knopflerbruce Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 etter å ha foldet på gtx 980 over 24timer i ett strekk, så kan jeg slå fast at det fungerer å folde med gtx980 på 1550mhz på vann. Kommer an på WU. Core 15 er faktisk mindre stressende på mine kort, Core 17 (P9201 mer spesifikt) gjorde at jeg måtte klokke ned litt. 1500Mhz med stock kjøler/volt går finfint på hvertfall tre av mine kort. Husker ikke hvor mange jeg har klokket... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Dobbelpost er fint Jeg får se hva jeg gjør fremover. Jeg har fortsatt åpent kjøp-tid igjen på mine 970, og om de folder for halv maskin er det jo MENINGSLØST å bare la dem ligge.her - bedre å konvertere dem til penger. Core 15 er no go. Kunne kjørt beta, men... om "vanlig" ikke fungerer er det ikke gitt at beta'ene varer lenge. GIr dem 14 dager før et gigabyte 970 returneres, og en uke til før en bråte med 970'er lider samme skjebne. Da blir det nok mer WCG på meg, har plenty med servermateriell liggende - samt mainstream-saker. AMD-kortene mine vil nok folde videre til de dør, der er det få issues annet enn høyt strømforbruk. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Gpu load er 90%, ikke mer, skal ikke den være høyere? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 etter å ha foldet på gtx 980 over 24timer i ett strekk, så kan jeg slå fast at det fungerer å folde med gtx980 på 1550mhz på vann. Kommer an på WU. Core 15 er faktisk mindre stressende på mine kort, Core 17 (P9201 mer spesifikt) gjorde at jeg måtte klokke ned litt. 1500Mhz med stock kjøler/volt går finfint på hvertfall tre av mine kort. Husker ikke hvor mange jeg har klokket... Har bare brukt core 17 og beta. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) AMD-kortene mine vil nok folde videre til de dør, der er det få issues annet enn høyt strømforbruk. Som jo kompenseres litt for ved at cpu ikke må jobbe så hardt? Endret 21. februar 2015 av HawP Lenke til kommentar
HawP Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Jeg vet ikke om du fant noe særlig om WCG etc, men her finner du noe om det jeg knuser tall for. Jo, jeg så den sida. Men den relativt korte tida jeg kikka rundt på WCG sine sider la jeg ikke merke til noen "erklæringer" ang. resultater/data som følge av bidrag, tilsvarende det F@H har. Endret 21. februar 2015 av HawP Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Normal PPD med 980 i sli i windows 8.1? Om maskinen ikke blir brukt til musikk eller nett surfing får jeg 750K PPD, mens når jeg bruker den får jeg ca 710K PPD. Ser i Gpu-Z så er gpu load alt ifra 85% til 90%, normalt? Tviler på at netssurfing tar 10% av begge kortene Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Er helt normalt. Sli har ikke noe å si på fah. Er bare core 17 som ikke klarer å utnytte alt i maxwell kortene enda, nå det skjer ser du forskjellen mellom 980 og 970 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Er helt normalt. Sli har ikke noe å si på fah. Er bare core 17 som ikke klarer å utnytte alt i maxwell kortene enda, nå det skjer ser du forskjellen mellom 980 og 970 Alright, godt og vite, Thankyou! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Yess! Akkurat dette jeg håpte å se tilbud på på Komplett! Nå skal det bli deilig å få pælmet ut søppelkabinettet jeg folder i og endelig få litt ro og fred igjen Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Yess! Akkurat dette jeg håpte å se tilbud på på Komplett! Nå skal det bli deilig å få pælmet ut søppelkabinettet jeg folder i og endelig få litt ro og fred igjen Kommer jo an på hva du folder med. Det kabinettet er jo bygd for å være stille, så har du GPU'er som produserer varme ..... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Kjører sli i r5, funker knall 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Greit kabinett. Måtte ut med det meste av tilpasninger for å få plass til det jeg skulle ha. Temperatur får man bukt med ved å kjøre på med vifter. Men da blir det ikke stille lenger Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Viften fremme burde blåst ut fremme på grunn av dual viftene på gpuene. Ca 70% av varmen fra kortene blir ikke trasprotert ut av gpuene. Jeg kjører alle min kabinetter kabriole(dør av bak dekksel av), temp ned mye på hele systemet. Minuset er mye støv. Eksosen på viften fremme er nå 33c Endret 22. februar 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Jeg har inntak i topp samt sidedør ved gpuer. Bakre vifte og dual i front blåser begge ut hver sin vei. Eneste vifte som drar nytte av filter er nå den som sitter i psu... ...og står som regel i ro. Har vurdert å snu rundt litt for å ta i bruk filtrene... Hadde det bare vært å snu kontakten (er litt trangt om plassen, så hele radiatoren i topp må nok ut i så fall). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Lurer på hvordan dette går, viktig for at dere ikke mister meg og: https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=61&t=27377 https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=18&t=27391 Knutgrus: Snu viftene Endret 22. februar 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
War Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Snudde viftene jeg også en gang pga bak på gpuene blåser det jo 40% av gpuens varmluft, som inn i front-viftene vil blåse tilbake over gpuen. Det ble dog ikke noe kaldere gpu da hos meg. Men nå har jeg friheten til å kjøre viftene på full spiker om jeg må. 1 Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Lurer på hvordan dette går, viktig for at dere ikke mister meg og: https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=61&t=27377 https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=18&t=27391 Kom hjem fra hytta nå.. kortene hadde stoppet som følge av 9201 som kommer med svært ujevne mellomrom. Men client-type beta ordnet biffen. Kom ned Core 17 med en gang, og ppd er nesten samme som 9201. 730k ppd for 2 stk 980. Hvorfor tester du ikke bare WCG Kjetil? Ellers er det bare å kloke ned GPU litt dersom du ønsker lavere watt for 9411? Det er som oftest flere veier til Rom som det sies Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Knutgrus: Snu viftene Hehe, det er en lat mann du snakker med her "Problemet" er at jeg kommer ikke til 6 av 12 skruer uten å ta ut radiator. Men kanskje det ikke er så dumt. Som War skriver også... Kanskje greit at varm luft fra skjermkort blåses ut foran og bak. Alternativt vil jo kanskje gjøre skjermkort kjøligere, men at lufta fra dem varmer opp vannet til prosessor. Men må nok prøve en dag for å se hvordan temperaturene blir. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Jepp, kan klokke ned kan og kjøre beta. Men er så lei nå at det er p9201 eller ingenting. Du kan kalle det å streike Hadde bare de andre fah forumene blokket core 15. Noen som vet om de gjør. Endret 22. februar 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå