Christian Thork Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Har kjøpt inn hovedkort,minne,ssd,eldre psu (600W), men venter med kjøp av cpu til neste uke. Jeg spiller veldig lite på dataen, dermed så har jeg ikke kjøpt inn skjermkort enda Hoved: https://www.komplett.no/msi-z97-gaming-7-socket-1150/815058 Minne:https://www.komplett.no/corsair-vengeance-pro-ddr3-2400mhz-16gb/794946 Cpu(neste uke): Intel I7 4 ghz Hvilken pris selger dere 970/980 til ? Har en I7 4770K som er delidded, du kan få den for 1500Kr inkl frakt siden du skal folde om du vil? Lenke til kommentar
Toben Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Tanken var å starte med gpu folding, men takker for tilbudet Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Ikke noe problem, tenkte siden du ikke hadde handlet Cpu enda og I7 4790K koster 3 laken på komplett :=) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Har kjøpt inn hovedkort,minne,ssd,eldre psu (600W), men venter med kjøp av cpu til neste uke. Jeg spiller veldig lite på dataen, dermed så har jeg ikke kjøpt inn skjermkort enda Hoved: https://www.komplett.no/msi-z97-gaming-7-socket-1150/815058 Minne:https://www.komplett.no/corsair-vengeance-pro-ddr3-2400mhz-16gb/794946 Cpu(neste uke): Intel I7 4 ghz Hvilken pris selger dere 970/980 til ? Samme som de koster nye Ingen som selger dem, solgt mine 780Ti Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Hadde problemer i natt. Først klokket for mye, og så ryddet de på loftet her i natt(tor med hammeren) Første kl 23, for mye overklokk, så kl 0300. Tok knekken på den ene overspenning vernet jeg hadde så må kjøpe ny. Jaja, er det ikke det ene så er det det andre. Endret 11. desember 2014 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Bra det ikke bare er jeg som sitter oppe hele natta og klapper på pcene. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Slo mine maskiner av igår og har ikke skrudd dem på enda, skal vente litt til før jeg tar de på igjen, var ikke lenge siden det tordnet her :/ Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Bare til å folde i uvær, overspenning i kontaktene er gratis watt det. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Satt ikke oppe kl 0300 måtte kvitte meg med noe øl Kan og være psuene på 600w(4) som sliter, alle mine 3 på 800w funket. Så skal bytte om, 2x 980 evga sc 1266 inn i 800w og 2x 980 1126 inn i 600w. Er ikke utsatt her med tor med hammeren, alle kablene er i bakken. Endret 11. desember 2014 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Komplett kan dra en viss plass... Bestilte pakke, kom på tirsdag, skulle hente den på onsdag, den hadde gått i retur, snakker med de, skal være der igjen på torsdag, stikker opp på torsdag (idag) ingen pakke. Di fremover tror jeg for min del, Jeg mister Pc så da blir det kun folding på 7970 kortet... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Komplett kan dra en viss plass... Bestilte pakke, kom på tirsdag, skulle hente den på onsdag, den hadde gått i retur, snakker med de, skal være der igjen på torsdag, stikker opp på torsdag (idag) ingen pakke. Di fremover tror jeg for min del, Jeg mister Pc så da blir det kun folding på 7970 kortet... Du er klar over at sånt kan skje? Og at det er jul snart = mye extra. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Komplett kan dra en viss plass... Bestilte pakke, kom på tirsdag, skulle hente den på onsdag, den hadde gått i retur, snakker med de, skal være der igjen på torsdag, stikker opp på torsdag (idag) ingen pakke. Di fremover tror jeg for min del, Jeg mister Pc så da blir det kun folding på 7970 kortet... Du er klar over at sånt kan skje? Og at det er jul snart = mye extra. Men de på Rimi satte pakka i retur.. Vet det er jul, men at den var på stedet og de var dumme nok til å sende den tilbake... Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Rimi kan dra en viss plass mener du når det kommer pakker må man kjøre ned til terminalen, se den gå på bil, kjøre bak lastebilen til rimi og heie vogna frem til scanning. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Jepp, samme her, men de klarte ikke å sende den så du kom lenger enn jeg gjorde. Ingen unnskylding for at det er snart jul. Om så er leker de butikk. jeg bestilte 2x980 fra di og de sente med en gang. Om de sliter nå så ta inn ekstra hjelp, jeg betaler for servise ikke for at de skal fylle lommene sine med høyt overskudd. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Men det er jo ikke komplett eller DI som er skyld i at post i butikk ikke fungerer gitte plasser? Vell har sikkert Komplett presset prisene langt ned blant distributørene, men det er ikke selgers ansvar når post i butikk mangler kompetanse på området. Slik kan skje samme hvor man handler. Jeg har ett inntrykk av at posten noen ganger går fortere når det nærmer seg jul, nesten som om de setter inn ekstra resurser eller noe (ingen regel uten unntak). Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Første gang jeg brukte postnord, det blir krøll, hvorfor ikke bruke posten som de brukte sist? Hvorfor endre noe som fungerer... Om pakke ikke kommer imorgen lar jeg den ligge, så sender sikkert rimi den til retur igjen.. Så kjøper jeg hos Di, har fått tilbud fra Di allerede så like greit å ta det nesten. Men så er det sinnet som snakker^^ Får se imorgen da, er jo bare 3 dager etter egentlig levering, og 6 dager fra bestilling.. Får jeg forhåpentligvis solgt I7`en snart så blir det loop Er core 17 stabil på 980 kortene enda? leverer jo 350K PPD + men sletter gjerne slott for å få core 17 igjen Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Heldigvis får du gavekort på 100kr pr pakke. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Heldigvis får du gavekort på 100kr pr pakke. Huh? De har ikke nevnt det men de mailene vi har sendt til hverandre.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Men det er jo ikke komplett eller DI som er skyld i at post i butikk ikke fungerer gitte plasser? Vell har sikkert Komplett presset prisene langt ned blant distributørene, men det er ikke selgers ansvar når post i butikk mangler kompetanse på området. Slik kan skje samme hvor man handler. Jeg har ett inntrykk av at posten noen ganger går fortere når det nærmer seg jul, nesten som om de setter inn ekstra resurser eller noe (ingen regel uten unntak). I mitt tilfelle jo, de klarte ikke å få de ut. De sa i disse jule tider mye å gjøre. Jeg sa ikke mitt problem og avbestilte hos dem. Bestilte hos di ut fra lager med en gang. Som jeg sa, leker de butikk Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Heldigvis får du gavekort på 100kr pr pakke. Huh? De har ikke nevnt det men de mailene vi har sendt til hverandre.. Bestill før 1400 og få pakken dagen etter eller hva regelen er. Telles ikke fredager og mandag. Det er gavekort om de ikke leverer, bare til å maile og be om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå