Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hender at jeg får ned standard smp, men jeg minnes ikke om det er forskjellige servere for opp og ned.

Mine tre smp-foldere har nå kun work server oppgitt, collection server står til 0.0.0.0.

Mener å huske at jeg leste på folding forumet, i forbindelse med at serveren til et/flere av smp-prosjektene var nede rundt takk-for-innhøstinga-festen, at vanligvis leveres ferdig wu tilbake til work server, men at enkelte prosjekter (typisk GPU-prosjekter høres det da ut som?) også har en backup collection server å levere til i tilfelle work server ikke svarer. Fakta eller teori, jeg vet ikke.

Endret av HawP
Lenke til kommentar

P9104-9114 moving to full FAH

Fikk ned P9114 Core18, men prosjektet finnes ennå ikke i Currently Running Projects, se http://fah-web.stanford.edu/psummary.html og er heller ikke å finne i Points Calculator. TPF er 4:09 med GTX 660Ti. Burde jo vært å finne begge steder siden det nå er sluppet til full FAH.

Edit: FAHControl viser etter 8% TPF 4:05 og ca. 90K PPD så dette er jo bra saker for GTX 660Ti-kortene mine. :green:

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

P9104-9114 moving to full FAH

Fikk ned P9114 Core18, men prosjektet finnes ennå ikke i Currently Running Projects, se http://fah-web.stanford.edu/psummary.html og er heller ikke å finne i Points Calculator. TPF er 4:09 med GTX 660Ti. Burde jo vært å finne begge steder siden det nå er sluppet til full FAH.

Edit: FAHControl viser etter 8% TPF 4:05 og ca. 90K PPD så dette er jo bra saker for GTX 660Ti-kortene mine. :green:

Det er stort sett bra for alt annet en Maxwell ;)

Lenke til kommentar

Slik som ting går nå her på bøljan den blå, så regner jeg med at om ca 3 uker så skal 2 x GTX 970 begynne å folde i tillegg til Titan og 780 kortene.

Blir vel å bestille kortene neste uke slik at alt er klart ttil montering når jeg kommer hjem. 970 kortene skal folde i Linux, så jeg burde slippe unna core 18. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...