Magnus Lie Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Siden PPD for meg kun er en bonus, sletter jeg ikke WU. Alle data må analyseres, så det kan like godt være mine maskiner som gjør jobben enn noen andres maskiner. Takk for info rundt PG og 8101. 2 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Siden PPD for meg kun er en bonus, sletter jeg ikke WU. Alle data må analyseres, så det kan like godt være mine maskiner som gjør jobben enn noen andres maskiner. Takk for info rundt PG og 8101. Jau, men Core 15 gir plagsom coil whine fra skjermkorta, og det orker iallefall ikke jeg å høre på! Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Har 2x 4p xx01 nå, de maskinene som får de har hengt seg opp 4 ganger siste 2 ukene. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Takk for drivertipset - mindre generell lag (kunne faktisk se hopprennet mens jeg foldet!), og PPD tror jeg har steget noen hakk. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Får nå bare core 15 på mine 4 x gtx 660Ti, og siden vi klarte milliarden i desember stopper jeg den riggen inntil videre. Det samme gjør jeg med i7 980X-maskinen som folder smp, grunnet at det er mildvær nå og jeg trenger ikke varmen til oppvarming lenger. Hadde et strømforbruk på samlet 4200 KWh i desember og det tåler ikke økonomien min i lengden. Jeg antar at jeg likevel vil klare å levere omkring 2.5 mill PPD med bare 2P/4P-serverne enn så lenge. Når epoken med BA er over kutter jeg disse også hvis det ikke skjer noe spesielt med hensyn til PPD fra Stanford`s side. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) NB. Hvis man sletter over en viss % av totalen vil man kunne få redusert bonusen. Jeg vet ikke hvor denne % ligger, men vil tro den er rimelig høy. Du må ha fullført og returnert minst 80% av WU du har fått tildelt. Godt nytt folde-år! Endret 1. januar 2015 av HawP Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Haha, etter at startvanskene var unnagjrot fikk jeg en core 15 selv - men det virker som jeg gjorde noe som "drepte" den (unstable machine). Litt mer guffe til GPUen nå Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Har 2x 4p xx01 nå, de maskinene som får de har hengt seg opp 4 ganger siste 2 ukene. Min 4P har vært dønn stabil siden jeg startet den for drøye 14 måneder siden. Med unntak av når jeg har manuelt stoppet den (vedlikehold/bytte av ram og noen dager i juli pga varmen innendørs) har den stått på 24/7. I følge HFM har maskinen kjørt igjennom 127 WU av 8101. Temp på CPU er 60-66 grader. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Var latterlig lav PPD på P13000. Holdt på å skrive en klagepost til her, men ser ut til at den har skjerpet seg. Oppe på 40k PPD nå, forhåpentligvis stopper det ikke der. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Intel-riggen også , 100% stabil. Amd-riggene kjører med en kjøler 90grader vridd og med en vifte, tenker xx01 er varm og den cpuen roter over 70c. Blir litt sånn når de står i supermicrorack^^ Det blir heftige minecraftserve Lenke til kommentar
mna Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Intel-riggen også , 100% stabil. Amd-riggene kjører med en kjøler 90grader vridd og med en vifte, tenker xx01 er varm og den cpuen roter over 70c. Blir litt sånn når de står i supermicrorack^^ Det blir heftige minecraftserve Minecraft utnytter bare en tråd/kjerne etter det jeg forstår. Så da kan du vel kjøre en del servere tipper jeg :-) om det er mulig å kjøre flere på samme hw da. :-D Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Var latterlig lav PPD på P13000. Holdt på å skrive en klagepost til her, men ser ut til at den har skjerpet seg. Oppe på 40k PPD nå, forhåpentligvis stopper det ikke der. P13000 og P13001 er mer optimaliert mot AMD, men skal være nesten lik som andre Core 17 i PPD mot Nvidia. Du må holde ut ca 3% av en WU før du får en ok pekepinn på hvilken PPD du ender opp med. Burde som nevnt tidligere komme godt over 100k PPD med 680 kort. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ser den. PPD øker fortsatt, faktisk - snaut 80k på 680 Lightning nå. 13% unnagjort. Snaut 900k PPD Mangler bare siste 7950, så er millionen rundet. Lenge siden sist! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Den ligger da på 100% last ? (cpu) Har testet en del , måtte opp i i5 på mine og selv da ser det ut som jeg spiller et spill i cpu-bruk. Litt småteit at nvidia har programert driverene til å be om bekreftelse av cpu på alt de regner på , amd dropper dette og blaster ikke cpu, men så leverer de mindre også så kanskje det ikke er noen fordel å holde det internt^^ Softwaregjengen hos amd skulle ha jobbet for nvidia og hardwaregjengen hos nvidia skulle ha jobbet hos amd så hadde begge kortene fungert perfekt Jepp, ligger 3500 på begge. De jeg har ligger på 3700x4 Men har bestemt meg, de to andre cpuene skal inn og bestiller nok 4 til. PPD er for meg ikke det viktigste. Ditt ordrenr er: 40922xx Endret 1. januar 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Har ikke fått en WU på 6-7 timer nå. 11 attempts totalt. Har kun foldet for en kort periode, og dette har skjedd opptil flere ganger. Kan like gjerne avinstallere programvaren. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Dette må være gode nyheter for dere som har maxwell-baserte kort! Restriction of some GPU projects to pre-maxwell GPUs January 1, 2015 by Vijay Pande · Given some known driver issues with recent NVIDIA maxwell chips and Core18 ( https://www.reddit.com/r/foldingathome/ … l_support/ ), we are temporarily restricting our core18 projects (e.g. 1047*) to use pre-maxwell GPUs. We’ll be making the changes Friday morning. Hopefully this restriction will be a temporary fix, with full maxwell support for FAH in NVIDIA drivers (fixing an OpenCL bug) in the (hopefully near) future. You can follow this thread in the FCF: https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=74&t=27208 Så Kjetil, nå kan du bare fyre i gang igjen. Endret 1. januar 2015 av -alias- Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Nope. Det har jeg hørt før. jeg sa den 11, men for se. Men core 18 er blokkert, så sier det en gang til, core 18/15 er blokkert og kommer ikke i gang enda. Har en kjørende, nye cpu og den jeg har går av, test på den nye. Endret 2. januar 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Har litt problemer med å forstå hva du mener her? Skjønner at du har sagt dette tidligere, og at core 18 er blokkert, men derfra blir det ganske utydelig for meg å forstå? 2 Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Kan ikke skjønne annet enn at denne endringen fra Fah blir en meget bra løsning for Maxwell.Perfekt.Ettersom det skal kjøres igang i dag er jeg spent på effekten Edit: Det kommer kun 9201 på 970 kortene nå uten noe opphold mellom jobbene. Ser ut for at endringen er innført med hell Endret 2. januar 2015 av Sn1ken 2 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Virker som ryktene om GM200/210 stemmer : Kommer sikkert en 6GB 980 Ti verson da tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå