Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy søren, jeg var skikkelig happy camper med fersk Ubuntu-installasjon, ferske 970'er og pers på PPD i helgen ;)

Opp-ned-munn da de ble stående på Download i morres, litt lettelse i å se at andre har samme prob!

Og så er det alle andre slotsene da, AMD, Nvidia, Windows, gammelt, nytt - er faktisk litt bra å diversify :)

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle hva som skjer? :p har ikke tid til å følge så mye med på FF om dagen grunnet eksamensforberedelser. Venter på RMA på et 680 Lightning nå, så regner med jeg kan sitte der med en Maxwell... total fail om den blir stånde med lav ppd. Tror jeg bare lar den folde Core 15 hvis det blir ståa - betaler bare halve strømregningen selv, tosken av en nabo betaler i praksis for 600w folding power ^^

Dog deler vi bad og kjøkken, og noen mer grisete person har jeg ikke vært borti, så han får som fortjent :rofl: Når jeg må slenge vekk hårtustene hans fra sluket i dusjen hver dag får han bare betale "dagbøter" i form av strømregning :rofl:

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle hva som skjer? :p har ikke tid til å følge så mye med på FF om dagen grunnet eksamensforberedelser. Venter på RMA på et 680 Lightning nå, så regner med jeg kan sitte der med en Maxwell... total fail om den blir stånde med lav ppd. Tror jeg bare lar den folde Core 15 hvis det blir ståa - betaler bare halve strømregningen selv, tosken av en nabo betaler i praksis for 600w folding power ^^

Dog deler vi bad og kjøkken, og noen mer grisete person har jeg ikke vært borti, så han får som fortjent :rofl: Når jeg må slenge vekk hårtustene hans fra sluket i dusjen hver dag får han bare betale "dagbøter" i form av strømregning :rofl:

Drepte du 680 allerede? Dæven du er flink jo! :w00t::tease:

Lenke til kommentar

Hvai? Har du ikke hår på din skrott? Lettere å si at det er den andre motparten som er problemet? Men nok om det :rofl:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Okay, nå har jeg gått til full stopp med folding og det blir ingen oppstart før PG eller hvem det nå enn er som styrer med poeng etc ordner opp i sakene. Med andre ord at det blir høyere PPD for core 18 og core 15 eller full stopp av core 15. Jeg kaster ikke vekk mer penger på kW slik det er nå. Brukte nesten 1,5 kW på å kjøre 5 GPU'er, ikke mer. Jeg har råd til det, men prinsipp er prinsipp, og mitt er nå passert for lenge siden.

Beklager så mye pga team Hardware.no, men nok er nok for min del.

Lenke til kommentar

Hvai? Har du ikke hår på din skrott? Lettere å si at det er den andre motparten som er problemet? Men nok om det :rofl:

Jeg røyter i dusjen, men jeg peller opp mitt avfall :p hvertfall inntil nylig - nå er jeg care. Mulig jeg prøver å se hvor mye hår som må til før han fjerner det... kunne kjøpt gymkort på campus og dusjet der :p

Lenke til kommentar

Ser ut til at lagets produksjon gikk ned over en tredel fra mandag til tirsdag som følge av disse problemene.

http://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t=37651#prod_chart

970@ubuntu får fremdeles ikke jobber hos meg. Kjørte i gang 570@windows igjen nå nettopp, og fikk umiddelbart en core 17 (P13001). Noen her som får jobber på Maxwell i Windows? Er det kun P9xxx (av core 17) som er tilgjengelig på maxwell uansett plattform?

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Veldig positivt å se denne utviklingen.

Det beste vil være å bare ta en liten del av den totale kapasiteten, da vil terskelen for at flere bruker den bli lavere. Jo flere det er som bruker denne funksjonen, jo større blir betydningen.

Blir feil fokus å konsentrere seg om hvor mye en tlf alene utgjør, når det er summen som teller ;)

Samt flere får muligheten til å bidra uten nevneverdig teknisk innsikt osv.

Edit:

Her er link til ny app på Google Play:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonymobile.androidapp.gridcomputing

post-326544-0-56181600-1421232607_thumb.jpg

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...