Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dere snakker sprit-skit, det var en moro kommentar, nesten så jeg skulle skrevet det selv :rofl:

Neste prosjekt blir 970x2 i U4 for å sjekke hva de kabinettene kan yte på 970.

Vet fra før at 2x 780ti slik er på kanten varmt, til nød med stockkjølere.

Jeg burde vel gå for 970 stockkjøler da, eller kanskje de bedre kjølerene gjør alt kaldere og rackvarmen ikke gjør så mye, hvem vet :hmm:

Kanskje 2 av hver i 2 like kabinett med lik hardware.

HK med 1-2 slots mellom, samt vifte inn i cd-plassen, eller kanskje alle viftene forran i kassa ut, det er jo ut som er problemet i U4, bare 20" av gpu som går ut bak + det viftene forran klarer å dytte gjennom de små sprekkene bak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke kjøpt delene enda, men om stock flytter varmen ut og ligger på 75C og ustock hiver halvparten inn i kassa, men går fra 50c til 70c i rack så er det jo bedre på en måte :hmm:

Det jeg vil teste så vi kan anbefale lettere til dedikerte rigger for de som ønsker å bygge i rack.

Plassbesparende og pent.

4x 780ti kjører stockkjøler i åpen kasse nå med bordvifte liggende over kortene, først da fikk jeg temp langt nok ned. Men de ligger også tett i tett med fire på hk.

Lenke til kommentar

[ironi]

Ja, Mr. Lura, jeg mener at du burde ha spart ett til meg.

[/ironi]

Sn1ken: Jeg husker at mamma leste den boka for meg før! So... awesome... :rofl:

Nåja, for meg er ikke dette ett svar som jeg kjøper. Så min venn forklar meg.?

Du var en som maste om linux, enkelt. Har brukt linux lenge. Så Hva er ironien med det.

Det fikser ikke win brukerne om jeg går over til fedora, derfor melding til bruce og mine pcer av.

Jeg elsker linux, så du vet det. Fedora valgte jeg etter å ha prøvd mange, ubuntu osv. Kjørt fedora siden 14, eller 15. Er ikke sikker på det.

OK, jeg skal prøve en gang til.

Kommentaren min var et stikk til dere som har bestilt de 980-kortene på komplett, og at det for øyeblikket ikke er på lager, og ingen igjen til meg. Som oyoygard påpekte var de ikke på lager i utgangspunktet, så da var det ikke så morsomt likevel. Jeg avsluttet med at ventetiden (for meg) ikke blir lang, ettersom det er bekreftet den 8. januar.

Igjen, siden de ikke var på lager i utgangspunktet (?) tok det brodden av spøken min for de fleste.

Hvor Linux kom inn i denne diskusjonen... Vel, det tror jeg bare du vet.

Lenke til kommentar

Ja selv 980 hadde jo fått 300 watt ut av en slik rigg, 970 enda mer vs slemme 780ti.

Siden jeg har fått kjøpsforbud i 2015 av fornuftige hoder her inne, kan jeg jo be kona kjøpe det

kjøpsforbud? D:

Tror jeg bare er smart, han ligger allerede på nesten 11mill ppd, han må få lov å få en pause, Haha^!^

Lenke til kommentar

*Obligatorisk skrytepost*

3 stk 970 er snart klar til full folding!

2 i min rigg, og 1 i madammens.

Mine kommer til å stå ganske så 24/7 på folding, mens madammens blir i rykk og napp regner jeg med.

Eneste kriteriet for at ho skulle få den, var at folding skulle stå på så mye som mulig :dremel:

Takk til Sn1ken for HDD og maaaasse gode tips.

Takk til War for gode tips ang kjøler

Takk til Christian for CPU :xmas:

post-292596-0-86373700-1420543989_thumb.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

*Obligatorisk skrytepost*

3 stk 970 er snart klar til full folding!

2 i min rigg, og 1 i madammens.

Mine kommer til å stå ganske så 24/7 på folding, mens madammens blir i rykk og napp regner jeg med.

Eneste kriteriet for at ho skulle få den, var at folding skulle stå på så mye som mulig :dremel:

Takk til Sn1ken for HDD og maaaasse gode tips.

Takk til War for gode tips ang kjøler

Takk til Christian for CPU :xmas:

XP7uAtbsvKyzEdi1TAOS0NTSzu2nl_IpzDPLcC37zaY.jpg

Tips, ca 1.280V for 4.5Ghz, 1.390V 4.6Ghz (utrolig varmt) 4.4Ghz ble aldri stabilt uansett volt, har ikke prøvd lavere ;)

Lenke til kommentar

Ja selv 980 hadde jo fått 300 watt ut av en slik rigg, 970 enda mer vs slemme 780ti.

Siden jeg har fått kjøpsforbud i 2015 av fornuftige hoder her inne, kan jeg jo be kona kjøpe det

kjøpsforbud? D:

Tror jeg bare er smart, han ligger allerede på nesten 11mill ppd, han må få lov å få en pause, Haha^!^

hihi, om ikke vi gir han en pause, gir han nok aldri seg selv en x)

Lenke til kommentar

DVi port på 980 dau = RMA

Blir å evt kjøpe 970 om jeg får muligheten, kommer ann på om jeg kan bytte med mellomlegg til evt 2stk :hmm:

Blir å høre anbefalingen til Marius om kjølerene på korta hans :)

Blir greit med PPD da! :D

EDIT: Hvordan liker du ditt R5?

Digger mitt!

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Skal bli godt å komme seg hjem til PC'er og folding og slippe mer av:

=IF(AF5="HFO";ROUND(AI5*(AC5/(1+(0,00063*(AD5-15)))/1000)-AJ5*(AC5/(1+(0,00063*(AE5-15)))/1000)+AK5;1);IF(AF5="ULSFO";0;IF(AF5="LSMGO";0;IF(AF5="";0)))) :rofl:

Som nevnt tidligere, på lørdag blir det å montere 2 x GTX 970 pluss en Areca kort i serveren. :dremel:

Lenke til kommentar

Blir å evt kjøpe 970 om jeg får muligheten, kommer ann på om jeg kan bytte med mellomlegg til evt 2stk :hmm:

Digger mitt!

Var de spørsmålene rettet mot meg?

Usikker, men høyst vanlig at folk tar brukernavnet mitt feil.

Lenke til kommentar

Digger mitt!

Var de spørsmålene rettet mot meg?

Usikker, men høyst vanlig at folk tar brukernavnet mitt feil.

Ja, regnet med det var Marius jeg :p

Skal ikke gjøre det igjen^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...