Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

327.23 vil helt sikkert gi 100k+ men har også hørt av andre at det finnes nyere drivere. Har ikke helt oversikt om dagen dessverre, men som sagt vil den driveren gjøre susen for folding.

Testet det iløpet av natten, fremdeles rundt 30k ppd...

Kan hende pc'en fortjener en formatering ettersom DDU ikke virker til og ta knekken på alt av drivere, så kan være noe krøll i driversystemet ettersom maskinen har blitt brukt til og teste alskens skjermkort fra både nvidia og amd's sider.

Får kjøre SMP til tiden strekker til :)

Regnet med det fremdeles var tilfellet ja, så kjører smp 6 med et kort i :]

Lenke til kommentar

Har ikke bestemt meg om det. Har jo 5x 750Ti så ut med dem i sommer. Jeg fryser nå så må ha mere varme.

2x750Ti er 120w ned ca, 2x980 er 178w x2. Så jo vil bruker mere strøm. Men bruker mindre strøm nå enn med 8x780Ti.

Alias: Venter på deg og 980/970 x4 :dribble:

Tvilsomt at det kommer til å skje, Black Friday ble ikke det jeg håpet på, men kanskje det dukker opp noe kronasje jeg ikke vet om ennå. :green:

Forøvrig har nettet vært nede her på grunn av strømbrudd i natt, samt påfølgende bortfall av signal fra CD i kabelnettet. Var oppe igjen nå kl. 12.30, men en 12 - 13 timers pause vises godt i statistikken min.

Mine kort kjøper jeg ved å legge av litt på sparekontoer, det kan jo du og gjøre. Jeg driter ikke løker som war kaller dem, hehe. Men tror war gjør det jeg :rofl:

Lenke til kommentar

Mine kort kjøper jeg ved å legge av litt på sparekontoer, det kan jo du og gjøre. Jeg driter ikke løker som war kaller dem, hehe. Men tror war gjør det jeg :rofl:

Det kan jeg bekrefta at han gjør, war har faktisk slutta å tørke seg bak også, så jeg har tatt den jobben. Blir jo gode kroner av denslags ;)

Lenke til kommentar

Alle trur jeg driter penger, tjener ikke mer en dere, jobber bare 3x mer

Det kan jeg også bekrefte at stemmer.

Hovedsaken er vell prioriteringer. Istedenfor å kjøpe en XC90 eller liknende så kjøper mann en Kia osv. Da trenger mann ikke selge huset for å svi av noen hundre tusen på foldeutstyr.

Med andre ord, prioriteringer :wee:

Lenke til kommentar

Snart kommer 780ti riggen opp og 980 riggen og da blir alt som normalt, skal få karra meg opp til topp 20 igjen, har bare vært hw mangel de siste ukene :D

Fant ikke Datamusa til 980 riggen, så kunne ikke gjøre noe, vel kunne tatt og brukt ``Gamer`` musa meg det var for stress der og da, føler meg slapp når jeg tenker på det^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Hehe, ligger på 3.7 jeg. Bare core 17 jobber i dag. Bra så slipper jeg å kjøre core 15/18 og ikke minst springe opp og ned for å slette dem.

Eller legge inn Linux og bare få Core 17 :wee:

Ja sant, så lenge det varer. Nei funker greit med win og ip blokking :green:

140.163.4.235 og 234 core 18

171.64.65.105. og 142 core 15

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...