Bjonness406 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Hvis man har 2 pc'er stående, kan man bruke samme bruker på begge to? Absolutt. Regner med du tenker på fah brukernavn og passkey. Så mange maskiner du ønsker Takk for raskt svar Begynte akkurat å kikke på dette Endret 13. januar 2015 av Guleman Lenke til kommentar
RoXQi3x Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Fy søren, jeg var skikkelig happy camper med fersk Ubuntu-installasjon, ferske 970'er og pers på PPD i helgen Opp-ned-munn da de ble stående på Download i morres, litt lettelse i å se at andre har samme prob! Og så er det alle andre slotsene da, AMD, Nvidia, Windows, gammelt, nytt - er faktisk litt bra å diversify Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Noen som kan fortelle hva som skjer? har ikke tid til å følge så mye med på FF om dagen grunnet eksamensforberedelser. Venter på RMA på et 680 Lightning nå, så regner med jeg kan sitte der med en Maxwell... total fail om den blir stånde med lav ppd. Tror jeg bare lar den folde Core 15 hvis det blir ståa - betaler bare halve strømregningen selv, tosken av en nabo betaler i praksis for 600w folding power ^^Dog deler vi bad og kjøkken, og noen mer grisete person har jeg ikke vært borti, så han får som fortjent Når jeg må slenge vekk hårtustene hans fra sluket i dusjen hver dag får han bare betale "dagbøter" i form av strømregning Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Noen som kan fortelle hva som skjer? har ikke tid til å følge så mye med på FF om dagen grunnet eksamensforberedelser. Venter på RMA på et 680 Lightning nå, så regner med jeg kan sitte der med en Maxwell... total fail om den blir stånde med lav ppd. Tror jeg bare lar den folde Core 15 hvis det blir ståa - betaler bare halve strømregningen selv, tosken av en nabo betaler i praksis for 600w folding power ^^ Dog deler vi bad og kjøkken, og noen mer grisete person har jeg ikke vært borti, så han får som fortjent Når jeg må slenge vekk hårtustene hans fra sluket i dusjen hver dag får han bare betale "dagbøter" i form av strømregning Drepte du 680 allerede? Dæven du er flink jo! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Noen som kan fortelle hva som skjer? har ikke tid til å følge så mye med på FF om dagen grunnet eksamensforberedelser. Venter på RMA på et 680 Lightning nå, så regner med jeg kan sitte der med en Maxwell... total fail om den blir stånde med lav ppd. Tror jeg bare lar den folde Core 15 hvis det blir ståa - betaler bare halve strømregningen selv, tosken av en nabo betaler i praksis for 600w folding power ^^ Dog deler vi bad og kjøkken, og noen mer grisete person har jeg ikke vært borti, så han får som fortjent Når jeg må slenge vekk hårtustene hans fra sluket i dusjen hver dag får han bare betale "dagbøter" i form av strømregning Hvai? Har du ikke hår på din skrott? Lettere å si at det er den andre motparten som er problemet? Men nok om det Endret 13. januar 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Okay, nå har jeg gått til full stopp med folding og det blir ingen oppstart før PG eller hvem det nå enn er som styrer med poeng etc ordner opp i sakene. Med andre ord at det blir høyere PPD for core 18 og core 15 eller full stopp av core 15. Jeg kaster ikke vekk mer penger på kW slik det er nå. Brukte nesten 1,5 kW på å kjøre 5 GPU'er, ikke mer. Jeg har råd til det, men prinsipp er prinsipp, og mitt er nå passert for lenge siden. Beklager så mye pga team Hardware.no, men nok er nok for min del. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Noen som kan fortelle hva som skjer? har ikke tid til å følge så mye med på FF om dagen grunnet eksamensforberedelser. Venter på RMA på et 680 Lightning nå, så regner med jeg kan sitte der med en Maxwell... total fail om den blir stånde med lav ppd. Tror jeg bare lar den folde Core 15 hvis det blir ståa - betaler bare halve strømregningen selv, tosken av en nabo betaler i praksis for 600w folding power ^^ Dog deler vi bad og kjøkken, og noen mer grisete person har jeg ikke vært borti, så han får som fortjent Når jeg må slenge vekk hårtustene hans fra sluket i dusjen hver