Sn1ken Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hei folkens! Jeg har en gang i blant, gjerne med noen månederes (eller år) mellomrom folde litt. Nå de siste dagene har jeg latt min mac gå for fult, også skal jeg sette i gang den stasjonære når jeg kommer hjemover på nyåret. Desverre gir ikke min "rig" like mye poeng som mange andre her, men jeg håper jeg kan være til noe hjelp for hardware.no. Alle bidrag mottas med takk, og det er i tråd med intensjonene for Folding at home. Høste av overskuddet som er tilgjengelig blant alle maskinene der ute. Jo flere vi er sammen Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Hei folkens! Jeg har en gang i blant, gjerne med noen månederes (eller år) mellomrom folde litt. Nå de siste dagene har jeg latt min mac gå for fult, også skal jeg sette i gang den stasjonære når jeg kommer hjemover på nyåret. Desverre gir ikke min "rig" like mye poeng som mange andre her, men jeg håper jeg kan være til noe hjelp for hardware.no. Flott, den takker vi for! Endret 28. desember 2014 av -alias- Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jepp, som de andre sier, alle monner drar, enten det er 10k ppd eller 100k ppd. Så happy folding min venn. Men jeg er kanskje ferding for 37651 og folding@home. Leter etter andre forskning projektor om de ikke fikser problemet. Sier ikke mere. happy folding folks Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 >restarter rigger>spiser middag>logger på tw for å finne at ingen rigger er online >sjekker rigger>alle er i hvilemodus... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Så mye drama det var her i kveld da Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jeg skal re-installere Fah, programmet gidder ikke og starte... Kan like godt folde med Gpu nå som jeg ikke bruker maskinen, 350K er jo greit det^^ Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Dette høres bra ut folkens! Satser på at vi kan stige noen plasser i løpet av 2015! Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) >restarter rigger >spiser middag >logger på tw for å finne at ingen rigger er online >sjekker rigger >alle er i hvilemodus... Morsom kar du. Or should I say, very funny guy! Endret 28. desember 2014 av -alias- 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Sorry for å si dette. Han tror alt er gratis i denne folding verden. Han snakker som han var kongen av norge? Sier ikke mere jeg? 3 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Skal heller ikke si noe jeg.. Men, Helt ærlig, kommer stanford til å gidde og optimalisere Fah lik at Kjetil, meg og andre får faktisk litt tilbake av 980? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Ja det vil de. Men om det er i 2015/16 eller 17 vet vi ikke. Så mine er av, sorry. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Ready bare på gpuene aka 980 , restart v7 hjalp. Prøver bare å koble seg opp mot iper jeg har blokket. Synes problemene bare gjør oss en erfaring rikere, jeg har fått erfaring med ip-blokking osv og lærer noe nytt hver dag Har lært at skal man bruke 9serien som varmekjiler hjemme må man kjøpe et par hundre kort pr rom Endret 29. desember 2014 av War Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Nei war, det vi burde gjøre er å spre blokkeringen og si nok er nok. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Vi burde si ifra på en vis ja, det er vi som betaler for dette. Om man velger ett "område" i nettklienten, der jeg har "hvilken som helst sykdom" , vil en spesifik være mer av en type jobber tru.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Ja men jeg har fått nok, er nå på 100k ca. Så kan dere gjøre hva dere vil. Mine blir av til de fikser dette, Og nei er ikke bare nvidia som er problemet her. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 De burde hvertfall ha decency nok til å stoppe prosjektene som skaper problemer inntil disse er fikset, eventuelt programmere serverne slik at 970/980 ikke får ned disse (der kan de ikke klage på nvidia, hvertfall).Både foldere og prosjektet taper på at disse prosjektene kjører "for halv maskin". Da er det langt bedre å la brukerne kjøre p9201. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 SF og Fah har langt på vei erkjent at de i større grad er tjent med å lytte til donorer. Men det er som jeg har nevnt tidligere lite som skjer frem til 05 januar av faktiske handlinger. Men det er ingen ting i veien med å komme med konstruktive tilbakemeldinger i forumet før den tid Happy folding 22 millioner poeng igjen, så har vi en milliard. 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Vel. Etter å ha drevet på i noen uker - ikke 24/7 da jeg bruker maskinen endel selv samt at jeg enkelte netter har lyst å sove i fred med maskinen på samme rom - har jeg snart bikket første millionen. Nå stikker jeg på jobb om en halvtime, og skriver nok syvsifret en halvtime etter det igjen. Neste million vil nok gå langt raskere, med nyervervet GTX 970 i tospann med mitt gamle 570. Ved første WU i går ettermiddag hadde total ppd for maskinen ca. åttedoblet seg!På litt lengre sikt er planen å pensjonere min aldrende førstegenerasjons i5 når Win10 og LGA1151 er sluppet, trolig ut i andre halvdel av neste år. Hovedkortet mitt har to PCIe x16 som gjør at denne etterhvert kan leve ut sine dager i en dedikert foldingrigg - forutsatt at jeg finner en egnet fysisk plassering til den der den ikke sjenerer noen. Hver PCIe x16-slot kjører på x8 når to kort er installert, men jeg har forstått det slik at dette normalt ikke fører til noe nevneverdig ytelsestap for F@H?Jeg spekulerer videre i å med tid og stunder investere i enda et GTX 970, stappe begge disse i den fremtidige foldingriggen, og klare meg med GTX 570 "til eget bruk" samt sporadisk folding frem til behovet for noe kraftigere melder seg. Da har jeg allerede to stk GTX 970 som jeg etappevis kan oppgradere til en SLI-løsning i main-riggen når den tid kommer. Pdd. går det mest i CS:GO og Borderlands, men vi får se hva som lanseres til året. Fra januar av har jeg også et toårig masterstudium å fokusere på, så jeg vil kanskje ikke prioritere å bruke tid på å utforske andre spill heller. 2 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Cpu er kommet, så får vel kjøre ned å hente dem. Skal og ta en restart på alle pcene så får vi se hva som skjer. Er i bedre humør nå. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Cpu er kommet, så får vel kjøre ned å hente dem. Skal og ta en restart på alle pcene så får vi se hva som skjer. Er i bedre humør nå. Hvilken CPU er det snakk om her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå