Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult, blir spennende å se om 10 år Kjetil :p

Kanskje vi får slike PPD innen den tid?

Hvor mye fikk du for 10 år siden?

Synes å huske at jeg fikk 500 poeng om dagen når jeg foldet med min AMD x2 4200+ i sin tid. Hehe. blir noen dager med folding for å nå 2 millioner da.

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Liten oppdatering her. Jeg kjørte FAH på CPU mens jeg kjørte FurMark på skjermkorta. Last på skjermkorta lå bare på ca 85%, men gav en liten pekepinn. Fikk ingen error i FAH på CPU nå, så hvordan kan da min PSU være for svak? FAH på CPU + GPU1 og GPU2 funker ikke, så noe må det være. Ahh hater sånna problemer som ikke har en klar løsning.

Lenke til kommentar

Du har nok PSU Betroz. Som war tippet, ca 600 watt maks for din maskin.

Skulle veldig gjerne ha gitt deg ett spesifikt svar på hvorfor fah feiler (om jeg bare viste hva det var, for det gjør jeg ikke).

Har du testet å endre til 12 tråder istedenfor 14 f.eks?

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Alias: Nå er det vel snart på tide du kjøper deg 980 :yes:

Okay min plan, først vil jeg teste ut 3x750ti, veldig høy overklokk 1176 MHz, standard er 1059.

Så vil jeg nok kjøpe 3x980. Alle evga. standard er 1126. Kjører på 1241 SC.

De nye kortene er veldig enkle å klokke Kjetil. 100 Mhz går som ingen ting sammenliknet med 7xx serien.

Synes å huske at jeg klokket veldig høyt på core 15 uten at jeg fikk Bad WU. Og ytelsen var veldig mye høyere enn uten clock :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å klokke meg ihjel også både på 780Ti og 290x men flere av jobbene som kom gav bad unit, så jeg endte tilslutt på stock frekvens. Spent på hvordan dette er med 980. Frykter det samme her: stock frekvens og core15. Slik var det våren 2013, våren 2014 og ja.. hva med våren 2015?

Lenke til kommentar

Testet nå med 12 tråder på CPU + begge skjermkorta. Nå funker det! Ohhh but why...why...

Kan det ha noe med HT å gjøre? Jeg har en teori her nå om at FAH må ha 2 fulle kjerner, en til hvert skjermkort for å fungere. Ergo 12 tråder siden 5960X har HT. Dette burde den satt bra på auto menne. Dette er iallefall eneste logiske akkurat nå. Ser den holder på å folde enda. So far so good :)

Lenke til kommentar

*brenner windows 8 pro på usb-pinne*
*springer ut i garasjen og skrur av serverene*
*tar ut av harddiskene, springer inn igjen og plugger dem i pcen min*
*formaterer*
*springer ut i garasjen igjen med usb-pinnen, plugger harddiskene tilbake i serverne og installerer win8pro*

*overklokker*

*overklokker*

*skrur opp viftehastighetene*

*overklokker*

*setter på f@h*

*setter på bandwidth-limit*

I have yet to do this. Har egentlig lyst til å vente med det til jeg har bygd ny serverrigg :)

Lenke til kommentar

Testet nå med 12 tråder på CPU + begge skjermkorta. Nå funker det! Ohhh but why...why...

Kan det ha noe med HT å gjøre? Jeg har en teori her nå om at FAH må ha 2 fulle kjerner, en til hvert skjermkort for å fungere. Ergo 12 tråder siden 5960X har HT. Dette burde den satt bra på auto menne. Dette er iallefall eneste logiske akkurat nå. Ser den holder på å folde enda. So far so good :)

Du har svart selv. Og det er nok riktig. HT har noe med det å gjøre, og en GPU trenger en kjerne fra CPU.

Bra det fungerer nå. Var ikke helt sikker selv da jeg ikke folder CPU. Kjører kun GPU og sletter CPU, men det er bare fordi jeg ser kost nytte verdi :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...