Christian Thork Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Sier det samme selv, sent nå, blir senere imorgen regner jeg med :O Reinstall av fah imorgen tipper jeg Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Kun Maxwell som sliter.. Ellers har mine erfaring med AMD langt overgått Nvidia når det kommer til stabilitet og folding sålangt. Mulig War har rett med tanke på block. Får sjekke det ut. Har ikke problemer med mitt 750 ti kort som har samme block som war nevnte tidligere i tråden. Nå er det kveld. Happy folding. Det har jeg sagt hele tiden! AMD gir en langt bedre folding opplevelse for meg også. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Kjøpte noen av hver etter fadesen i mars da alle kortene kjørte core 15 i en mnd, mens amdbrukerene her badet i ppd. Har aldri hatt så mye blåskjerm , men når det fungerer fungerer det knall. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Kjøpte noen av hver etter fadesen i mars da alle kortene kjørte core 15 i en mnd, mens amdbrukerene her badet i ppd. Har aldri hatt så mye blåskjerm , men når det fungerer fungerer det knall. Linux drivere til AMD kort er vel heller ikke like gode som de til nVidia har jeg lest også. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Beklager sinne mitt i går folkens, men mine 16 kort vil være av. Skal nå bytte cpu for å teste om I3 bx80637133250 kan mate 1 980 og 1 970 med data. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Hvorfor av? Har du ikke termostat på ovnene dine? La det svive... Lenke til kommentar
War Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Det blir litt prinsippsak når de roter så mye. Liker ikke core 15 jeg, med CW på alle kortene tenker man jo de nesten tar kvelden. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Ny cpu oppe, strømforbruket gikk ned ca 35W. PPD på 9201 gikk ned ca 50K. 1 980 og 1 970. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Den ligger da på 100% last ? (cpu) Har testet en del , måtte opp i i5 på mine og selv da ser det ut som jeg spiller et spill i cpu-bruk. Litt småteit at nvidia har programert driverene til å be om bekreftelse av cpu på alt de regner på , amd dropper dette og blaster ikke cpu, men så leverer de mindre også så kanskje det ikke er noen fordel å holde det internt^^ Softwaregjengen hos amd skulle ha jobbet for nvidia og hardwaregjengen hos nvidia skulle ha jobbet hos amd så hadde begge kortene fungert perfekt 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Derfor man har 5960X folkens Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 På grunn av tidsforskjell etc, så vil jeg benytte anledningen til å si: Ønsker alle i team Hardware.no et Godt Nyttår og lykke til med foldingen i det nye året. Deseo a todos en equipo Hardware.no un Feliz Año Nuevo y suerte con el folding en el año nuevo. 2 Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Godt nyttår til alle på team hw :-) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Da var 680 Lightning oppe, med ny PSU og alt. To issues: grafikk generelt lagger. Fair enough, langt bedre nå enn forrige gang jeg skulle folde. Går an å bruke PCen mens den folder, selv om det sikkert blir noen youtube-pauser o.l. innimellom. Problem 2: elendig PPD - 27k på en P9201, med TPF på 8:44. Kjører normalt, ingen nedklokking, 50% load, eller lignende. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Det kortet liker 327.xx-drivere. det ble sakt i teåden at det folder bra på nyeste, men det er bare på en type jobb. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Ny månedsrekord for team hardware.no ble på hele 1.070 milliarder poeng for desember 2014. Denne tror jeg blir vanskelig å slå med det første, spesielt siden BA forsvinner om kort tid, samt at noen her signaliserer at de slutter å folde for f@h. Likevel, jeg forsøker å se optimistisk fram mot hva vi kan oppnå i 2015 med hensyn til folding. Godt Nytt År Endret 1. januar 2015 av -alias- 1 Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Noen andre med 4P som har fått kun P8101?Siden den 21. desember har jeg kun fått P8101 på min 4P, med tilhørende lav PPD. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Min ppd har fått seg en trøkk også, skal jammen meg sjekke om det er de jobbene. Snodig om de stopper big på dagen, mens de holder liv i core 15 i årevis etter de sier den er ferdig. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Noen andre med 4P som har fått kun P8101? Siden den 21. desember har jeg kun fått P8101 på min 4P, med tilhørende lav PPD. Vi er inne i en høy trend med P8101 fra Stanford, jeg hadde en periode før jul hvor alle mine P4/P2 rigger kun fikk ned 8101, noe som resulterte i at PPD sank til under det halve. Jeg ble lei (les forbannet) og har siden konsekvent slettet disse når de kommer ned. 8101 belaster også maskinvaren unødig mye med høyere temperatur og av og til krasjer det også, så jeg har sluttet å ha dårlig samvittighet. Gå inn i FAH-mappa, slett alt som er der untatt client.cfg og FahCore_ax programfilene. Hvis du har installert The Kraken så unnlater du å slette disse også. Deretter resetter du maskinen (evt. bare starter klienten på nytt i en ny terminal) og du vil mest sannsynlig få ned en annen jobb enn 8101. Skulle det likevel komme ned samme gjentar du bare det hele. NB. Hvis man sletter over en viss % av totalen vil man kunne få redusert bonusen. Jeg vet ikke hvor denne % ligger, men vil tro den er rimelig høy. Hvis det kommer ned bare en og annen 8101 så lar jeg dem folde, men hvis flere enn 2 av mine 4 servere får ned slike samtidig gjør jeg kort prosess med noen av dem. Hvis de har foldet over 10 - 12% før jeg oppdager dem lar jeg de folde ferdig. Ingen vits i å kaste dem hvis ikke man oppnår noen gevinst. Vi har diskutert med PG hvorfor 8101 som er en av 5 BigAdv-klienter kommer ned mye oftere enn de øvrige, men får til svar at dette skjer helt random, noe jeg bestemt nekter å akseptere som en sannhet. Alle WUer må produseres og gjøres tilgjengelig for download, og det er PG som bestemmer hvor mange det blir av hver. Endret 1. januar 2015 av -alias- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå