Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Ja og jeg lurer på hvorfor jeg vurdere 3x980 til Får nok cpuene i romhjulen. Går nå over til smp på 8 av mine 9 maskiner. Vil ha en for å se om de får ut fingeren fra reva hullet og og fikser dette, og ikke si dette er bare nvidia som er problemet. Det er det ikke. Edit: Ett 980 og ett 750ti kjører nå, slik vil det være til jeg ser 9201 igjen. Noen som har andre forskning jeg kan være med på, er lei folding home etter 10 år, de hører ikke på meg. Så noe forslag? Endret 28. desember 2014 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Vi passerer nok 1 milliard poeng i morgen kveld en gang slik det ser ut nå. Men som Sn1ken sier, mine to rigger folder som bare det just in case. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Det er bare Maxwell som er sårbar for andre prosjekter enn 9201 for øyeblikket. 7xx serien folder med full uttelling for Core 18. Samme for alle andre klienter av eldre dato eller f.eks. AMD sine kort. Det er heldigvis slik at jeg har kalkulert med dette tidligere, og det vil si det samme som at produksjonen totalt sett ikke blir så rammet selv om Maxwell er sårbar denne gangen. Dumt å legge alle eggene i en kurv eller hva de sier Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jepp, jeg hadde ikke tro på at vi ville klare det. Men så feil kan jeg ha. Nå har jeg kun 260k. Leter etter andre jeg kan kjøre min kraftige gpu park. Slutter med folding og hardware no om ikke de fikser problemet og slutter å si at det er nvidia som er proplemet. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jepp, jeg hadde ikke tro på at vi ville klare det. Men så feil kan jeg ha. Nå har jeg kun 260k. Leter etter andre jeg kan kjøre min kraftige gpu park. Slutter med folding og hardware no om ikke de fikser problemet og slutter å si at det er nvidia som er proplemet. Det er fint lite som skjer nå frem til 05 januar. Hører rykter om at de har tatt en vell fortjent ferie hos Standford også. Årsaken til at Nvidia ikke har ordnet driveren, er for meg ukjent: Men det er ikke så mange andre en de som folder som er rammet vil jeg anta? Det blir det blir. Så skal vi gjøre vårt for å finne løsninger som kan minne om ip block som har fungert ganske bra frem til nå. Skal se om jeg finner noen andre løsninger etterhvert med tanke på stabiliteten på maxwell Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Slutt å si at nvida er problemet. Vi vet alle at nvida er dårlig på openCL. Det har de vært før maxwell kom. Så ikke kjøpe det som de sier hos stanford. Hvorfor funket de før de oppgraderte. Dere vet hva jeg mener om den gjengen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 rosettea@home er det bedre en folding@home?? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Folding software er fucka for min del, veldig stress med maxwell, dropper gjerne ut av deg med maxwell.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Christian: Core 18 prøver de å få svar på mot brystkreft, hvem støtter ikke det? Saken er ikke problemet men de som styrer det er mitt problem. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) rosettea@home er det bedre en folding@home?? Det er bare folding at home.. alt annet er bare lurv og leven Hehe. Nei da. Nok av folk som vurderer andre prosjekter. Det er ikke alle som er nøytrale osv.. samt det er flere som tjener penger på ditt bidrag osv. Det er også en av årsakene til at jeg velger folding at home. Det kommer i større grad populasjonen til gode. Ikke bare et firma eller en institusjon osv. Edit: Sitat fra wiki artikkel: Det som skiller Folding@Home fra disse prosjektene er at du ikke gjør beregninger for et legemiddelfirma, men for et nøytralt universitet for eksperter Her er en liten liste over alternativer: http://en.wikipedia.org/wiki/Distributed_computing http://no.wikipedia.org/wiki/Folding@Home Endret 28. desember 2014 av Sn1ken Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Takker, noe å tenke på i morgen. Gidder ikke nå. Men er så forbanna på de fe fehodene at skal ikke mye til før dere mister meg, sorry :realmad: Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Jepp, jeg hadde ikke tro på at vi ville klare det. Men så feil kan jeg ha. Nå har jeg kun 260k. Leter etter andre jeg kan kjøre min kraftige gpu park. Slutter med folding og hardware no om ikke de fikser problemet og slutter å si at det er nvidia som er proplemet. Du vil ikke vurdere å vente til vi har gruset russerne? Endret 28. desember 2014 av -alias- 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Nei, jeg driter i ppd, dere mitt lag bryr dere om det. Derfor jeg liker p9201 mange wu og poeng til dere. Så leter videre i morgen, se en film, erså forbanna at jeg ikke vil si det her. Så snakkes. netflix: anbefales til dere som ikke har det, har hatt det siden det kom til norge Endret 28. desember 2014 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Så, det er trøbbel med 9xx-serien? Jeg kjører jo bare AMD nå, så har ikke peiling 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Vel mine to 970 kort tygger unna på Core 17, p9201 hele døgnet (utenom da jeg spiller). Så folding under Linux er nok tingen for Maxwell slik det er nå. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jepp, men jeg kan og gjøre det? Men hvor lenge tror du det vil vare om 100000 bruker gikk over til linux? Sier ikke mere, har sett det før Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Uten tvil at Linux er tingen. Alle hos fah kjører linux også. Ergo vil problemer knyttet til folding under Linux bli oppdaget langt raskere enn under Windows da nærmest ingen av de som driver support folder under Windows. Samt det har vært slik lenge at Linux kun får Core 17. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Takker, noe å tenke på i morgen. Gidder ikke nå. Men er så forbanna på de fe fehodene at skal ikke mye til før dere mister meg, sorry :realmad: Du må ikke bli forbanna min venn Slikt gjør oss bare litt ekstra dumme. Sinne fungerer på den måten. Fordummende. Så ta ett ekstra glass rødvin eller to, så tenker du på meg som alltid smiler og er glad Hehe. Dette blir bra. Nå satser vi på all time high i 2015. Også håper jeg det kommer flere gjennombrudd i året som kommer (gode ods med produksjonen som er nå fra flere lag). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Ja min venn, rødvin hjelper mot sinne mitt, men se her: https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=16&t=27183 Skjer ikke noe, derfor forbanna. Kjære brukere, klag der inne for meg hjelper det ikke. Send blokkeringen til de andre lagene, tro det er det eneste som hjelper. Så syt og klag til du blir blå hehe. Jeg har nå skrudd av 14 maxwell kort for dere som lurer, ligger nå på 258K PPD. Endret 28. desember 2014 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hei folkens! Jeg har en gang i blant, gjerne med noen månederes (eller år) mellomrom folde litt. Nå de siste dagene har jeg latt min mac gå for fult, også skal jeg sette i gang den stasjonære når jeg kommer hjemover på nyåret. Desverre gir ikke min "rig" like mye poeng som mange andre her, men jeg håper jeg kan være til noe hjelp for hardware.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå