Gå til innhold

Anbefalte innlegg

[13:37:44] Writing local files

[13:37:44] Completed 185000 out of 500000 steps  (37)

6380327[/snapback]

Beklager, måtte bare :p

6380612[/snapback]

Haha. den så jeg ikke :D

 

Edit: exell: Jeg kjører med standard innstillinger.. Men EM pæra blinket gult og rødt..

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den på begge maskinene som kjører Win. Desverre har de ikke noen klient for linux :(

 

Det er et fint tiltak sa man kan se om maskinen man kjører på muligens ikke er helt optimalisert, men som i all statistikk får man egentlig ikke helt entydige resultater :(

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det hørtes så ille ut. PPDen vil variere veldig med ha slags type pakker du får tildelt. Noen pakker er trege på noen maskiner og raske på andre. Det kommer jo også ann på hva slags PCer det er. PCen jeg nå sitter og skriver denne meldingen er en Pentium M 770 2.2GHz som folder på 80% og den ligger på alt fra 75- 120PPD avhengig av nylig pakkehistorikk. Har et par AMD hjemme som stot sett ligger på rundt 80PPD. Så det å ligge på snaut 100PPD synes jeg ikke er ille. Så sant det ikke er 4 skikkelige fete maskiner du har da ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det hørtes så ille ut. PPDen vil variere veldig med ha slags type pakker du får tildelt. Noen pakker er trege på noen maskiner og raske på andre. Det kommer jo også ann på hva slags PCer det er. PCen jeg nå sitter og skriver denne meldingen er en Pentium M 770 2.2GHz som folder på 80% og den ligger på alt fra 75- 120PPD avhengig av nylig pakkehistorikk. Har et par AMD hjemme som stot sett ligger på rundt 80PPD. Så det å ligge på snaut 100PPD synes jeg ikke er ille. Så sant det ikke er 4 skikkelige fete maskiner du har da ;)

6392015[/snapback]

 

Maskinvaren på de 4 stasjonære står i profilen min. Liker å tro de er fete ;)

Lenke til kommentar

Joda, selvsagt er det bra pcer, men for folding kan de ikke sammenliknes med en stabilt overklokket Pentium4 3.8 e.l.

 

Et annet spørsmål er jo; hva er bra? Hvorfor forventer du bedre reslutater enn det du får? Hadde du ligget godt under gjennomsnittet i forhold til maskinene du folder på så hadde det vært verdt å se nærmere på, men maskinene dine yter akkkurat det man kan forvente av de. I hvert fall når det gjelder folding.

Lenke til kommentar
Joda, selvsagt er det bra pcer, men for folding kan de ikke sammenliknes med en stabilt overklokket Pentium4 3.8 e.l.

 

Et annet spørsmål er jo; hva er bra? Hvorfor forventer du bedre reslutater enn det du får? Hadde du ligget godt under gjennomsnittet i forhold til maskinene du folder på så hadde det vært verdt å se nærmere på, men maskinene dine yter akkkurat det man kan forvente av de. I hvert fall når det gjelder folding.

6392277[/snapback]

 

Hvis de ligger på gjennomsnittet for den typen maskiner, så er det vel egentlig ikke noe å rope etter.. :p

 

Det var bare litt kjedelig å se seg selv dale fra en "stødig" 10. plass til hovedsaklig utenfor listen de siste par dagene. Har en 3000+ til som jeg vurderer å sette opp, men er ikke helt sikker på om det blir så godt mottatt i heimen ;)

Lenke til kommentar

maskin 1 og 3 har jo ikke dual channel på ram siden det er 3 og 1 ram brikke på de. mister vel noen får prosent der. overklokk de ett par 100hMhz hjelper vel og litt og burde ikke være noe problem. tempen øker marginalt hvis du ikke stiller opp volt!

 

edit: det som hjelper mest er å la de stå på 24\7 hvis de ikke gjør det!

Endret av eXa
Lenke til kommentar
maskin 1 og 3 har jo ikke dual channel på ram siden det er 3 og 1 ram brikke på de. mister vel noen får prosent der. overklokk de ett par 100hMhz hjelper vel og litt og burde ikke være noe problem. tempen øker marginalt hvis du ikke stiller opp volt!

 

edit: det som hjelper mest er å la de stå på 24\7 hvis de ikke gjør det!

6393655[/snapback]

 

Alle står selvsagt på 24/7. Skulle bare mangle. Prøver å holde temp og viftestøy på et lavt nivå, i og med at alle står på stua.

Lenke til kommentar

12 maskiner ja. alle på 1.6Ghz+ det forklarer jo over 1000ppd...

 

 

edit: største wuen jeg noen gang har hatt hittil, poeng messig ihvertfall. 622poeng.

ribo h2o eller noe sånnt. hadde en annen på over 500poeng også som nettopp er sendt inn. het og noe med h20. skulle nesten tro de hang sammen!

Endret av eXa
Lenke til kommentar

[20:53:00] Completed 91000 out of 100000 steps (91)

[21:00:16] Writing local files

[21:00:16] Completed 92000 out of 100000 steps (92)

[21:02:36] CoreStatus = 1 (1)

[21:02:36] Client-core communications error: ERROR 0x1

[21:02:36] Deleting current work unit & continuing...

[21:02:56] - Preparing to get new work unit...

[21:02:56] + Attempting to get work packet

[21:02:56] - Connecting to assignment server

[21:02:56] - Successful: assigned to (171.65.103.149).

 

:realmad::wallbash:

Lenke til kommentar
*peke og le*

 

maskinen din er ikke 100% stabil ser jeg!

 

 

edit: kun 3min og 16s, det var ikke lange tiden. kan ikke ha hvert store tapet!

6408726[/snapback]

 

? WUen var 92% ferdig. Mange timers arbeid i dass.

 

Må nok skylde på meg selv og ikke maskinen, holdt på med noen DV-greier som skar seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...