Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med å forstå hva du mener her? Skjønner at du har sagt dette tidligere, og at core 18 er blokkert, men derfra blir det ganske utydelig for meg å forstå?

Att jeg ikke trodde på det. Men kanskje bruce hjalp oss maxwell brukere, sente han jo info om core 15/18 blokkeringen min.

Men ser og det samme som sn1ken skriver, nye jobber uten opphold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vet jeg, bare stusset over at ikke HFM greier å vise PPDen her.

Dette har vært tatt opp flere ganger den siste tiden. Dette er et eksempel.

https://www.reddit.com/r/foldingathome/comments/2qtxbm/update_project_summary_page_to_include_all_active/

Har ikke særlig stor betydning, men det er jo en fordel når den er på plass slik at vi enklere kan overvåke dersom noe feiler osv..

Lenke til kommentar

GTX580 gir heller laber PPD, om jeg har forstått det rett? Fikk tilslaget på et sånt. Tenkte å folde det ihjel før jeg får en hyggelig RMA fra komplett :p Hvis 760 med oppgradert kjøler ikke er på lager må de vel opp på 780ti for å kunne gi meg et tilsvarende eller bedre produkt fra Nvidia, og de fases jo ut, de, og.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ip block aktivert, men ser at jeg fortsatt bare får ned 9201 til maxwell kortene.

Kan også være tilfeldig for alt jeg vet :hmm:

Samme her, men jeg har blitt heftet av et strømbrudd som varte fra 0255 til 0900 (og jeg fikk ikke startet opp igjen før jeg kom hjem fra jobb), så jeg vet ikke enda om det er tilfeldig.

Lenke til kommentar

Beklager, men hvor fant man topp 20 listen igjen? Har helt glemt det, skal lagre linken denne ganger :p

Kuttet ut folding på 980, har ikke styrt så mye med maskinen annet en overklokking nå, så folder heller ikke, enten er det spill, oc eller stresstest :p

Blir å folde på det igjen når jeg skal reinstallere win8.1.

Lenke til kommentar

Har litt problemer med å forstå hva du mener her? Skjønner at du har sagt dette tidligere, og at core 18 er blokkert, men derfra blir det ganske utydelig for meg å forstå?

Att jeg ikke trodde på det. Men kanskje bruce hjalp oss maxwell brukere, sente han jo info om core 15/18 blokkeringen min.

Men ser og det samme som sn1ken skriver, nye jobber uten opphold.

Kanskje PG endelig har begynt å høre på oss som betaler det hele?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...