Gå til innhold

Anbefalte innlegg

[02:44:06] Completed 7000000 out of 12500000 steps (56)

[02:51:31] Quit 101 - Fatal error:

hehe. mobber jeg deg og så skjer dette hos meg... jaja. har gått fint og greit lenge nå så vet ikke helt hvorfor den plutselig ikke ville mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
12 maskiner ja. alle på 1.6Ghz+ det forklarer jo over 1000ppd...

edit: største wuen jeg noen gang har hatt hittil, poeng messig ihvertfall. 622poeng.

ribo h2o eller noe sånnt. hadde en annen på over 500poeng også som nettopp er sendt inn. het og noe med h20. skulle nesten tro de hang sammen!

6406840[/snapback]

Tror ikke det stemmer helt egentlig. Må være på de bærbare da. For de stasjonære er 2GHz og oppover .. :hmm:

Lenke til kommentar

Måtte bare nevne det:

Hvorfor i [¤#%&€$£€] skal vi bruke datakraft og penger på å lete etter romvesener og UFOer, når vi kan sørge for å løse kreftgåten i stedet? Eller alzheimers eller noe skukkelig lurt og fornuftig og langsiktig?

Dette er ikke rettet vondt mot noen her eller andre steder, men tenk dere LITT mer om før dere setter pcen til å analysere "stemmer" fra "romvesener" :no:

Endret av aeinstein
Lenke til kommentar

For det første så må jeg si at jeg er til dels enig med deg aeinstein, MEN ;)

* Hvorfor bruke penger og datakraft på Spilling?

* HVorfor bruke penger og datakraft på ingenting? (de aller fleste PCer er jo overkill for brukeren)

* Hvorfor bruke penger på å forske på våpen?

* Hvorfor bruke penger på å lage dårlige filmer?

* Hvorfor bruke penger på alt det vi ikke trenger?

* osv osv

En grunn til å ikke hate seti er at de faktisk var de første(?) til å starte med distribuert regnekraft i den grad vi ser i dag og dermed banet vei for mer humanitære prosjekter som FaH.

Også må man jo bare godta at folk eer den regnekraften de har i hjemmet sitt og om de velger å bruke den til å legge kabal, spille CS, varme stua på vinteren, være med på SETI eller FaH er helt opp til dem. Å kalle folk idioter er ikke den beste måten å få de til å se ditt syn.

Lenke til kommentar

Ja. Det var bare noe som måtte ut, for min del :p

Det er MYE ufornuftig å bruke pcer på å sikkert maaaange prosenter av pcer som blir brukt en dag i uken en time. Da er det like greit å kjøre SETI... men når man ha valget mellom romvesen og å redde menneskeheten så synes jeg personlig at man burde velge FAH uten å nøle et sekund.

Jeg kaller ingen idioter... :) De som kjører SETI

-tror kanskje på romvesener

-har ikke hørt om FAH

-ville bare utnytte kraften til det første og beste

-kanskje de bare har litt lyst og/eller er intressert i emnet...

-det kommer jo litt forskning på andre astronomiske fenomen også i noe grad da...( ? )

-kanskje masse gode og dårlige grunner til men dere ser tankegangen...

som Xell sier så må folk velge selv! Jeg skal ikke stå her som en profet å si at dere kommer til helvete for at pcen faktisk gjør noe! Det verste mener jeg er ubrukt datakraft seff. Og nå går dette innlegget over alle støvleskaft og topics....

Lenke til kommentar

Jeg tror neppe verdens 3. mest annerkjente universitet (Stanford University) går ut og sprer løgn om hva slags regneoppgaver de sender ut til folket (oss). De har ikke råd til å bli tatt i en så stor løgn. Det ville redusert deres kredibilitet betraktelig. :yes:

Endret av oddarne84
Lenke til kommentar

Nå er det jo også mange som forsker videre på resultatene fra dette prosjektet så det er veldig mange mennesker som indirekte er involvert i dette prosjektet og de store mengder resultater hadde ikke eksistert dersom "vi" ikke føst hadde bidratt med prosessorkraft.

Lenke til kommentar

Aktive brukere er i øyeblikket 200. Vi var oppe i 280 etter artikkelen, men er nok mange som gir seg i sommervarmen. Håper bare non kommer tilbake når det ikke er så varmt lenger så vi ikke havner nede på 140 igjenn som det var før artikkelen. Heldigvis er det mange ivrige brukere som blir. Gjennomsnittlig PPD av aktive bruere er nå oppe i 179, men desverre øker ikke den like mye som aktive brukere så team PPD er svakt synkenede :cry:

Lenke til kommentar

Det blir litt mindre folding på meg i sommer, både fordi jeg har redusert litt pga. varmen, og i tillegg står ikke pc-en på når jeg er på ferie.

Skal bort i fire uker fra og med neste uke, og da kommer maskina til å stå av, dessverre.

Kan vel hende mange andre har samme grunn, så får håpe de kommer tilbake til høsten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...