dag får han bare betale "dagbøter" i form av strømregning Hvai? Har du ikke hår på din skrott? Lettere å si at det er den andre motparten som er problemet? Men nok om det Jeg røyter i dusjen, men jeg peller opp mitt avfall hvertfall inntil nylig - nå er jeg care. Mulig jeg prøver å se hvor mye hår som må til før han fjerner det... kunne kjøpt gymkort på campus og dusjet der Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Ser ut til at lagets produksjon gikk ned over en tredel fra mandag til tirsdag som følge av disse problemene. http://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t=37651#prod_chart 970@ubuntu får fremdeles ikke jobber hos meg. Kjørte i gang 570@windows igjen nå nettopp, og fikk umiddelbart en core 17 (P13001). Noen her som får jobber på Maxwell i Windows? Er det kun P9xxx (av core 17) som er tilgjengelig på maxwell uansett plattform? Endret 14. januar 2015 av srbz Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 "Sårbarheten" for maxwell ligger på kun WU 9201 som gir maks uttelling på ppd for øyeblikket. Jeg deaktiverte min regel i brannmur. Fikk Core 15 med en gang. Folder Core 15 frem til problemet er løst. Ca 500k ppd istedenfor 0 ppd Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Det er jo en mulighet, men da må GTX 970 tilbake i windowsmaskinen. Jævla knot. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Det hadde vært morro med samme PPD for to 970 + ett 980 som for ett 780 Ti hvis det ikke hadde vært for coil whine. Jaja, de får folde et par WU'er mens jeg er på jobb... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Core 18 er greit, men jeg orker ikke Core 15 og coil whine. Ingen nye Core 17 jobber her heller. Jeg kjører Ubuntu av andre grunner også enn bare for Core 17 i FAH. Så for meg å folde under Windows blir et kompromiss av flere grunner. Lenke til kommentar
RoXQi3x Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Er det noen her inne som har Sonytelefon? http://blogs.sonymobile.com/2015/01/12/while-you-sleep-your-phone-could-be-curing-alzheimers-disease/ Jeg skulle gjerne hørt om hvordan denne klienten er å bruke, kommer visstnok til generelle Android senere i år! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg har en Xperia ZR. Vet ikke hvor god en 1.5 GHz S4 Pro SoC ville vært å folde med men... Kunne jo alltids forsøkt. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Er det noen her inne som har Sonytelefon? http://blogs.sonymobile.com/2015/01/12/while-you-sleep-your-phone-could-be-curing-alzheimers-disease/ Jeg skulle gjerne hørt om hvordan denne klienten er å bruke, kommer visstnok til generelle Android senere i år! Leste om det der. Folde på mobiltelefon. Må ha den plugga i strømkontaken da ellers tapper batteriet seg fort Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Veldig positivt å se denne utviklingen. Det beste vil være å bare ta en liten del av den totale kapasiteten, da vil terskelen for at flere bruker den bli lavere. Jo flere det er som bruker denne funksjonen, jo større blir betydningen. Blir feil fokus å konsentrere seg om hvor mye en tlf alene utgjør, når det er summen som teller Samt flere får muligheten til å bidra uten nevneverdig teknisk innsikt osv. Edit: Her er link til ny app på Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonymobile.androidapp.gridcomputing Endret 14. januar 2015 av Sn1ken Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Får sette alle gamle mobiler til folding, da. 42U rack med 2542 mobiler og en heftig USB-hub, War? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Da er jeg i gang med folding i Windows igjen. Ahhh hadde glemt hvor skjønt Coil Whine var! Litt sånn externt opplevd verson av Tinnitus Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Får sette alle gamle mobiler til folding, da. 42U rack med 2542 mobiler og en heftig USB-hub, War? Du har noen skjermkort liggende ubrukt alleredet! 2 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg har noen test-mobiler og nettbrett liggende på jobben som jeg kan legge inn app'en på når den blir allment tilgjengelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå