Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men, tilbake til det tørre, teoretiske og kjedlige :). Lurer på hvor mye dere med 4P serverer produserer i snitt, eventuelt hvor mye return de gir på noen jobber. Videre hvor mye de trekker, i Watt, fra stikkontakten. Har flyttet og betaler strøm :(

Min 4xE5-4640 produserer 411K på P8104 og 323K på P8103. Den trekker 550-560W (basert på 10 observasjoner på P8101).

Litt gammel liste, men den gjelder ennå, klikk for å forstørre:

post-53451-0-15417800-1417032793_thumb.jpg

Den ligger vanligvis på nett, men den køddes med av noen som ikke kan la den være i fred, link: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aspl6-RkaxtFdHdTdUdmUjhWalpXWVZ2S2xvejBDcHc#gid=0

Mine 2 Xeon 4650 bruker hver 680W.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serveren min kjører også ubuntu, men med v7 og FAHClient starter den automatisk ved strømbrud ol.

Alikevell er alt litt klarere for meg nå. Dvs at hvis en av dere har lyst på 1M ppd må dere bare levere "gode" jobber. Så hva er snittet på en server (helst 4650) per dag med varierte jobber?

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt en del på navnet for laget den siste tiden.

Hva med å oppdatere navnet til Tek.no?

Det står jo mer i stil med at siden faktisk heter Tek.no i dag. Alt vil fortsette som før. Vi beholder alle poeng som er produsert og alle vil automatisk beholde sine personlig poeng produsert under Team Hardware.no. Det er samme lagnummer, men navnet vil endres på lister osv.

Jeg synes Hardware.no er et meget bra navn med tanke på den internasjonale betydningen osv. Men det har som utgangspunkt at navnet på modersiden var Hardware.no. I dag heter siden Tek.no.

Tek.no er på sett og vis også internasjonalt ved at mange kan assosiere det med teknisk osv. Det er jo teknologien som er i sving for å løse spørsmålet i kampen mot sykdommene.

Hva synes folket?

Kanskje det er mulig å få en poll eller noe for å gi en pekepinn på hvor vi står? Ser det som vinn, vinn om laget hadde samme navn som siden.

Men jeg er åpen for innspill, og har på ingen måte noe jeg skulle sagt i dette spm. De gml er eldst og Arve1234... sitter mest sannsynlig med nøkkelen for å gjennomføre en slik navnendring.

Håper på en konstruktiv debatt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hei. Er ny her, så jeg tenkte jeg måtte forhøre meg litt om tallene jeg oppnår med min data.

Jeg har ikke satt meg så godt inn i programmet, men etter litt googling, kan det se ut som min PPD på 96k er litt lav. Stemmer dette?

Win 8.1

i5 4690k @ 4,6Ghz

Gtx 980 @ 1450Mhz

Lars

Lenke til kommentar

Det kommer an på hvilke pakker du folder. Med Core 18 og Core 15 er en slik PPD normal. Kun Core 17 er effektivt på Maxwell for tiden.

Høres bra ut! Hvordan kan jeg bytte til Core 17? Er det mulig?

Skjer automatisk når de jobbene kommer. Kult avatar bilde du har forresten :)

Lenke til kommentar

Det kommer an på hvilke pakker du folder. Med Core 18 og Core 15 er en slik PPD normal. Kun Core 17 er effektivt på Maxwell for tiden.

Du kan ikke styre hvilke pakker som detter inn, men du KAN slette GPU-slotten i Advanced Control, og så legge den til igjen. Da kommer det ned en ny pakke.

Lenke til kommentar

Skjer automatisk når de jobbene kommer. Kult avatar bilde du har forresten :)

Takk for hjelpen :):thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...