Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Putte det inn i hovedmaskina mi, som skal lånes til en nær venn av meg under TG. Da har jeg isåfall det kortet, og et 760 å folde på i tillegg til de andre korta mine (som jeg faktisk jobber litt for å få opp nå :3)

Andre jobber også får sine kort, Er ikke slik at 20 kort plutselig blir sendt ifra komplett med hilsen ``Vi spanderer``

:p

Lenke til kommentar

Putte det inn i hovedmaskina mi, som skal lånes til en nær venn av meg under TG. Da har jeg isåfall det kortet, og et 760 å folde på i tillegg til de andre korta mine (som jeg faktisk jobber litt for å få opp nå :3)

Andre jobber også får sine kort, Er ikke slik at 20 kort plutselig blir sendt ifra komplett med hilsen ``Vi spanderer``

Jeg ville sakt takk til det, hehe

Lenke til kommentar

Du misforsto meg ;)

Jeg jobber med å få kortene opp.

Få de online igjen.

Herregud denne gruppa har mer hate enn coldfront-irc'en x)

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Da melder jeg meg også på gjengen, ti og et halvt år etter trådstart.

AMD FX-8320

JorgenJakobsen

Det er nesten alltid mer effektivt å bruke skjermkortet til folding enn prosessoren.

Nåh. I så fall; AMD Radeon HD 7900. :roll:

Om det er et 7950 eller 7970 gir det godt over 100 000 poeng mere i døgnet en cpuen din.

Lenke til kommentar

AMD FX-8320

JorgenJakobsen

Det er nesten alltid mer effektivt å bruke skjermkortet til folding enn prosessoren.

CPUer sammen fungerer enn så lenge veldig bra med BigAdv, her er 2 rigger som på sitt beste gir over 2 millioner PPD, strømforbruk = 1335 Watt.

post-53451-0-00768400-1419933626_thumb.jpg

Klikk på bildet for å forstørre!

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

AMD FX-8320

JorgenJakobsen

Om det er et 7950 eller 7970 gir det godt over 100 000 poeng mere i døgnet en cpuen din.

Beklager dumme spørsmål, men for meg virker det som om at påde cpu og gpu brukes?

Uten_navn.jpg

Lenke til kommentar

AMD FX-8320

JorgenJakobsen

CPUer sammen fungerer enn så lenge veldig bra med BigAdv, her er 2 rigger som på sitt beste gir over 2 millioner PPD, strømforbruk = 1335 Watt.

attachicon.gif2Millioner PPD.jpg

Klikk på bildet for å forstørre!

Jeg har nå foldet med min server i ca en mnd.

Får ca 850K ppd på forskjellige jobber inc. wtt par 8101 i uka. så snittet ditt stemmer sikkert

Lenke til kommentar

Da melder jeg meg også på gjengen, ti og et halvt år etter trådstart.AMD FX-8320JorgenJakobsen

Beklager dumme spørsmål, men for meg virker det som om at påde cpu og gpu brukes?Uten_navn.jpg

Det går fint å folde begge deler med AMD.

Lenke til kommentar

AMD FX-8320

JorgenJakobsen

Mitt 7970 gir en stabil 150K PPD, så er greit det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...