Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tiltaket med en slik app vil i hovedsak styrke Fah i form av alle bekker små.

 

Dette blir ingen entusiast plattform på noe tidspunkt. Men det kan være et tidsspørsmål før mobile enheter fullstendig tar over for dagens maskiner.

 

Fremtiden bringer uten tvil nye plattformer osv. Et naturlig steg på veien vil da bli mobile plattformer.

 

Padphone.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fungere da dette på min Sony Z2?

 

Hadde vært morro og prøve, selv om den ikke gir betydelig med poeng?

 

Ser slik ut, er jo bare beta, så jo flere som tester jo bedre for Fah.

 

Sitat:

 

For now, the beta version of the Folding@Home app, compatible with all Xperia Z series smartphones as well as the Xperia T3, T2 Ultra, M2 Aqua and C3 is available for download from Google Play here

Lenke til kommentar

 

Fungere da dette på min Sony Z2?

 

Hadde vært morro og prøve, selv om den ikke gir betydelig med poeng?

 

Ser slik ut, er jo bare beta, så jo flere som tester jo bedre for Fah.

 

Sitat:

 

For now, the beta version of the Folding@Home app, compatible with all Xperia Z series smartphones as well as the Xperia T3, T2 Ultra, M2 Aqua and C3 is available for download from Google Play here

 

Takker! Da blir det å plugge i laderen og begynne og folde^^

 

Må finne laderen først, har ikke ladet på 2-3 dager (konge batteri) :)

Lenke til kommentar

Kan testes i dag allerede på min Z3. :)

 

Ettersom det ikke starter før batteri er oppladet 100%, med lader plugget i. Så vil det ikke ha noen negative effekter på batteriet?

 

Edit: Kan ikke legge inn brukernavn eller laginfo noen steds? Da er det vell slik at det bare går inn på en "standard konto" for mobiler?

Endret av Rusher
Lenke til kommentar

970 ftw ble ønsket velkommen med core 15 og coilwhine...

Hvordan er Ftw mtp temps og lyd under spilling folding?

 

Evt Coil whine på 9201 jobbene?

 

Kan da slenge på vannblokk uten og miste garanti :ph34r:

 

EDIT: coil whine er ``kun`` på Core 15 for meg, når jeg hadde gml systemet ihvertfall, såvidt prøvd folding på det nye, windows er ikke aktivert engang :dremel:

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Kjører fortsatt core 15... slettes når jeg har lagt inn IP. Hva med å slenge dem inn i førstepost? :p Husker ikke hvilken side de sto på. Page count flyr rimelig fort her (nærmer oss 1500 sider...).

Man kunne jo alltids klokekt dem så høyt at CW forsvant, men den er for lavfrekvent til det - disse kjører vel ikke stabilt på mye over 1500MHz, gjør de?

Støynivået uten CW er upåklagelig tror jeg. La seg på 72 grader med 28% fan med core 15, og hører de ikke. Dog, mulig pipelyden ødelegger muligheten for å faktisk høre viften her.

Lenke til kommentar

 

Ja, ja, og så kom det core 15 ned i løpet av nattens mulm og mørke. Begge 970 kortene har nå core 15. Og jeg måtte dessverre gi opp Linux som OS på serveren. Prøvde 5 forskjellige distro, alle frøs på stort sett samme tidspunkt under installasjonen. Så serveren kjører Windows 7 64-bit, for øyeblikket.

 

Legg inn block av Core 15 i brannmur Chavalito.

 

IP for å stoppe Core 15

171.64.65.105

171.67.108.44

171.67.108.142

 

 

Der var de :)

Lenke til kommentar

Kjører fortsatt core 15... slettes når jeg har lagt inn IP. Hva med å slenge dem inn i førstepost? :p Husker ikke hvilken side de sto på. Page count flyr rimelig fort her (nærmer oss 1500 sider...).

 

Man kunne jo alltids klokekt dem så høyt at CW forsvant, men den er for lavfrekvent til det - disse kjører vel ikke stabilt på mye over 1500MHz, gjør de?

 

Støynivået uten CW er upåklagelig tror jeg. La seg på 72 grader med 28% fan med core 15, og hører de ikke. Dog, mulig pipelyden ødelegger muligheten for å faktisk høre viften her.

Er så usikker på hvilken modell jeg skal velge vett :p

 

Msi korta har jeg tatt i og sett på selv, monterte de i en Folde pc, de var veldig skranglete følte jeg. Evga var gode (SC edt) og ikke Zotac var så ``skjør``.

 

Haha, FTW er jo en av de kode modellene til Evga (Atm) og har dual-bios osv... Så regner med de klarer 1500Mhz Ok med volt økning.

 

Bare å sende inn et innlegg her når du har fått testet kortet mer :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...