eXa Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 hm fant egentlig ikke noe der.... Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noen abnormaliteter i temperatur? Jeg hadde litt problemer med dette pga noen innstillinger i bios hva gjaldt hastighet på cpu-vifte. Mye som kan skje. Det finnes et program som oversetter eventloggen til "normalt språk". Tror det er AMD som har dette. Fungerer i såfall kun på AMD-systemer vil jeg anta. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) har gode temperaturer egentlig. vannkjøling på cpu\nb\gpu. når maskinen kun står og folder går den fint, men så begynner jeg å surfe litt og så plutselig bare låser den seg. har satt en 120mm vifte til å blåse på skjermkortet i tilfelle rammen er litt varm. har satt bios til å ignorere at jeg ikke har cpu vifte. ingen overklokking enda heller så det er ikke det. kjørte litt memtest men fant ikke noe. skal sette den til å arbeide lengre. innerst inne har jeg på følelsen at det er skjermkortet siden maskinen fryser helt, men... kansje det er hovedkortet. Edit: F*** også, nå klikker nettverkskortet også ser det ut som "TCP/IP har nådd sikkerhetsbegrensningen for antall samtidige TCP-tilkoblingsforsøk." så må jeg deaktivere og aktivere nettverkskortet for å få det til å virke igjen.... snart bytter jeg til asrock hovedkortet igjen.... Endret 14. juni 2006 av eXa Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Blir snart 2-3 bærbare til på folding lista mi! Jeg kan nesten lukte #1 ! Btw, jeg er litt forvirra. Hva er forskjellen på ranken som blir vist i workloggen og den som er på Folding sin hjemme side? Jeg er jo ranka over 300 hos folding .. Hvor finner jeg statsen på er i workloggen? Endret 14. juni 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) beklager å måtte skuffe deg, men den lista du er nevnt i i logen er de 5 beste klatrerne. Altså de som har avansert mest på lista den siste uka. Som nevnt i første posten av logen er det lett å klatre når man begynner siden det er så mange inaktive i gruppa vår. Men jo høyrere opp jo flere aktive foldere får omkring deg på lista og jo vanskeligere blir det å avansere. Statsen er hentet fra EOC; http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=37651 (også nevnt i logen ) edit: Ser at du også er på "top20" lista. dette er lista over de 20 beste i forhold til PoengPrDag i gjennomsnitt den siste uka. Endret 14. juni 2006 av Xell Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg ligger jo på top20 lista og, og jeg ser jeg har klarta meg litt oppover der og. Har komt med opp 2 plasser og i morgen skal jeg starte opp 2-3 bærbare maskiner. Så kanskje jeg klarer enda høyere før uka er omme. (Jeg begynner å bli grisk! ) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Launch directory: C:\Folding Service: C:\Folding\FAH504-Console.exe Arguments: -svcstart Launched as a service. Entered C:\Folding to do work. [21:07:11] - Ask before connecting: No [21:07:11] - Use IE connection settings: Yes [21:07:11] - User name: Thor. (Team 37651) [21:07:11] - User ID: 1A0E4E8733D39111 [21:07:11] - Machine ID: 1 [21:07:11] A potential conflict was detected: Process 1856 is currently running and may also be a client with Mach. ID 1. Program will now exit. Upon restart, this check will not be done -- you may wish to check that no client is currently running in C:\Folding before restarting. Jeg får denne meldingen litt for ofte. Kan jeg overstyre det? Folding har ingen grunn til å avslutte fordi det er egentlig ikke en konflikt. Den er enig med meg når jeg starter den manuelt igjen Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Denne meldingen kommer når man ikke har avsluttet på riktig måte. Feks ved strømbrudd eller at maskina henger og man må reboote. Når man da sterter opp igjen så har ikke prosessen gitt fra seg kontroll over work-filene og den nye prosessen tolker dette til at den fortsatt jobber med de (konflikt). Jeg mener at den forrige logen din viste at programmet starter og stopper veldig ofte. Dersom man kan finne ut hvorfor dette skjer så kan man kanskje også løse problemet. Gjør du feks ofte reboot med reset-knappen kan dette være problemet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Denne meldingen kommer når man ikke har avsluttet på riktig måte. Feks ved strømbrudd eller at maskina henger og man må reboote. Når man da sterter opp igjen så har ikke prosessen gitt fra seg kontroll over work-filene og den nye prosessen tolker dette til at den fortsatt jobber med de (konflikt). Jeg mener at den forrige logen din viste at programmet starter og stopper veldig ofte. Dersom man kan finne ut hvorfor dette skjer så kan man kanskje også løse problemet. Gjør du feks ofte reboot med reset-knappen kan dette være problemet. 6317847[/snapback] JA maskina mi har det med å restarte med en blinkende bsod. Dette har skjedd helt siden jeg kjøpte maskina. Jeg har forsøkt å finne kilden men det er ikke enkelt Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 ok, da har vi svaret på hvorfor FaH oppfører seg sånn. Da er det lite du kan gjøre annet enn å følge med på FaH etter restart og se om den trigger på en konflikt eller ikke. Men det har ikke så mye å si. Den restarter og alt er bra. Men man taper jo selvsagt litt tid. Når det gjelder BSOD så kan jeg bare anbefale å notere ned error koden og søke på den på nettet. Se om du kan finne ut om det er begrenset til HK, skjermkort eller RAM. Dersom den har vært sli siden den var ny burde det jo være en garantisak. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Det er ikke så vanskelig å passe på Men uansett. Ja jeg skal se om jeg finner litt mer eksakt ut hvor problemet ligger. Endret 16. juni 2006 av Thor. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har registrert meg nå. Henrik_Christiansen Lenke til kommentar
eXa Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 ypperlig! flott av dere begge! Er det meningen at de gamle wuene blir tatt vare på? De wuene jeg har blitt ferdig ligger enda i mappa! Har 1 gammel i den ene og 2 gamle i den andre, i tillegg til den de holder på med da! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Fungerer folding på vista? skal prøve ut demoen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Min oppsummering Btw, hvorfor er Production History så lavt akkuratt nå? Så eXa sin og var det ... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Når jeg la F@H inn som service så kom det ett dos-vindu som bare kom tilbake selv når jeg lukket det, måtte stoppe servicen for å fjerne det, er det noe jeg har gjort galt? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 dos vinduet er der du setter opp f@h! les DENNE guiden! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Kommer hjem etter en tur i fjellet og blir nesten slått av stolen når ejg ser statestikken på EOC. Etter nærmere ettersyn ser det ut til at EOC har hatt problemer med å få med seg poengene siste døgnet. EOC går vel i samme tidssone som selve folding-siten. Eneste forskjellen er at den samler opp hver 3de time. I følge FaH-staten er min siste leverte pakke regisrert 2006-06-18 22:58:17. Denne skulle da kommet på 12am statestikken som ble opdatert kl 7. Jeg har også 2 andre pakker som ble levert i natt, men i følge EOC har jeg ikke levert pakker på 2 døgn! Kjekt hvis flere kunne sjekke loggene sine. Husk tidsforskjellene på time-tagen. Edit: tok en raks titt på de 5 raskeste lagene og ser at ingen har fått registrert noe på 12am, 9pm og 3pm slottene og 6pm slotten er lavere en normalt på alle lagene. Ser ut til at EOC har hatt problemer med å hente resultater fra FaH serveren. eventuelt hatt problemer med å prosessere de. Endret 19. juni 2006 av Xell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå