Betroz Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det ultimate kabinettet for foldere og vannkjølings entusiaster? Thermaltake Core X9 E-ATX Cube Chassis Review 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Det ultimate kabinettet for foldere og vannkjølings entusiaster? Thermaltake Core X9 E-ATX Cube Chassis Review Steike, fett, prislapp 5K sikkert^^ Satt sammen 3x 360mm rad skal vel gå? skal sjekke for gøy, 3 titanz vannkjølt (1 til spill, resten til folding 24/7) sammen med nåværende Cpu,hk,ram,psu og alt untatt kasse siden vi allerede er litt ot, hva er temp og volt på din cpu under spill, evt folding? Endret 5. januar 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 P9113 er Core 18, og du må vente til 3 - 4% har gått før FAHControl viser noenlunde korrekt PPD. Jeg får mellom 70 - 90K PPD på mine gtx 660Ti fra P911x. Antar at det er et sjeldent tilfelle du har fått ned.Riktig. Ligger på ca. 74k ppd på 970 i skrivende stund. Det er vel ca. en tredel av hva jeg gjerne ligger på med f.eks. 9102. Får å sammenligne lå 980 på ca 90k på core 18 jobbene. Samme som core 15. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) siden vi allerede er litt ot, hva er temp og volt på din cpu under spill, evt folding? Det kabinettet skal ikke være dyrt. Garantert under 2000 kr. For tiden kjører jeg min 5960X @ 4.2 GHz med 1.18v. Load temps under spilling er mellom 50 og 62 grader. Folder ikke på den mer, kun på skjermkorta. Endret 5. januar 2015 av Betroz Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Takk, er ute etter en 24/7 klokk på den cpuen, er jo aldri hjemme så får aldri rid til å rote med klokken. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) siden vi allerede er litt ot, hva er temp og volt på din cpu under spill, evt folding? Det kabinettet skal ikke være dyrt. Garantert under 2000 kr. For tiden kjører jeg min 5960X @ 4.2 GHz med 1.18v. Load temps under spilling er mellom 50 og 62 grader. Folder ikke på den mer, kun på skjermkorta. 2K... Er forsatt 2k for mye, liker nåværende kabinett ganske godt, Define R5, eneste er at rad blokkerer vrm så de blir veldig varme. Skal lese testen av den Kjører min på 3.8Ghz stock, eller 4.75Ghz 1.330V. Folder kun i et par timer for å teste stabilitet War, send den ned til meg så skal jeg klare å finne en god 24/7 klokk, som betaling kan det være cpu Endret 5. januar 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det er den andre jeg kjøper , folk tar de fra meg. får kjøpe 6 stk og montere om morgen på TG, regner med cpu-kjøleren ligger på bordet hver morgen. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Det er den andre jeg kjøper , folk tar de fra meg. får kjøpe 6 stk og montere om morgen på TG, regner med cpu-kjøleren ligger på bordet hver morgen. Haha^^ Meget mulig det Gikk ned trappen og synes det var stille, 7970 maskinen er av igjen. får slepe bort skjerm og tastatur og se hva som er feil EDIT: #Ordnet! Endret 5. januar 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Nå har dere gått og handlet det tomt for EVGA GeForce GTX 980 SC på komplett. Jaja, ventetiden blir ikke lang... Lenke til kommentar
oyoygard Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Komplett var nok tomme for de kortene når vi bestilte også. Hadde forventet levering 4. januar når jeg kjøpte (hvordan de hadde tenkt å få dem inn på en søndag vet jeg ikke) Det som er rart er at nå har rabatten gått opp igjen, men prisen er den samme!? De har altså justert *FØR*prisen!!! :o Blir litt merkelig pruting syns jeg. "Bare si hvor mye rabatt du vil ha, så skal jeg si hva prisen er..." Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Da var det kommet en liten pakke til lille meg. Så på lørdag blir det å brette opp armene og stappe inn begge to i Linux serveren. Endret 5. januar 2015 av Chavalito 3 Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det som er rart er at nå har rabatten gått opp igjen, men prisen er den samme!? De har altså justert *FØR*prisen!!! :o Blir litt merkelig pruting syns jeg. "Bare si hvor mye rabatt du vil ha, så skal jeg si hva prisen er..." Kan det ha sammenheng med kronen som svekker seg? Si du kjøpte inn et parti når en dollar kostet 7kr, så kjøper du inn et nytt parti, men denne gangen koster en dollar 8kr. Da er det sikkert lurt å øke prisen slik at du sikrer en fortsatt fortjeneste? Du kan selvsagt også bruke dette som en unnskyldning, men i dag er dette reelt hvis jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Da var det kommet en liten pakke til lille meg. Så på lørdag blir det å brette opp armene og stappe inn begge to i Linux serveren. EVGA 970.jpg Uuuuh, FTW og greier. Se hvor mye de klarer før de feiler, på mine to SC-kort klarer det ene 1500 MHz boost, mens det andre ikke gjør det, så det kjører jeg bare på 1450 MHz boost. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Nå har dere gått og handlet det tomt for EVGA GeForce GTX 980 SC på komplett. Jaja, ventetiden blir ikke lang... Hva mente du med det? Mener du vi er idioter? Begynner å se at du er her for å provosere, jeg håper jeg tar feil? Så forklar hva som var meningen med din siste kommentar Ja skuffet, ser nå videre på netflix. Endret 5. januar 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Så, så Kjetil.. Jeg ser mer humoren i det fra Ar`Kritz sin side. Litt som lille larven aldri mett.. her kommer vi, får aldri nok av GPU i hus osv Klart Komplett går tom, når Team Hardware.no går sultne til sengs. Gpu, gpu.. mer, mer.. Endret 5. januar 2015 av Sn1ken Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 [ironi] Ja, Mr. Lura, jeg mener at du burde ha spart ett til meg. [/ironi] Sn1ken: Jeg husker at mamma leste den boka for meg før! So... awesome... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det som er rart er at nå har rabatten gått opp igjen, men prisen er den samme!? De har altså justert *FØR*prisen!!! :o Blir litt merkelig pruting syns jeg. "Bare si hvor mye rabatt du vil ha, så skal jeg si hva prisen er..." Kan det ha sammenheng med kronen som svekker seg? Si du kjøpte inn et parti når en dollar kostet 7kr, så kjøper du inn et nytt parti, men denne gangen koster en dollar 8kr. Da er det sikkert lurt å øke prisen slik at du sikrer en fortsatt fortjeneste? Du kan selvsagt også bruke dette som en unnskyldning, men i dag er dette reelt hvis jeg ikke tar feil? Joda, det kan stemme. Men 619 dollar er ikke 5800kr. Så ikke si meg at den norske stat er så grådig? http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=04G-P4-2982-KR Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Glad jeg handla i fjor høst før prisene gikk opp! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 [ironi] Ja, Mr. Lura, jeg mener at du burde ha spart ett til meg. [/ironi] Sn1ken: Jeg husker at mamma leste den boka for meg før! So... awesome... Nåja, for meg er ikke dette ett svar som jeg kjøper. Så min venn forklar meg.? Du var en som maste om linux, enkelt. Har brukt linux lenge. Så Hva er ironien med det. Det fikser ikke win brukerne om jeg går over til fedora, derfor melding til bruce og mine pcer av. Jeg elsker linux, så du vet det. Fedora valgte jeg etter å ha prøvd mange, ubuntu osv. Kjørt fedora siden 14, eller 15. Er ikke sikker på det. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Da var det kommet en liten pakke til lille meg. Så på lørdag blir det å brette opp armene og stappe inn begge to i Linux serveren. EVGA 970.jpg Uuuuh, FTW og greier. Se hvor mye de klarer før de feiler, på mine to SC-kort klarer det ene 1500 MHz boost, mens det andre ikke gjør det, så det kjører jeg bare på 1450 MHz boost. Tviler det blir noe mye OC på de kortene. Kabinettet de skal inn i er laget for støy-demping og ikke for å få vekk varme. Men vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå