Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har vi karret oss opp på 7. plass, hurra :w00t:

For de som har GTX 970/980 og er lei Core 15/18 så kan man bruke f.eks. Windows sin innebygde firewall til å blokkere tilgang til serverene som gir ut Core 15 og Core 18.

http://superuser.com/questions/270524/blocking-web-sites-with-windows-firewall

IP for å stoppe Core 15

171.64.65.105

171.67.108.44

171.67.108.142

IP for å stoppe Core 18

140.163.4.234

140.163.4.235

Man skal vel strengt tatt ikke sortere ut WU-er man ikke liker, men jeg vet i det minste at det virker :closedeyes:

Endret av Gingus
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Da har vi karret oss opp på 7. plass, hurra :w00t:

For de som har GTX 970/980 og er lei Core 15/18 så kan man bruke f.eks. Windows sin innebygde firewall til å blokkere tilgang til serverene som gir ut Core 15 og Core 18.

http://superuser.com/questions/270524/blocking-web-sites-with-windows-firewall

IP for å stoppe Core 15

171.64.65.105

171.67.108.44

171.67.108.142

IP for å stoppe Core 18

140.163.4.234

140.163.4.235

Man skal vel strengt tatt ikke sortere ut WU-er man ikke liker, men jeg vet i det minste at det virker :closedeyes:

Tusen takk for det der! Satt jeg og sikkert andre her stor pris på :)

Lenke til kommentar

Har akkurat smekka inn mitt nye Asus rog 290x. Er 220K PPD riktig? Kjører på en prcg 13000. Har i denne maskinen 3gen pci x16, men det har vel ikke noe å si eller? Det bråker litt og tempen er på 75 grader, vifta på 44%.

Det stemmer godt.

Ca 1030Mhz? Er ikke så farlig med PCIe buss osv. Men skru av Power saving for CPU i bios dersom du har noe aktivert av den typen. Hjelper litt på resultatet. De prosjektene som gir best PPD er 104xx for AMD, ellers er 13000 stabile prosjekter som gir ok PPD.

Lenke til kommentar

Hahaha, Slikt skjer når du ikke bestiller ifra komplett :ph34r::green: Får hentet enda mer utstyr på onsdag ifra komplett, blir nesten for mye utstyr i løpet av et år^^ :D

Han har kjøpt nok i det siste kjenner jeg han rett, han lot meg låne hans 5820K rig som også skal bli nesten kun brukt til nettsurfing og litt spilling, har installert folding og gjort det klart for han ihvertfall, han kunne gjerne folde under mitt navn :D:)

Lenke til kommentar

Ja det er det. Prøvd med 460? Har dem og liggende jeg + 660Ti.

christian: Var derfor jeg slettet 2x980 på komplett fordi de ikke fikk dem ut DI sent dem med en gang.

Kortene ligger i stavanger så skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk dem i dag. Kom inn 11:08 i dag.

Men det gjør ikke noe, har god tid :green:

Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt å sile bort de oppgavene gtx9x0 gjør en dårlig jobb på. Ppd er et uttrykk for hvor mye jobb du gjør - WU'ene skal være benchet over samme mal. Core_15 og 18 på gtx9x0 er misbruk av ressurser.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt å sile bort de oppgavene gtx9x0 gjør en dårlig jobb på. Ppd er et uttrykk for hvor mye jobb du gjør - WU'ene skal være benchet over samme mal. Core_15 og 18 på gtx9x0 er misbruk av ressurser.

Litt feil det, de sier det er nvidia som er problemet, det er delvis rett. Men problemene opp sto med oppgraderingene de la ut, så de er ikke feilfri de heller. Og sinnssykt dårlig info fra dem om hva som skjer.

Og core 15 sa de var at the end i november 13, derfor kjører jeg dem ikke.

Lenke til kommentar

Litt feil det, de sier det er nvidia som er problemet, det er delvis rett. Men problemene opp sto med oppgraderingene de la ut, så de er ikke feilfri de heller. Og sinnssykt dårlig info fra dem om hva som skjer.

Ppd beregnes uavhengig av hvilken plattform du kjører på og er således et uttrykk for hvor mye vitenskap du produserer. Jeg konstaterte kun fakta at for mitt vedkommende (gtx970), så er 270k mer enn 80k, uten å skylde på noen. Det er vel også kun gtx9x0 det er slike forskjeller på, selv om utmålingen av ppd fra Standfords side aldri har vært mer enn veiledende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...