Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Rappet med meg fire cheap ass 970 fra komplett. :p Spørsmålet er om jeg skal selge 290'ene mine, samt et par 7970/50, eller bare la disse folde videre...HMM! Selv om jeg har cash svir det med 11k ut av lomma :p

 

Gratulerer knopflerbruce.

 

Men 11k var billig ja.. da snakker vi 2750,- pr kort? Hvilken type bestilte du (alle funker like bra til folding, så har ikke noe å si foruten støy)?

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Rappet med meg fire cheap ass 970 fra komplett. :p Spørsmålet er om jeg skal selge 290'ene mine, samt et par 7970/50, eller bare la disse folde videre...HMM! Selv om jeg har cash svir det med 11k ut av lomma :p

 

Gratulerer knopflerbruce.

 

Men 11k var billig ja.. da snakker vi 2750,- pr kort? Hvilken type bestilte du (alle funker like bra til folding, så har ikke noe å si foruten støy)?

 

 

2x Gigabyte til 2560kr, 1x MSI Gaming til 2880kr og 1x EVGA SC m/ACX 2.0 til 2880kr

Lenke til kommentar

 

 

Rappet med meg fire cheap ass 970 fra komplett. :p Spørsmålet er om jeg skal selge 290'ene mine, samt et par 7970/50, eller bare la disse folde videre...HMM! Selv om jeg har cash svir det med 11k ut av lomma :p

 

Gratulerer knopflerbruce.

 

Men 11k var billig ja.. da snakker vi 2750,- pr kort? Hvilken type bestilte du (alle funker like bra til folding, så har ikke noe å si foruten støy)?

 

 

2x Gigabyte til 2560kr, 1x MSI Gaming til 2880kr og 1x EVGA SC m/ACX 2.0 til 2880kr

 

Har du hemmelig avtale med komplett :hmm: Evga sc koster jo 3195 :green:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

 

 

Rappet med meg fire cheap ass 970 fra komplett. :p Spørsmålet er om jeg skal selge 290'ene mine, samt et par 7970/50, eller bare la disse folde videre...HMM! Selv om jeg har cash svir det med 11k ut av lomma :p

 

Gratulerer knopflerbruce.

 

Men 11k var billig ja.. da snakker vi 2750,- pr kort? Hvilken type bestilte du (alle funker like bra til folding, så har ikke noe å si foruten støy)?

 

 

2x Gigabyte til 2560kr, 1x MSI Gaming til 2880kr og 1x EVGA SC m/ACX 2.0 til 2880kr

 

Har du hemmelig avtale med komplett :hmm: Evga sc koster jo 3195 :green:

 

 

Demo. Dette er jo også billig: https://www.komplett.no/msi-geforce-gtx-970-4gb-demo/832416#!tab:extra

Lenke til kommentar

Hvis gainwardene bråker monterer jeg dem i et digert kabinett med sidedøren På :p evt får jeg undervolte litt, og heller kjøre stock clocks.

 

Du setter bare FAN til et nivå som ikke støyer, så får kortet leve sitt eget liv når det kommer til klokk. Helt sikkert den enkleste løsningen :)

Lenke til kommentar

Hvis gainwardene bråker monterer jeg dem i et digert kabinett med sidedøren På :p evt får jeg undervolte litt, og heller kjøre stock clocks.

Om det støyer vet jeg ikke. Jeg kjører cab på alle maskinene mine, blir kjøligere på alt. Minuset er mere hybel kaniner :green:

 

https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-970-4gb-physx-cuda/825431 Er det dette du har kjøpt, om så er så ser det ut som det har bedre kjøling enn msi sitt.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

Hvis gainwardene bråker monterer jeg dem i et digert kabinett med sidedøren På :p evt får jeg undervolte litt, og heller kjøre stock clocks.

Om det støyer vet jeg ikke. Jeg kjører cab på alle maskinene mine, blir kjøligere på alt. Minuset er mere hybel kaniner :green:

 

https://www.komplett.no/gainward-geforce-gtx-970-4gb-physx-cuda/825431 Er det dette du har kjøpt, om så er så ser det ut som det har bedre kjøling enn msi sitt.

 

Riktig, er samme kort - bare noen knepp billigere :p

Lenke til kommentar

Vel, da er en era over:

 

https://folding.stanford.edu/home/big-adv-program-ends-january-31/

 

As we have previously announced, the bigadv (BA) program will reach end-of-life on January 31, 2015. We would like to thank all the donors who have contributed to the program. Throughout the history of Folding@home, donor participation has enabled us to tackle hard problems and engage in bold experiments. The BA program is an example of both of these––the projects in BA are one that simply could not have been addressed otherwise. We are still analyzing the results of these projects, but the preliminary data already yields some exciting results that we are comparing to experiments.

Although the BA program is ending, we recognize that the many-core systems previously used to run BA may not perform optimally on all work units in the Folding@home ecosystem (although they will do quite well on most). In an ideal world, we would have each project performance-benchmarked on a wide variety of systems and a dynamic allocation scheme that matches clients to projects that perform well on their hardware while ensuring a distribution of client capability across Folding@home scientific priorities. However, this sort of matching is more technically involved (and places larger demands on the assignment server) than we are able to offer at this time. At BA end-of-life, in order to make sure that these many-core get WUs best suited for them, clients continuing to use the BA flags will be directed to large work units, although these will carry the normal Folding@Home points scheme rather than a BA scheme. We are planning to expand the diversity of these work units to include a variety of “large” simulation problems, but at this point we are not making statements as to the anticipated longevity of this scheme.

Thank you once again for contributing to Folding@home, whether the BA program or any of our other initiatives. All our past and future scientific achievements are due to your participation and generosity.

 

Det er vel ikke for mange BA-maskiner i aktivitet i gruppa, så utfallet på PPD blir forhåpentligvis ikke så stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...