Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet nå på de andre maskinene og alle fikk p9201 uten problemer, så nå er alle igang igjen. For håpe det varer.

Jeg har heller ikke hatt noen problemer det siste døgnet. Et par ganger har det vært noe venting, men da snakk om minutter, ikke timer.

Fant forresten dette i loggen på den ene maskinen i morges:

07:23:24:Connecting to assign-GPU.stanford.edu:80

07:23:25:Updated GPUs.txt

Ikke i forbindelse med henting/levering av ny WU. Så det skjer da NOE...

Lenke til kommentar

Testet nå på de andre maskinene og alle fikk p9201 uten problemer, så nå er alle igang igjen. For håpe det varer.

Jeg har heller ikke hatt noen problemer det siste døgnet. Et par ganger har det vært noe venting, men da snakk om minutter, ikke timer.

Fant forresten dette i loggen på den ene maskinen i morges:

07:23:24:Connecting to assign-GPU.stanford.edu:80

07:23:25:Updated GPUs.txt

Ikke i forbindelse med henting/levering av ny WU. Så det skjer da NOE...

Gpus txt kommer til deg vær gang de legger til en nye gpu. Det skjer automatisk.

Lenke til kommentar

Vurderer å fjerne oc på Cpu, fra 3.4Ghz til 4.75Ghz er et stort hopp, men fra 44¤C under load til 78¤C er også et stort hopp :p

Coil whine blir værre når cpu blir mer belastet :p

Du trenger ikke kjøre stock fordet. Hva med å lande et sted mellom 4.0 og 4.5 Ghz?

Lenke til kommentar

Vurderer å fjerne oc på Cpu, fra 3.4Ghz til 4.75Ghz er et stort hopp, men fra 44¤C under load til 78¤C er også et stort hopp :p

Coil whine blir værre når cpu blir mer belastet :p

Du trenger ikke kjøre stock fordet. Hva med å lande et sted mellom 4.0 og 4.5 Ghz?

4.5Ghz 1.220V er ganske greit, men følelsen av 4.75Ghz :love:

:rofl:

Lenke til kommentar

Jeg har tidligere hatt opp mot 150 000 PPD, men normalt rundt 80 000-100 000 PPD avhengig av produksjon. Da har det stort sett gått i 9201 og lignende. Jeg har til nå vært veldig heldig og fått nesten kun slike, men dette har nå endret seg. Jeg har vel egentlig aldri sett snurten av core15 eller 18 heller.

Nå får jeg kun 13000-prosjekter som har en ETA på 1.20 dager og en PPD på 36 000. Dette er jo særdeles lite interessante PPD-prosjekter, men jeg gjennomfører de allikevel ettersom dette er en god sak. Kan denne endringen ha noe med at FAH endret Maxwell-prosjektene nå? Er 13000 et core17 prosjekt?

Lenke til kommentar

Får ca. 50/50 med 1300X og 9201 på 780Ti nå, og PPD er ganske likt for begge. Kanskje en anelse høyere på 9201. Har aldri sett 1300X på GTX 980/970.

EDIT: Får heller ikke P1046X på 970 og 980, og det er litt kjipt, for de får jeg høyere PPD på 780Ti med enn noe annet.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...