Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei mye dårligere en core 15? Core 15 bruker ikke over 15T på en jobb?

Må jeg skrue dem av? Jaja, bra jeg har andre varme kilder.

For de av dere som er opptatt av ppd, ligger nå på 1.1Mil core 18, core 15 gir meg 1.6Mil. Core 17 ca 3.5Mil.

Hva fann er det de holder på med, fann jeg angrer på kjøpet mitt, kunne hatt dem i banken :realmad:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

P10470-6 er alle sluppet ut i det fri as of 4/10 d.å. https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=24&t=26733

De gir nesten like dårlig PPD som core_15 - 20-25% av core_17.

Det er jo en fordel at Maxwell etterhvert kan folde flere ulike WU.

PPD er jo bare en formalitet. De kan enkelt justere PPD slik at det blir mer likt gjennomsnittet for core 17. Problemet enn så lenge er at kun 9201 har foldet på Maxwell foruten core 15.

Med tanke på at de tar så lang tid å fullføre burde de justere PPD noe høyere enn snittet for core 17 etter min mening. QRB raser dersom man setter på pause. Ikke alle som folder 24/7. Men PG styrer showet, så får vi donere som best vi kan :)

Lenke til kommentar

For de av dere som er opptatt av ppd, ligger nå på 1.1Mil core 18, core 15 gir meg 1.6Mil. Core 17 ca 3.5Mil.

Hva fann er det de holder på med, fann jeg angrer på kjøpet mitt, kunne hatt dem i banken :realmad:

Det blir, det blir.

Når vi etterhvert får stabil tilførsel av Core 17, eller andre WU som gir noe tilsvarende i PPD, så vil lagets PPD skyte i været :)

Lenke til kommentar

Det blir, det blir.

Når vi etterhvert får stabil tilførsel av Core 17, eller andre WU som gir noe tilsvarende i PPD, så vil lagets PPD skyte i været :)

Jamen fann da man, maxwell kom i februar, så hva er da problemet? Og nei ikke si til meg at det er maxwell som er problemet, that is bull?

Lenke til kommentar

Hehe.

Jeg har hatt 750 ti siden mars om jeg ikke husker feil. Det foldet kun core 15.

Husker ikke når jeg foldet min første core 17, men det har jeg skrevet i denne tråden en gang i tiden. Men det var bare et unntak. Var mye krøll. Så jeg er ikke helt med på at det ikke har noe med maxwell å gjøre.

Men det er ingen tvil om at de som taper mest på denne situasjonen er PG, SF og Fah. Så helt sikker på at de tar dette på høyeste alvor, men at de ikke har evnet å løse det pr dags dato.

Lenke til kommentar

P10470-6 er alle sluppet ut i det fri as of 4/10 d.å. https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=24&t=26733

De gir nesten like dårlig PPD som core_15 - 20-25% av core_17.

Det er jo en fordel at Maxwell etterhvert kan folde flere ulike WU.

PPD er jo bare en formalitet. De kan enkelt justere PPD slik at det blir mer likt gjennomsnittet for core 17. Problemet enn så lenge er at kun 9201 har foldet på Maxwell foruten core 15.

Med tanke på at de tar så lang tid å fullføre burde de justere PPD noe høyere enn snittet for core 17 etter min mening. QRB raser dersom man setter på pause. Ikke alle som folder 24/7. Men PG styrer showet, så får vi donere som best vi kan :)

Nei dette er feil, er ikke bare 9201 som har foldet på maxwell, så sier det igjen. Bullshit

PS: Er ikke du som er problemet, så sorry.

Svaret finnes i forumet: Når det gjelder core 15, hvorfor ikke øke til 50000 på core 15? Hva er problemet med å gjøre det?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når har PG endret PPD på en WU? P2684 er vel unntaket. Her ser jeg på gtx 970:

Core_15 - ca 70k ppd

Core_17 - ca 250k ppd

Core_18 - ca 75k ppd

Siden PPD skal være beregnet over samme mal, så er det sløsing med regnekraft å assigne core_15/18 til gtx 9x0. Klienten vet godt hvilken hardware brukerne sitter på og AS'ene bør kunne fore disse optimalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...