Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke verst å ha "fjernstyring" nei.

Så du har finni ut hvordan du fjernstyrer dama di. Ikke verst det :p

On topic : Jeg har ikke fått nye jobber til min CPU siden Torsdag her... Noen som vet hvorfor?

670 korta folder da iallefall med Core 17 og 84K PPD på det ene og 77K PPD på det andre. Sitter med fingeren på 'bestill' knappen på MSI 980 kortet, men noe holder meg tilbake :blink:

Lenke til kommentar

Har et merkelig problem. Tenkte jeg skulle slenge igang folding på cpu også mens jeg var ute.

Startet foldingen og får opp ETA: 4.05days, Estimated Credit: 279. Dette må da være en feil en eller annen plass

Det hender at du må folde 1% eller 3 før klienten klarer å beregne rett credit.

Lenke til kommentar

*gråte*

20-40K ppd mindre i windows?

Kanskje det er driveren.. Kjører siste driver, hvilken bør jeg kjøre for 660Ti? Kjørte legacy driver på linux

Må også nevne at denne har stått på i hele natt, ca 11 timer, så slot 00 har jo samme eta som før, men 40k ppd mindre enn før..

post-234891-0-53344700-1415438931_thumb.png..

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar
Kanskje det er driveren.. Kjører siste driver, hvilken bør jeg kjøre for 660Ti?

Det sies at 327.23 er den beste for oss med gamle Kepler kort. Hos meg funker 340.52 best. Du kan prøve den. Jeg også har opplevd rundt samme PPD som deg på Core 17, men også oppe i 84K PPD. Klart nå er 670 raskere enn 660Ti, men med hvor mye vet jeg ikke.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Merk at 327-anbefalingen er gammel da vi ikke hadde alle de nye driverene.

Kan hende den du nevner er bedre.

Jau. 340.52 driveren gir meg også god ytelse i Battlefield 4, så kommer til å bruke den. Ulempen er SLI profiler for nye spill fremover da, for da må jeg ha nyere drivere. Men igjen så spiller jeg ikke så mye lenger. Kan hende jeg prøver ut FarCry 4.

Lenke til kommentar

Billigste ssd som finnes bure man ha en neve av.

Snurredisker er ut som OS.

Har brukt SSD til OS siden Intel kom ut med første X25-M jeg og det er noen år nå. Snurredisker er kun til lagring. Har forresten den liggende her enda :p

Min første ssd var kingston 64GB, kjøpte den når win7 kom ut. Er i bruk enda i samme maskin :p

Lenke til kommentar

Hva har skjedd hos Evga? o.o

Før bundlet EVGA fah hardware sammen med kortene sine. Er ikke sikker på om de fortsatt gjør det i dag?

Det kan i tilfelle se ut for at de har solgt noen kort den siste tiden :)

Samt det er mange med 980 og 970 som har fått et løft når de startet å folde core 17.

Det er mitt forslag.

Lenke til kommentar

Oh well.

Imens driver jeg å prøver å få tak i noen billige 670/660Ti kort.

Ser folk skal ha blodpris for dem på finn, gjerne 2000kr. Noen har gått ned til 900kr ekslusivt frakt, eeeeh neitakk.

Høyeste for meg er 800inkl frakt (hvis jeg skal gidde å kjøpe de), men satser jo på å få tak i noen gullfunn til 300-500kr eksl frakt hvis noen er gavmilde der ^^

Lenke til kommentar

Oh well.

Ser folk skal ha blodpris for dem på finn, gjerne 2000kr. Noen har gått ned til 900kr ekslusivt frakt, eeeeh neitakk.

Høyeste for meg er 800inkl frakt (hvis jeg skal gidde å kjøpe de), men satser jo på å få tak i noen gullfunn til 300-500kr eksl frakt hvis noen er gavmilde der ^^

Hva er planen din fremover med folding CasterAnd?

Har inntrykk av at du har en del jern i ilden som de sier, så vet ikke om du har noen konkret plan, eller om du tar det litt som det kommer?

Lenke til kommentar

Oh well.

Hva er planen din fremover med folding CasterAnd?

Har inntrykk av at du har en del jern i ilden som de sier, så vet ikke om du har noen konkret plan, eller om du tar det litt som det kommer?

Tar det litt som det kommer. Utforsker muligheter hele tiden.

Nå skal jeg bare få opp den siste serveren og få de i gang, så får jeg se hva jeg gjør.

Så lenge det koster 1000 for et 670-kort så blir det nok ikke mye oppgradering fremover. Får se hva jeg får tjent inn til vinteren.

Ser ut til at jeg kan få et rackskap, så da har jeg plass til en del flere maskiner.

Alt jeg trenger er egentlig bare skjermkort. 660Ti, 670, 750Ti, 770, 780, 780Ti, 970, 980.. tar det meste. Billige hk får jeg tak i uansett.

Er muligens et problem med strømforsyninger, men har nok til 8 gpuer.

RAM følger jo med hk, og vifter har jeg massevis av takket være war ^^

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...