Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

serverene mine gikk i hvilemodus inatt igjen, selv om de foldet :(

*sjekke innstillinger*

Sjekk Kontrollpanel\Alle kontrollpanelelementer\Strømalternativer

Gjorde det nå. Aner ikke hvorfor Windows liker å tulle med innstillingene mine igjen, men nå skal det iallfall fungere ^^

Re-addet ett av skjermkorta.. 37 dager var en ekstrem ETA. 10 dager var også ganske mye på 660Ti-korta, men vi får nå se ^^

Lenke til kommentar

serverene mine gikk i hvilemodus inatt igjen, selv om de foldet :(

*sjekke innstillinger*

Det er viktig å ikke stresse. Hvis du setter ett enkelt Geforce GTX 770, Radeon R9 280X eller bedre til å folde 24/7, hanker du inn like mye PPD som du hadde i snitt i juli-september.

hehe :p

Vurderer å handle et 970. Har råd.

Putte det inn i hovedmaskina mi, som skal lånes til en nær venn av meg under TG. Da har jeg isåfall det kortet, og et 760 å folde på i tillegg til de andre korta mine (som jeg faktisk jobber litt for å få opp nå :3)

Blir jo ny maskin før TG igjen, gleder meg. Blir mye poeng der.

For øvrig: har ikke peiling på hvorfor jeg stresset med å få opp serverne nå, jeg skal slenge over ubuntu på de igjen, da det fungerte myyye bedre .-.

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

For øvrig: har ikke peiling på hvorfor jeg stresset med å få opp serverne nå, jeg skal slenge over ubuntu på de igjen, da det fungerte myyye bedre .-.

Noe jeg fant ut også. Folder bare under Ubuntu med 970 korta mine nå. 670 korta folder fortsatt under Win7, men der er det bare Core 15 som er fy fy, mulig det blir Ubuntu der også etterhvert. Deilig å slippe å blokkere ip'er :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...