tore_v1 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg tror man redder like mange mennesker som man får poeng.. hehe Rundet akkurat 30.000 så jeg måtte inn hit og skryte litt av meg selv.. Heia HW.no! (og litt heia meg..) EDIT: og 1200 innlegg.. Da bør jeg ha sagt noe fornuftig innimellom.. Endret 30. oktober 2006 av tore_v1 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Si at man fikk store gjennombrudd i kampen mot Alzheimer AIDS og andre sjukdommer. vil ikke det føre til overbefolkning på jordkloden og skape enorme problemer? (bare en tanke, ikke en politisk mening)Er vel det man på fint kaller et tve-egget sverd. Enten så dauer en haug med folk, eller så blir jord-kloden stappfull. Foretrekker at jord-kloden blir stappfull jeg. Endret 30. oktober 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Si at man fikk store gjennombrudd i kampen mot Alzheimer AIDS og andre sjukdommer. vil ikke det føre til overbefolkning på jordkloden og skape enorme problemer? (bare en tanke, ikke en politisk mening) 7187127[/snapback] En annen viktig ting å ta med, er at befolkningsveksten faktisk er mye større i land i f.eks. Afrika, til tross for sykdommer og en mye lavere levealder. Men dette er vel ikke en diskusjon vi skal ta opp her... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Da er jeg med igjen, begynnte selv å folde på nye dobbeltkjernemaskinen for noen uker siden, og har rekruttert en kamerat også. Så blir det litt konkurranse i å få mest poeng mellom oss. Lenke til kommentar
mean mean iskremmaskin Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det stemmer.. Vi skal nok konkurrere bra fremover:P Synd jeg ikke har hørt om dette før Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sundt med litt konkurranse! Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Da er jeg også med i Foldinga faen at jeg ikke har tenkt på dette før nå! skal bli litt artig og se hvor mange poeng min nye Dual core cpu klarer Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Tips om side til alle crunchere! Norges beste DC-lag: http://www.team-norway.org/ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Tips om side til alle crunchere!Norges beste DC-lag: http://www.team-norway.org/ Sorry kompis, jeg er lojal til HW-laget Endret 10. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Mit Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ja ikke pokker om jeg kommer til og skifte til sånn wannabe-lag som det der HW-lag er norges beste! Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Ja ikke pokker om jeg kommer til og skifte til sånn wannabe-lag som det der HW-lag er norges beste! 7259041[/snapback] Tror nok du må svelge den der.. Sjekk http://dc-vault.com/, som gir en oversikt over alle lag, her ligger Team Norway på 8. plass og Hardware.no på 170.. Hardware.no er sterke på folding@home, kjempebra!, mens Team Norway stiller sterkt på mange andre prosjekt. Endret 10. november 2006 av don_Vito Lenke til kommentar
Mit Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 JJ, HW er fortsatt best Tenkte hovedsaklig på F@H ja, alt det andre er bare surr Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Usportslig oppførsel på don_vito.. Denne tråden handler om FAH, og HW sitt team.. Da synes jeg at vi skal holde det der også. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) don_Vito: Og hva tror du er grunnen til at vi er så lavt? VI har ikke like mange som folder, og da hjelper det lite at du kommer hit å leker troll. <-Trofast HW-folder fra dag 1. Endret 10. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ja ikke pokker om jeg kommer til og skifte til sånn wannabe-lag som det der HW-lag er norges beste! 7259041[/snapback] Tror nok du må svelge den der.. Sjekk http://dc-vault.com/, som gir en oversikt over alle lag, her ligger Team Norway på 8. plass og Hardware.no på 170.. Hardware.no er sterke på folding@home, kjempebra!, mens Team Norway stiller sterkt på mange andre prosjekt. 7260309[/snapback] --------------------------------------------------------------------------------Det er med glede jeg ser at vi i dag er inne blant de 1000 beste lagene i Folding@home. Det kan høres merkelig ut å markere dette, men plasseringen er langt fra dårlig tatt i betrakning at vi er tre produserende medlemmer og at F@H er en veldig stort prosjekt. TN er SPESSIELLT svake på Folding da Hei dere tre, kom til hw vi er et lite land. Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 :!: Passert 800000. Hipp,hipp.... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Woho!! Jeg har passert 100 000! grattis til oss begge! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Er snart på 6000... Men når den nye PC-en min er oppe og går, blir det nok fart i sakene! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har merka at den ene av de to folde-greiene her bruker noe mye minne. Her er minne forbruket: FahCore_78.exe: ca. 106700kB FahCore_82.exe: ca. 4030kB (hvorfor den ene er 82 og den andre 78 vet jeg heller ikke, har instalert to like versjoner) Hva er det minne forbruket pleier og ligge på? synes over 100MB er noe mye, 4MB høres mer passende ut. Hva kan dette komme av? tror det kan ha skjedd etter en liten HW-oppgradering. Skal forsåvidt formatere og instalere stuffet på nytt nå når jeg finner XP-cden men vil gjerne vite hva dette kommer av. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Det er work unit`ene som er forskjellige... ser du i oppgave behandlig ser du de to fahcoreene men du ser også 2 FAH504-console... Når en WU er ferdig så kan det godt hende du få en annen igjen. 78, 82, 7a er vel noen flere også som jeg ikke kommer på i farta... Endret 23. november 2006 av eXa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå