Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer på å smekke et 660 kort inn i madamen sin PC, men vet ikke om det er mulig med både 780 og 660 i samme PC. Har aldri prøvd det. Et 660 kort vil vel gi ca 30K eller hva? :hmm:

Dersom du skal ha de to kortene i samme maskin bør du kjøre 327.23.

780 kortet dropper ikke noe av betydning i PPD selv om du kjører den driveren. Jeg har testet det selv. Mens 660 vil stupe til nesten ingen ting dersom du kjører ny driver. Med unntak av en og annen Core 18 som gir ok PPD på 660 med ny driver (derfor ble det også en "myte" om at ny driver fungerte på gml kort).

Også vil det generelt droppe litt når du setter 2 kort sammen VS ett kort alene (hvilken årsak er ikke helt enkelt å forklare, men ser det til stadighet, varme er ofte første faktor, men også mer resurser som kreves av maskin) som ikke må forveksles med sammenhenger som driver osv.

Beste tips, kjør en test, så finner du fort ut hvor det bærer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja? For jeg ikke lov til det da :green:

Klarer jeg å å kvitte meg med mine cpuer kan jeg jo kjøpe x99 system :hmm:

Joda^^ Du som sa X99 ikke helt var stabil og verdt det^^ (er konge^^)

Er noen månder siden x99 kom ut da mann, se på bios oppdateringene som er kommet. Liker å vente, er det jeg har best erfaringer med.

Jeg sa at å kjøre spill på x99 er bortkastet penger :green:

Lenke til kommentar

Ja? For jeg ikke lov til det da :green:

Klarer jeg å å kvitte meg med mine cpuer kan jeg jo kjøpe x99 system :hmm:

Joda^^ Du som sa X99 ikke helt var stabil og verdt det^^ (er konge^^)

Er noen månder siden x99 kom ut da mann, se på bios oppdateringene som er kommet. Liker å vente, er det jeg har best erfaringer med.

Jeg sa at å kjøre spill på x99 er bortkastet penger :green:

Folder og spiller^^

Har aldeles ikke bruk for det, kunne klart meg med en greit klokket i5, men gøy og ha^^

Lenke til kommentar

Ved siste oppdatering i gårsdagens foldedøgn la vi russerne bak oss, og det føles godt! Hittil denne uka har vi også produsert bedre enn Curecoin og satte siste foldedøgn også ny døgnrekord med 40,153,726 poeng.

Endret av -alias-
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...