Gå til innhold

Anbefalte innlegg

etter å ha foldet på gtx 980 over 24timer i ett strekk, så kan jeg slå fast at det fungerer å folde med gtx980 på 1550mhz på vann.

Kommer an på WU. Core 15 er faktisk mindre stressende på mine kort, Core 17 (P9201 mer spesifikt) gjorde at jeg måtte klokke ned litt. 1500Mhz med stock kjøler/volt går finfint på hvertfall tre av mine kort. Husker ikke hvor mange jeg har klokket...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dobbelpost er fint :) Jeg får se hva jeg gjør fremover. Jeg har fortsatt åpent kjøp-tid igjen på mine 970, og om de folder for halv maskin er det jo MENINGSLØST å bare la dem ligge.her - bedre å konvertere dem til penger. Core 15 er no go. Kunne kjørt beta, men... om "vanlig" ikke fungerer er det ikke gitt at beta'ene varer lenge. GIr dem 14 dager før et gigabyte 970 returneres, og en uke til før en bråte med 970'er lider samme skjebne. Da blir det nok mer WCG på meg, har plenty med servermateriell liggende - samt mainstream-saker. AMD-kortene mine vil nok folde videre til de dør, der er det få issues annet enn høyt strømforbruk.

Lenke til kommentar

etter å ha foldet på gtx 980 over 24timer i ett strekk, så kan jeg slå fast at det fungerer å folde med gtx980 på 1550mhz på vann.

Kommer an på WU. Core 15 er faktisk mindre stressende på mine kort, Core 17 (P9201 mer spesifikt) gjorde at jeg måtte klokke ned litt. 1500Mhz med stock kjøler/volt går finfint på hvertfall tre av mine kort. Husker ikke hvor mange jeg har klokket...

Har bare brukt core 17 og beta. :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om du fant noe særlig om WCG etc, men her finner du noe om det jeg knuser tall for.

Jo, jeg så den sida. Men den relativt korte tida jeg kikka rundt på WCG sine sider la jeg ikke merke til noen "erklæringer" ang. resultater/data som følge av bidrag, tilsvarende det F@H har.

Endret av HawP
Lenke til kommentar

Viften fremme burde blåst ut fremme på grunn av dual viftene på gpuene. Ca 70% av varmen fra kortene blir ikke trasprotert ut av gpuene. Jeg kjører alle min kabinetter kabriole(dør av bak dekksel av), temp ned mye på hele systemet.

Minuset er mye støv. Eksosen på viften fremme er nå 33c

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jeg har inntak i topp samt sidedør ved gpuer. Bakre vifte og dual i front blåser begge ut hver sin vei. Eneste vifte som drar nytte av filter er nå den som sitter i psu... ...og står som regel i ro.

Har vurdert å snu rundt litt for å ta i bruk filtrene... Hadde det bare vært å snu kontakten :wee: (er litt trangt om plassen, så hele radiatoren i topp må nok ut i så fall).

Lenke til kommentar

Snudde viftene jeg også en gang pga bak på gpuene blåser det jo 40% av gpuens varmluft, som inn i front-viftene vil blåse tilbake over gpuen.

Det ble dog ikke noe kaldere gpu da hos meg.

Men nå har jeg friheten til å kjøre viftene på full spiker om jeg må.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan dette går, viktig for at dere ikke mister meg og: https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=61&t=27377

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=18&t=27391

Kom hjem fra hytta nå.. kortene hadde stoppet som følge av 9201 som kommer med svært ujevne mellomrom.

Men client-type beta ordnet biffen. Kom ned Core 17 med en gang, og ppd er nesten samme som 9201. 730k ppd for 2 stk 980.

Hvorfor tester du ikke bare WCG Kjetil?

Ellers er det bare å kloke ned GPU litt dersom du ønsker lavere watt for 9411?

Det er som oftest flere veier til Rom som det sies ;)

Lenke til kommentar

Knutgrus: Snu viftene :green:

Hehe, det er en lat mann du snakker med her :D

"Problemet" er at jeg kommer ikke til 6 av 12 skruer uten å ta ut radiator. Men kanskje det ikke er så dumt. Som War skriver også... Kanskje greit at varm luft fra skjermkort blåses ut foran og bak. Alternativt vil jo kanskje gjøre skjermkort kjøligere, men at lufta fra dem varmer opp vannet til prosessor.

Men må nok prøve en dag for å se hvordan temperaturene blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...