-alias- Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg tok bort brytere som "beta" og "advanced" og kjører nå uten! Det resulterte i bare core17 1300x prosjekter som gir best resultat for mine kort. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kjørte en uten selv, 13XXX , god PPD. Med beta får jeg 10XXX eller 92XX som også gir god PPD. core 18_dev står det. Advance gir bare søppel nå. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg tok bort brytere som "beta" og "advanced" og kjører nå uten! Det resulterte i bare core17 1300x prosjekter som gir best resultat for mine kort. Brytere? Jøss har du det som kan velge hvilken som helst jobb, det vil jeg og ha si meg hvor den er Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Brytere Kjetil. Det må være noe for deg. Regner med at du alt har sett i dine markedsundersøkelser av "folde-ovner" at dette "selger" godt i markedet. Ikke uvanlig med noen brytere på tradisjonelle ovner, så hvorfor ikke ha samme prinsippet på "folde-ovnen"? Lenke til kommentar
Ruskepus Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Vi er ikke mange foldere om dagen. Men holder likevel et rimelig godt produksjonsnivå. Men vi trenger flere. Vil tro det står noen maskiner i heimene rundt om kring som kunne bidratt. Håper flere henger seg på når det blir litt kaldere. Har vi muligheten til å skaffe litt blæst rundt dette igjen eller? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 fah-web.stanford.edu going down at 1pm pacific time for planned maintenance. October 7, 2014 by Vijay Pande · fah-web.stanford.edu going down at 1pm pacific time for planned maintenance. We expect it will be down for about 30 minutes. Info hentet fra bloggen hos SF, og dette er lange 30 minutter må jeg si, men det positive er at de denne gangen har lagt ut informasjon. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det har sikkert falt core15-jobber ut av harddisken som har kilt seg mellom minnebrikkene. #karma Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Kanskje de mente 30 timer. Core 15-bygene hagler fortsatt tett over Maxwell, håper de gjør noe med det mens de er i gang. Endret 8. oktober 2014 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Kjører du beta flag nå Ar`Kritz? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nei, turte ikke det mtp. alle maxwell bad cores de la inn på beta. Kjører advanced, og det hjalp ikke å kjøre uten flag. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det skal fungere med beta nå ifølge det jeg har lest. Mens alt annet gir deg core 15. Test beta Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Kjører selv advanced på ett 980, får bare core 15. Les her nederst på siden. https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=66&t=26528&start=75 Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Synes å huske at Beta ble anbefalt av VinjayPande 06.10.2014. Utdrag fra posten under: Re: New Assignment Server feedback/problemby VijayPande » Mon Oct 06, 2014 2:47 pm ok, we'll set 9406, 13000 and 13001 to be beta only for Maxwell. That should keep them away from the Maxwell GPUs and still give us beta team feedback for what's going wrong w/those WUs. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg tolker det som at de nevnte pakkene har blitt satt til beta only slik at maxwell slipper å slite med dem (siden de ikke fungerer), og dermed kan folde i fred på non-beta. Nå får vi se. Første pakken jeg fikk på beta var core 18 p10473, med en ppd på 75k. Det er en forbedring på hele 8k ift. core 15. Slipper i alle fall coil whine... Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Du kan søke om å bli beta tester. Så kan du gi tilbakemelding på PPD osv. De pleier som regel å justere PPD for nye prosjekter etterhvert, og noen ganger ganske kjapt. Som regel ønsker de å holde en mest mulig konstant PPD for core 18 og core 17 osv. Det er bedre med core 18 enn core 15, da core 18 er fremtiden, mens core 15 er avleggs. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ja, det er jo en mulighet. Får nok bytte til Z97 først, kan ikke stille opp med begrenset båndbredde. Stats ser forresten ut til å være oppe igjen. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 En del nytt ute og går her ser jeg. Ja ja, om en ukes tid +/- et par dager så skal jeg sparke Titan kortene i rumpa igjen og få dem igang igjen. Må vel lure madamen litt for å få med 780 kortet, men det skal vel gå på et vis. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg tolker det som at de nevnte pakkene har blitt satt til beta only slik at maxwell slipper å slite med dem (siden de ikke fungerer), og dermed kan folde i fred på non-beta. Nå får vi se. Første pakken jeg fikk på beta var core 18 p10473, med en ppd på 75k. Det er en forbedring på hele 8k ift. core 15. Slipper i alle fall coil whine... Litt mindre enn det jeg får, så skal bli spennende å se hva som skjer. Ja jeg er en beta tester nå, lei av å ikke kunne svare i beta forumet. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ja, det er jo en mulighet. Får nok bytte til Z97 først, kan ikke stille opp med begrenset båndbredde. Stats ser forresten ut til å være oppe igjen. X99 mener du Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nei, når jeg må kjøpe en prosessor til nesten 5 lakser bare for å utnytte de 40 pci-e lanes som vi har kunnet få siden x58 i 2008, og i tillegg dyr RAM, så kan det faktisk bare være. Det blir litt prinsippsak. Da bygger jeg meg heller en ovn nr. 2 og putter inn et brukt 295x2 eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå