Betroz Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Kan ikke si jeg har noe særlig tro på at riggen skal surre og gå uten skikkelig tilsyn i over 2 måneder, og jeg har ikke mulighet til fjernstyring dessverre. Jeg vet det! Du kan låne meg riggen din! Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Kan ikke si jeg har noe særlig tro på at riggen skal surre og gå uten skikkelig tilsyn i over 2 måneder, og jeg har ikke mulighet til fjernstyring dessverre. Jeg vet du har gjort forsøk på å løse denne situasjonen før Chavalito. Og jeg er stor tilhenger av at man skal kunne leve med folding. Og med det så mener jeg at man må ta noen valg. Så jeg støtter deg fult ut ved at du skrur av utstyret når du drar på jobb. Takk så mye for ditt bidrag. Vet du folder så ofte som du kan, og det synes på stats når du setter igang maskinene Endret 30. oktober 2014 av Sn1ken Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Bare meg eller flere som for core 15 nå? Kjører normalt. Nå er en av, resten følger etter når de er ferdige med jobbene. Håper de er snart ferdige med dem Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 For øyeblikket mottar jeg kun core 17, kjører alle tre GPU'ene uten flag. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Okay, må da være maxwell som er problemet. Søren og at jeg ikke klarte å vente litt med å kjøpe dem. Jaja de fikser det nok om ett år eller noe slik Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Såvidt jeg kan se, står 171.67.108.52 idle uten en eneste WU. Jeg har stengt ned i påvente av påfyll. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Okay, må da være maxwell som er problemet. Søren og at jeg ikke klarte å vente litt med å kjøpe dem. Jaja de fikser det nok om ett år eller noe slik Meget mulig det, men om de fikser det om et år eller så, det vet jeg da faen. Core 15 skulle jo være ferdig for over et år siden, men .... Lenke til kommentar
hightemplar Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Får en fryktelig høyfrekvent støy når 980'en folder 7627(fah core 0x15), stopper jeg folding så er alt ok, har ikke hørt denne støyen når jeg spiller. Noen som vet hva dette kan være? Endret 30. oktober 2014 av hightemplar Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Core 15 gir den lyden på alle Nvidia kort, men den er ekstra tydelig på Maxwell slik jeg erfarer det. Noen som har gitt beskjed om såkalt coil whine på spill også. Men på core 15 er det uten unntak nesten. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Okay, må da være maxwell som er problemet. Søren og at jeg ikke klarte å vente litt med å kjøpe dem. Jaja de fikser det nok om ett år eller noe slik Meget mulig det, men om de fikser det om et år eller så, det vet jeg da faen. Core 15 skulle jo være ferdig for over et år siden, men .... For øyeblikket er det 9201 som folder på Maxwell. Og jeg ser logikken i at de nå har en bedre mulighet for å tilpasse flere prosjekter mot Maxwell ettersom de har "knekt" koden på 9201. Det gjør det selvsagt litt ekstra sårbart, da det kun er ett prosjekt Maxwell forlder foruten Core 15. Men full stopp over lang tid kan jeg ikke se for meg at vi snakker om. Men fra tid til annen at server går ned, eller blir tom. Det kan jo skje enn så lenge. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Skjer for ofte om du spør meg, så lurer på tanke gangen deres? Ser de ikke at det er snart tomt? Eller må jeg låne dem brillene min? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg har hatt tre av dem de siste dagene. Har skjedd mens jeg har sovet eller vært på jobb, så jeg har ikke fått dumpet dem umiddelbart. Når jeg til slutt dumpet dem, kom det 9201 hver gang. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg lurer forresten på om jeg skal bygge meg to Z97-rigger, i stedet for å bygge en X99 og ha Z68'en som nr. 2. Hvis jeg kjøper med i5 og fordeler RAM'en jeg har nå, blir det faktisk noe billigere. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 En ting jeg lurer på som dere glupe her sikkert kan svare på, hvorfor får man ned kode fra F@H som de påstår tilhører Fermi når man har Keppler arkitektur kort? Fra F@H loggen: "web.stanford.edu/~pande/Win32/AMD64/NVIDIA/Fermi/Core_17.fah/FahCore_17.exe" Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hvis du blar helt opp i loggen, hva står det der? Der er info mer korrekt vil jeg tippe? Står type CPU, hvor mye ram du har, antall GPU og type? Vet ikke helt hva som er årsaken til at du får den linjen der når prosjekter blir lastet ned. Arve123... vet sikkert noe mer. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Det eneste F@H sier er at det er GTX Titan/GK110 som jo er Keppler, dette dukker opp i loggen og i System Infoirmation. Hvis og når F@H clienten vet at det er Keppler kort, hvorfor mumler den da om Fermi når den laster ned nye WU'er? Dukker opp i loggene til alle fem GPU'ene. Sier fem GPU'er da jeg gjorde en liten test med GTX 880M kortene også, men ga det opp fort. Var ikke noe fres der, så det å folde med mobile GPU'er er ikke noe å satse på ser det ut som. Endret 30. oktober 2014 av Chavalito Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Har det samme jeg og, og jeg kjører dette: GPU 0: NVIDIA:4 GM204 [GeForce GTX 980] GPU 1: NVIDIA:4 GM204 [GeForce GTX 970] Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Da er vel F@H for late til å forandre dette fra Fermi til Keppler eller Maxwell antar jeg. Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det er bare stien til der du finner Core_xx.exe for Nvidia-kort og har ingenting med hvilken type kort du kjører. Navnet skjemmer ingen og hvorfor kaste bort ressurser på noe som fungerer. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Nå har jeg lagd en ``blog`` på en engelsk nettside jeg har vært med på siden 2012, Meste parten har dårlige rigger, men ca 15% har en del gode så lurer på hvordan dette går. 670 til folding, verdt det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå