Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du og, joa er selv ikke fornøyd med PG. Men jeg kjører nå hva jeg vil kjøre og gir fann hva PG sier. Vil jeg kjøre bare P9201 eller pxxxxx så gjør jeg det. Eller ingenting. Thats it.

Hvorfor syter dere ikke i formet, jeg har prøvd men ingen nytte :green:

 

Edit: Ligger nå på kun 866K av 4.5M :green: Kommer ikke til å kjøre beta, eller andre før de kommer ut til alle.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Kjetil, du sier det jo selv. Når det ikke hjelper å syte i forumet, hva er da vitsen med å syte? Og kritikk tåles jo ikke, da blir posten stengt og i verste fall blir man bannlyst. Nei takk, jeg har installert WCG på alle 3 riggene og slik blir det framover. Med mindre et mirakel hender med F@H, noe jeg betviler sterkt.

 

Men som sagt, lykke til med videre folding alle sammen. :w00t:

Lenke til kommentar

Mitt problem med du og alias er at laget taper på det :green: Hvor lenge tro du det går før du og alias finner ut av at wcg ikke er så mye bedre/verre en PG er.

Ingen som sier dere må kjøre maskinene deres på wcg eller fah? jeg har varmeovner og det har dere også :green:

Men deres valg. Har selv trålt Internet etter andre ting jeg kunne kjørt, men har ikke tro på at det er bedre enn fah.

Så derfor kjører jeg det jeg vil med å blokkere ip nr til de wuene jeg IKKE vil kjøre, ja laget taper på det også. Men vil ikke vise 0 på listen.

Lenke til kommentar

Kjetil, du sier det jo selv. Når det ikke hjelper å syte i forumet, hva er da vitsen med å syte? Og kritikk tåles jo ikke, da blir posten stengt og i verste fall blir man bannlyst. Nei takk, jeg har installert WCG på alle 3 riggene og slik blir det framover. Med mindre et mirakel hender med F@H, noe jeg betviler sterkt.

 

Men som sagt, lykke til med videre folding alle sammen. :w00t:

Er WCG non profitt slik som Fah?

 

Jeg støtter Fah som følge av åpenheten og non profitt. Det kommer menneskeheten til gode. Og en eventuell revolusjonerende oppdagelse vil tilhøre folket, og ikke "selges" til høystbydende osv.

 

PPD, watt osv, hva er forskjellen på WCG og Fah? Det er samme nytte for forskning samme hva? Nå blir det null poeng til Team Hardware.no og null støtte til Fah, men fortsatt watt som går til et formål.

 

Ja, ja. Kunne vært verre ;)

 

Edit:

 

Jeg kommer alltid til å støtte Fah, om det skulle være noe tvil :)

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Sender en pm til bruce og spørr hva som er galt med 171.67.108.52 :green:

 

Edit: Melding sent: Is something wrong with 171.67.108.52? I have most core 15 jobs, but i block them. From 4.5M to 866K ppd icon_biggrin.gif

 

Svaret kommer her :hrm:

Edit fikk svar:

The data being shown in it's log shows that it is not being parsed correctly by the server status page but it also appears to be working normally from everything I can see.

Ask the question on-line (if you haven't already) and post your log.
Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Formålet er mye det samme, hjelpe forskning i kampen mot kreft, AIDS, Ebola (som F@H ikke har så vidt jeg vet), Alzheimer etc. Problemet med F@H etter min mening er at de (les PG) har blitt for autoritær, dvs. at de ikke lytter til klager/råd fra brukerne som de er avhengig av for nettopp sin forskning. PPD, watt etc vet jeg ikke enda, det vil tiden vise.

 

Så langt har jeg kun drevet med WCG i litt over 3 timer, men har fått mer info via klienten enn jeg har fått fra F@H i alle de årene jeg drev med F@H. Man får ikke info via F@H klienten, men det gjør man via WCG klienten. Jeg fikk f. eks. melding om at det vil bli vedlikehold av server på søndag, ca 8 timer vil det ta. Skjedde det med F@H klienten?

Lenke til kommentar

Jeg regnet ut en gang at vi brukere "gir de" 40 .000.000 $ pr år som hadde vært deres utgifter årlig for tilsvarende resultat.

Og da er ikke kostnader for hardware-leasing med.

 

Hadde vi vært styremedlemer eller investorer hadde de svettet på kontoret vårres dagelig og forklar hvert minste avvik, men siden de ikke kan "se oss" gidder dem ikke.

Lenke til kommentar

Mer en en disk som døde da, skal jo klare å bygge det opp igjen umerket av oss.

Om jeg ikke husker feil postet de en notis på support forum 15.02.2015 vedrørende Raid på server som skulle utbedres.

 

Tenkte ikke over at det hadde sammenheng.

 

Mye av problemet for maxwell er drivere som ikke er helt i boks enda. Bare AMD kommer med noen nye kort snart.. da blir det andre boller ;)

Lenke til kommentar

Når du folder har ikke høyere minne hastighet nå å si :green:

Ah det visste jeg ikke, flott å vite :)

 

Jeg regnet ut en gang at vi brukere "gir de" 40 .000.000 $ pr år som hadde vært deres utgifter årlig for tilsvarende resultat.

Og da er ikke kostnader for hardware-leasing med.

 

Hadde vi vært styremedlemer eller investorer hadde de svettet på kontoret vårres dagelig og forklar hvert minste avvik, men siden de ikke kan "se oss" gidder dem ikke.

Så de er rett og slett late?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg regnet ut en gang at vi brukere "gir de" 40 .000.000 $ pr år som hadde vært deres utgifter årlig for tilsvarende resultat.

Og da er ikke kostnader for hardware-leasing med.

 

Hadde vi vært styremedlemer eller investorer hadde de svettet på kontoret vårres dagelig og forklar hvert minste avvik, men siden de ikke kan "se oss" gidder dem ikke.

 

Så de er rett og slett late?

De er forskere i hovedsak. La oss si at de kan mer om forskning enn om distribuert databehandling. Det er i utgangspunktet en løsning for å muliggjøre et bedre "verktøy" til bruk i forskning.

 

Det er ingen "unnskyldning" for at de kunne gjort en bedre jobb med kommunikasjon mot donorer. Den er faktisk blitt bedre i senere tid. Og det ser ut for at de tar det mer på alvor nå enn tidligere.

 

Jeg stoler på at de forsker, så får jeg bidra med regnekraft, uforbeholdent deres manglende kompetanse hva kommunikasjon angår ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...