Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 For å hjelpe å nå en milliard for laget har jeg klokket opp mye, for håpe det holder, ligger nå på 4.275 ca. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Ser at jeg fikk en ny Core 18 fra IP 140.163.4.235 i dag selv om jeg har satt Windows Firewall til å blokkere den... Og ja, jeg har dobbelt sjekket at den IP'n er blokka. Hva nå? Må folde i Linux igjen da sikkert Samme her nå. Lukke alt og start opp igjen. Virker hos meg. Men ja, må passe på som du må gjøre om du har barn. Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Her gjør "barnevakta" jobben: 01:44:40:ERROR:WU01:FS00:Exception: Failed to connect to 171.64.65.105:80: An attempt was made to access a socket in a way forbidden by its access permissions. Da er det bare å glede seg til en måned i nytt hus i TP HCM, uten bekymring for core_15 o.l. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jepp min og. Men er ikke 100% å stole på den barnevakten Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Men er ikke 100% å stole på den barnevakten Stanford kan jo assigne fra nye IP'er, da får jeg heller se en annen vei inntil videre. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Nei nei, kjør kjør på. De (stanford) er en gjeng med dau nakker som ikke hører på oss brukere, de lever i en annen verden. Jeg gidder ikke si mere der. Så kjør på. PS: Enda med i andre lag? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Den fungerer litt i allefall, ikke sett c15 siden. folda uten å legge inn, fikk ned 4 c 15 på en rigg.. La inn og fikk ned 4 c17.. innenfor samme 2 min. De driter i hva vi synes, så da gjelder vel det begge veger Legger da inn ipb på outbound rule, ikke inn , dvs v7 som ber om jobb Endret 9. desember 2014 av War Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Nei nei, kjør kjør på. De (stanford) er en gjeng med dau nakker som ikke hører på oss brukere, de lever i en annen verden. Jeg gidder ikke si mere der. Så kjør på. PS: Enda med i andre lag? Det er enkelte (7im) som har særdeles dårlig gehør, så jeg har ingen skrupler i så måte. Kjører visst fortsatt litt VGT, ser at tanlong får inn noen 14093 poengere i ny og ne. Blir nok å pensjonere den riggen neste år. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Riktig war, La oss se hvor lenge det gå før de ragerer på at vi brukere blokkerer core 15/18. Håper på at ingen er bisle tuter. Hehe. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Nei nei, kjør kjør på. De (stanford) er en gjeng med dau nakker som ikke hører på oss brukere, de lever i en annen verden. Jeg gidder ikke si mere der. Så kjør på. PS: Enda med i andre lag? Det er enkelte (7im) som har særdeles dårlig gehør, så jeg har ingen skrupler i så måte. Kjører visst fortsatt litt VGT, ser at tanlong får inn noen 14093 poengere i ny og ne. Blir nok å pensjonere den riggen neste år. Det er ett vietnamesisk lag, stemmer det? Hva du gjør er ditt valg, men jeg håper at du velger begge lagene. Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Det er et vietnamesisk lag og det har blitt litt på begge, står tross alt vel 70 mill på tanlong. Nå er det russer'n som er prioritert. Lenke til kommentar
Ruskepus Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Bare en liten påminnelse--- MS har lagt ut en oppdatering igjen. Pass på at det ikke ødelegger foldinga for dere ved en restart. Og jeg liker at russerne bare er en drøy måned unna i dette tempoet Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Okay, hvorfor det om jeg for lov å spørre deg om det? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Bare en liten påminnelse--- MS har lagt ut en oppdatering igjen. Pass på at det ikke ødelegger foldinga for dere ved en restart. Og jeg liker at russerne bare er en drøy måned unna i dette tempoet Hva mener du med det. Kommer alltid oppdateringer fra win den andre tirsdagen i måneden. Har alltid gjort det. Så hva mener du med den? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Tviler på at PG gjør så mye såfremt blokkeringen ikke skjer i svært stort omfang. Det gjør den vel neppe, da vi som er litt mer hardcore neppe er en SÅ stor andel av totalen(?), i tillegg til at det alltid vil være noen som ikke bryr seg så hardt og ikke gjør dette for poengenes skyld. Lenke til kommentar
Ruskepus Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Ved en omstart så hadde jeg ikke satt opp Afterburner til å kontrollere temp på 290 kortet mitt med standard kjøler. Så da ble kortet svinvarmt og klokket ned veldig, og mange poeng borte. I tillegg så får det vel et kortere liv også. Nå er alt satt opp riktig, men ikke sikkert alle har funnet ut hvordan man setter opp afterburner. Eller husker at det er den fordømte tirsdagen... Endret 9. desember 2014 av Ruskepus Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Okay, jeg starter opp EVGA PrecisionX 16 klokker for det jeg vil kjøre på, så lukker jeg programmet. En restart hos meg er alt normalt, jeg har bestemt det slik. Vil ikke ha det på oppstart, problemer og du sliter. Starter opp normalt. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Har vel evga p på 20 maskiner. Samme hva jeg setter så er alt "av" ved boot. Rutine nå er boot, så åpne evga p, så minimere den og volla Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 War du kan lukke den uten å miste vifte/klokk og resten. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Ja kanskje det, men jeg må iallefall starte den. Selv om jeg har haket av "on startup" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå