Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva slags maskiner har du? hvis mesteparten av dine maskiner er treige cellyer mens killer siner er coreduo så er det jo ikke rart det blir en viss forskjell!

men synes 700 hørtes litt lite ut med hele 10 maskiner. står de på 24\7?

Lenke til kommentar

Hva slags maskiner kjører du på? Killer har ca 30 maskiner så å sammenlikne seg med ha er litt urealistisk. Personlig kjører jeg 4 pcer (snart 5) og de ligger på 480-580 til sammen avhengig av hva slags pakker som kjører.

2 av maskinene var veldig trege i begynnelsen siden linux er veldig flink til temperaturbegrensning (halverer CPU selv om cool'n'quiet er slått av :p ), men nå går alle på full guffe.

Lenke til kommentar
Hvordan får dere over 7000 på et døgn når mine 10 maskiner ikke klarer mer enn 600 i gjennom snitt? :S

Hva gjør jeg feil?

6350650[/snapback]

Bølgedaler forekommer.. Jeg har 4 stasjonære som folder 24/7. Ligger nå på en rundt 3-400 poeng per dag. Noen dager mindre, noen dager mer, alt etter som om WU-er bruker noen dager på å fullføres.

Lenke til kommentar

eXa: folder med en Intel Xeon 3.0GHz m/HT. Denne er rask innimellom da den får en del Double Gomacs kjerner som ligger på 5-6PPH på begge trådene samtidig! Men stort sett ligger de på 150-220ppd totalt. Manskin nr2 er en laptop med en 2.7GHz som kjører på 80%. Den ligger på rundt 85ppd. I tillegg har jeg en AMD 3000+ og en AMD64 3200+ som ligger på 75-95ppd avhengig av hva som kjører.

Lenke til kommentar

Helt riktig Xell. Jeg har ca 30 CPUer i drift. Dette vil avta gradvis utover sommeren, da flere av maskinene skal ut til ansatte og da vil ikke Folding være aktiv på disse lenger.

Har tatt ut 15 gamle 350MHz CPU'r pga varme i rommet hvor disse var plassert.

Har 10 1,6MHz CPU på lager, skal prøve å få disse på nett i løpet av høsten.

God sommer folding til alle.

Lenke til kommentar

Jeg har 5 statsjonære. Akkuratt spess på disse husker jeg ikke. Men den dårligste er en Celeron 2.8GHz. Resten er Sampton, P4 eller AMD64 CPU!

Jeg tror det er 5-6 bærbare jeg har på. Disse varierer litt, men tror den dårligste er AMD sampton. Og beste er en DUO ett eller anna. Synes godt disse kan være litt mer effektive enn 600 dagen :/

Lenke til kommentar

da spørs det om noen av de amdene ikke har cool'n'quiet enablet og dermed kjører på halv hastighet. Min AMD64 3200 lå og tusla på under 50PPD de første pakkene med en CPU temp på behagelige 36C :p og det kan jo likne litt på det du har av hastigheter.

BTW: aner jeg litt b0rging her siden du ikke har oversikt over spec, eller har du mange venner med PC som er villig til å ha det varmt om sommeren? Vær i så fall opmerksom på at b0rging sees svært alvorlig på og kan medføre utestengelse.

Lenke til kommentar
da spørs det om noen av de amdene ikke har cool'n'quiet enablet og dermed kjører på halv hastighet. Min AMD64 3200 lå og tusla på under 50PPD de første pakkene med en CPU temp på behagelige 36C :p og det kan jo likne litt på det du har av hastigheter.

BTW: aner jeg litt b0rging her siden du ikke har oversikt over spec, eller har du mange venner med PC som er villig til å ha det varmt om sommeren? Vær i så fall opmerksom på at b0rging sees svært alvorlig på og kan medføre utestengelse.

6352587[/snapback]

Jeg har CnQ paa og CPUen kjoerer for fullt. (2.5ghz). Du må bare installere det ordentlig.

I BIOS skal CnQ og ACPI 2.0 være på.

I Windows må de sette det til "Minimal Strømstyring" :)

Lenke til kommentar

veeel. har ikke installert noe i windows siden maskinene kjører linux :p Nå skal det sies at det var et strømstyringsprogram i linux som også overstyrte ganske så effektivt. Ser heller ikke noe poeng å ha CnC enablet i bios eller noe annet sted når jeg allikevel kjører folding og vil at cpu skal gå 100% hele tiden.

Lenke til kommentar
veeel. har ikke installert noe i windows siden maskinene kjører linux :p Nå skal det sies at det var et strømstyringsprogram i linux som også overstyrte ganske så effektivt. Ser heller ikke noe poeng å ha CnC enablet i bios eller noe annet sted når jeg allikevel kjører folding og vil at cpu skal gå 100% hele tiden.

6352926[/snapback]

Stemmer det.

Har det egentlig bare på fordi jeg ikke gidder å skru det av :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...