CasterAnd Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Føler jeg blir snytt for poeng her. Har lest i diskusjonen at det er mange som har problemer med de ulike core-versjonene? Jeg får iallfall <60K PPD på 2x660Ti tilsammen, og jeg pleide å få >60K PPD på hver av de.. ikke lett å produsere mye poeng når ingenting vil fungere ( Slutt med de nett-strupeprogrammene dine tenker jeg. 9000ms ping i gaming i hytt og pine hver kveld? Nei takk. Da haler jeg heller inn årene til jeg har bedre nett (2015-2016-ish) Har prøvd å ha en router som begrenset opplastingshastigheten, men det fungerte heller ikke. Når CPU'eni 660Ti-riggen har 8 kjerner, så tviler jeg på at et simpelt strupeprogram skal fjerne 60K av PPD'en min. Kjørte tross alt F@H på GPU og CPU før, og fikk vel noen få tusen ekstra poeng av å slutte med det - så det er ikke såpass krevende. Kan jo prøve med en eldre driverversjon. På Linux var det bare legacy-driver som ikke gav meg problemer og lav PPD. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 De kortene er ikke noe å spille på allikevel, så test ut 327.23 versjon av driveren. Den har vært best tidligere, så den burde fungere fint nå også. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 De kortene er ikke noe å spille på allikevel, så test ut 327.23 versjon av driveren. Den har vært best tidligere, så den burde fungere fint nå også. Takker, skal prøve den. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Neineinei, du ruter cat-kabelen din sånn at du napper den ut / app-slår av switch, what ever når du spiller. Alt som folder vil folde seg ferdig og du taper minimalt. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Gratulerer så mye til -alias- med 2,5 milliarder poeng 2 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Ny rekord for rustne gamle 670 korta mine! De tygger visst fint P9201 og P10467. Får håpe jeg får flere sånna når 970 korta mine kommer Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Om 4 uker rykker vi en plass opp på lista. Da blir vi nr. 8 i verden 2 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Neineinei, du ruter cat-kabelen din sånn at du napper den ut / app-slår av switch, what ever når du spiller. Alt som folder vil folde seg ferdig og du taper minimalt. 1. Jeg glemmer å plugge den i igjen 2. Jeg skal ikke tape 60K i utgangspunktet. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Taper mer på å ikke folde ;D Gjør det samme selv om jeg trenger nett og storserverene laster opp lenge Endret 10. november 2014 av War Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 I7 ble sendt fra Tyskland idag, så bare å vente, likegreit har fult med prøver og tentamen de neste ukene :/ Noen av dere som har matchet amd og nvidia i samme pc? Hadde spart meg endel. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Har ikke prøvd selv, men min knoll tenker bare problemer. Første er de to driver pakkene du må installere, det andre er sett i fah forumet etter det? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Har ikke prøvd selv, men min knoll tenker bare problemer. Første er de to driver pakkene du må installere, det andre er sett i fah forumet etter det? Hmm, får kjøre 2 rigger da, men kan alltids prøve, Er på mobilen, altså på skolen, orker du å sende en link til forumet, så skal je få meg registrert:) Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 https://foldingforum.org/ Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hm, 100ms ping igjen. Mistenker at det er folde-serverne (selv om de ikke laster opp en dritt).På trippet til å nappe ut ledningen til serverne og kjefte ut en og annen kundebehandler fra Telenor.Kanskje ringe de hver dag, mon tro.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Har ikke noe med folding din å gjøre, har selv altibox 75/75. Så få deg en bedre linje? Kjøre 100% fildeling uten begrensninger, kjøre transmission og linux deling. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Nettopp derfor jeg vil telefonterrorisere Telenor. Drittselskap til verste sort, og har INGEN andre selskaper jeg kan velge. Absolutt ingen. Det som er så ironisk er at jeg bor så å si midt i byen.Fant problemet. Teamviewer som hadde 4 åpne tilkoblinger til en av folderne mine. Hvorfor den hadde det, aner jeg ikke Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Har ikke du installert hfm.net? Du trenger ikke noe annet. Er jeg borte i en måned og de detter ut, jaja for fikse det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Tenker jeg lager en egen forumtråd om HFM, så er det litt lavere terskel for de som ønsker å sette opp HFM. Kjekt om de med litt mer erfaring enn meg også kan bidra i den tråden slik at vi får den så komplett som mulig. 1 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Lol! Historien gjentar seg. ringer og kjefter og fordømmer Telenor, og problemet ligger hos en selv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå