Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 660Ti liggende, tror jeg har 3stk.

Om du mente at du vil selge de, tror jeg nok du må vente til julegavehandelen er over for min del. :)

Virker som at det er lettere å få tak i hardware etter at jeg startet med folding. Har et 780 kommende i posten fra en kamerat av Sn1ken, som helt sikkert vil få opp min PPD!

Lenke til kommentar

Spent på win 8 , aldri hatt det selv, kun satt opp for kunder.

Folder det bedre eller likt?

Jeg har kun en maskin med win8, og jeg har ikke sett noen forskjell som er av betydning for å si det på den måten. Har foldet med samme GPU i win 8 og win 7 uten nevneverdig forskjell på PPD for samme GPU.

Lenke til kommentar

Har fått et problem/dilemma når jeg nå satt opp cpu viftene i push/pull og gjorde klart til 780 sli.

Jeg har et lydkort og wifikort. Begge på Pcie(?) kontakter på hovedkortet.

Men jeg kan ikke montere et skjermkort på øverste dedikert plass, for da mister jeg plass til lydkortet. (skjermkortet dekker pcie-slot).

Ei heller kan jeg montere et skjermkort på nederste skjermkort plass, for der er det ikke nok plass mellom skjermkort og psu.

What to do?

Kan jeg montere lydkortet i et slot som egentlig er til skjermkort? :confused:

Lenke til kommentar

Prioriter gpuene, du kan neppe sette de hvor du vil pga x på de sporene osv.

Lydkort? Dagens integrerte er iallefall bedre med mindre lydkortet er fra 2014. Selv da holder jeg en knapp på x99 integrert med isolerte kretser.

Vi må få bilde av hk i såfall, har noe tilsvarende selv, måtte bruke slot 1 og 5 med lang bru

Lenke til kommentar

Lydkort kan stå nederst, wifi i liten blå nr 2.

Uansett hvordan du stokker så vil ett og ett kort dekke for vifte på gpu om det er 2-vifte-kort.

Har ikke sjekket, men den hvite er neppe noen 8x til gpu.

Mener manualen du kan bruke det hvite ( den har 8x med 2 kort selv om du bruker pci-e1 i ene blå også, og du bruker en lang slibru om nvidia vil det bare hjelpe for ett kort)

Hvor store er kortene og hvilke gpuer?

Mitt dedikerte lydkort går på hylla nå, de på HK er steike gode på nyere kh.

post-64596-0-55405100-1417996297.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Ja ja, da kan ”gamle” Chavalito etter knallharde forhandlinger med madamen bestille 2 x EVGA GTX 970 kort som skal inn i serveren. I tillegg skal det inn et Areca 1224-8i kort for en del HDD’er. Blir vel bestilt om et par uker slik at dette ligger og venter på meg når jeg kommer hjem igjen.

Kommer til å koste meg en weekend på et hotell, men det overlever jeg nok. :hmm:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selg Wifi-greia og lydkortet, og kjøp USB-DAC og en lang nettverkskabel. Problem løst. Bare hyggelig.

Hehe, ser for meg det blir vanskelig å selge. Grunnen til wifi, er fordi jeg ikke har uttak til nettverkskabel på hytta.

Flytter på hybel til neste år, så var også litt fremtidsrettet da sjansen ikke er så stor for at jeg kan trekke en lang kabel på tvers av boligene.

Bruker lang kabel når jeg er hjemme, så kan evt bare fjerne det når jeg ikke trenger det.

Skal prøve slik du sier War.

Mitt originale 780 har stock vifte (Zotaz), slik at wifi kort ikke dekker noe vifte.

Lenke til kommentar

Da er det bare til å kjøre på, i museums2011-riggen min har jeg et lydkort rett under gpu og det fungerer utmerket. x97 eller nyere så får man ikke bedre lydkort , med mindre man blar opp 3+ laken.

Løsningen på wifi på sikt, les nyere hk som kommer med tiden ser jeg for meg at blir et hk med wifi på , kanskje også uten eget kort, kun med antenneplugger rett i IO-panelet.

Selv om du leier så finnes det unike muligheter for å trekke opp cat 6 fra switch, bor først, argumenter med oppgradering av stedet etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...