Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!
Nå trenger jeg visst litt hjelp her. Temperaturen er synkende i Trondheim, så jeg dro fram et kabinett fra skapet og startet opp. Har gått ganske bra noen dager, men nå i kveld ser det ut som GPU-folding har stoppet opp for meg.

GK110 [GeForce GTX 780 Ti] som folder med BETA-flag. Klienten er 7.4.4 og jeg kjører Linux.

Etter en restart finner jeg bl.a. dette i loggen:

19:27:43:WU01:FS01:Connecting to web.stanford.edu:80
19:27:44:ERROR:WU01:FS01:Exception: Failed to access core package.
Bør jeg fjerne hele GPU-slot'n og legge til på ny, eller bør jeg heller stoppe klienten og slette /var/lib/fahclient/work/01/wudata_01.dat ?
Lenke til kommentar

Med tanke på hvilken Windows versjon som er best osv, så har jeg faktisk ikke noe å komme med. Bruker kun windows 7 på alle mine maskiner som folder.

Har en mediapc med windows 8.1, men den folder ikke så ofte.

Det vil overraske meg hvis det er særlig forskjell fra en versjon til en annen. Om det er en forskjell, så er den for liten til at det kan sies å ha en betydning.

Men Windwos vs Linux er en annen sak.

Tenker du med sikkerhet kan folde på hvilken versjon du vil, så lenge du ikke kjører igang windows Xp eller windwos 98 se eller noe :p

Lenke til kommentar

Nå hagler det p9201 her (bank i bordet), men jeg kommer ikke over 480k PPD. 260k på GTX 980 stock, og 220 på 780 Ti DirectCU II OC. Jeg mener å huske at jeg var over 300k da jeg kjørte 980-kortet alene.

Hva kan jeg forvente (på p9201) hvis jeg ikke hadde blitt begrenset av PCI-e båndbredden på Z68?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...