Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hva du mener nå Kjetil. Jeg var, ihvertfall halvveis, seriøs. Hvis du har bestemt deg for å ikke folde mer GPU på en stund, så kunne jeg kjøpt et par kort av deg istedenfor å sponse Komplett. Så får du igjen litt av innsatsen din også.

Vil du selge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da må jeg dessverre takke for folde følge dette året. Madamen klager over ”lyder” fra begge PC’ene, hun ymtet noe om hvine lyd, men jeg er ikke helt sikker hva hun mente. Coil whine tviler jeg på da ingen av GPU’ene kjører core 15, kun core 17 og core 18. :hmm:

Uansett så ser jeg derfor ingen annen utvei enn å stoppe foldingen på alle 3 GPU’ene. Men det bli jo bare litt over 10 dager, så skulle jeg være hjemme, i teorien da. Ble jo noen millioner med poeng, så jeg kan vel ikke klage. Fra ca 56 millioner til over 85 millioner er ikke verst. :)

Happy folding folkens. :w00t:
Lenke til kommentar

Hva er kontonr ditt Kjetil, og selger du i mindre kvanta enn 5 og 5 kort?

De ligger ute på komplett til samme pris.

Du får ett stk 980 kort for 5 Bærums tiere der også, med gratis frakt ;)

https://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=12812

Okay, har 3 av dem, klarer du det billiger okay https://www.komplett.no/msi-geforce-gtx-980-gaming-4gb-physx/824862

Dette hjelper meg ikke, hjelp meg eller hold kjeft :realmad:

45 dagers åpent kjøp?

Kan jo sende de i retur, eller er det mer enn 45 dager siden du handlet de Kjetil?

Høres litt slitsomt ut å være så sint min venn ;)

Lenke til kommentar

Da kjenner du meg dårlig, greit jeg har penger i banken. Men alt er til salgs om du vil betale :hmm:

Bra!

Og ja, det er jo begrenset hvor godt jeg kjenner dere her inne, så kontoutskriften din har jeg ikke sett... ;)

Nå har det vært over 6 varme mer eller mindre konstant i Trondheim de siste dagene, men jeg får vel sjekke om Komplett har noen varmeovner til meg til Mons har frest fra seg... :)

Lenke til kommentar

Hva leverer 770?

Vurderer å kjøpe et, de kan jo stå med 780Ti`?

Hva med 660Ti :w00t:

Skal du gi opp hele foldeparken?

^^ Leverer de av PPD?

Fare for det min venn, er lei nå, eller for å si det på en annen måte, er forbanna nå.

Fremdeles av. blir av til mandag ++. Ville testet ny cpu, men venter,

Lenke til kommentar

Da kjenner du meg dårlig, greit jeg har penger i banken. Men alt er til salgs om du vil betale :hmm:

Nå har det vært over 6 varme mer eller mindre konstant i Trondheim de siste dagene, men jeg får vel sjekke om Komplett har noen varmeovner til meg til Mons har frest fra seg... :)

Kjetil har tydeligvis et sterkt hjerte, så han kommer tilbake.

Godt er det.

Linux er svaret, og Kjetil kan like gjerne legge om en maskin eller to først som sist? Oyoy vil uten tvil kjøre linux, så Maxwell vil gi full uttelling der i gården ;)

Lenke til kommentar

Aldri sjekk foldepcene sammen med jule-aquaviten innabords :dribble:

Foldegjengen burde ansette en til som har litt mer peil på kundeforhold, litt mer ydmyke kan de være som får verdier som hadde kostet de milliarder i dollar å få til selv årlig.

Hjemme blokker jeg dette og 9-serien folder som aldri før.

De serverene som har blokk-lister lange som en novelle er de som sliter, kanskje litt ivrig hehe

post-64596-0-84796400-1419980315_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Aquavit smaker dritt, så det er ikke mitt problem :rofl: Men heller de som tror linux er løsningen på core15/18 jobbene.

Jeg tror ikke det er en løsning slik sett, bare at under Linux får jeg kun Core 17 = mer ppd for meg og laget = me happy. Så får jeg være happy så lenge det varer :)

Lenke til kommentar

Akevitt er nydelig til ribbe, annen fet mat, samt til lutefisk. Kan også brukes som snaps mens man overvåker maskiner som folder.

"As we speek" nyter jeg en liten Sterk Storm akevitt, til en Aass juleøl, helt fortreffelig smaker det faktisk. :green:

Jeg ønsker alle foldere et Godt Nytt År, og håper at stemningen her inne er bedre når 2015 starter om 23 timer og 17 minutter!

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Kun Maxwell som sliter..

Ellers har mine erfaring med AMD langt overgått Nvidia når det kommer til stabilitet og folding sålangt.

Mulig War har rett med tanke på block. Får sjekke det ut. Har ikke problemer med mitt 750 ti kort som har samme block som war nevnte tidligere i tråden.

Nå er det kveld. Happy folding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...