Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer også tydelig frem fra denne tråden at Maxwell får core 15 i større grad enn 7xx serien.

Pr i dag vil nok snitt for 9xx serien bli ganske redusert som følge av Core 15, men det lover meget godt for fremtiden dersom de får like stabil tilgang på Core 17 osv som 7xx serien og AMD.

Ikke meningen å virke negativ, men det er realiteten slik den ser ut i dag.

Men F@H er i stadig utvikling.

Tidligere problemer med 750 ti var ifølge F@H relatert til driverene hos Nvidia. De har kommet lengre, men er tydeligvis ikke helt i boks :hm:

Lenke til kommentar

Ser ut som du fikk "Bad Work Unit" på CPU, som kan skyldes at den er overklokket eller blir ustabil / varm av andre årsaker. Jeg vil anbefale deg å slette cpu- klienten (CPU) fordi du da vil få mer igjen på begge skjermkortene, og PPD/Watt forholdet blir mye bedre.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Ser ut som du fikk "Bad Work Unit" på CPU, som kan skyldes at den er overklokket eller blir ustabil / varm av andre årsaker. Jeg vil anbefale deg å slette cpu- klienten (CPU) fordi du da vil få mer igjen på begge skjermkortene, og PPD/Watt forholdet blir mye bedre.

Ja CPU er overklokket, men den kjørte fint uten problemer før jeg la til skjermkorta, samt at CPU klarer fint andre stresstester.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Skal ikke si det helt sikkert Betroz, men du ser nå at det står CPU 14? Før sto det sikkert 16.

Når du legger til en GPU vil V.7.4.4 automatisk beslaglegge en tråd mot CPU for GPU. Det er mulig å at dette har skapt Bad WU og ikke CPU i seg selv.

Du startet å folde på en WU med 16 tråder, så ble den "endret" til 14 ved at du la til GPU.

Bare restart klient, og prøv på nytt.

Du kan også sette antall CPU manuelt, så du kan teste å sette 12 istedenfor 14 f.eks.

Godt mulig du kan folde med både CPU og GPU. Prøv deg litt frem, men som regel får du bedre PPD pr watt med GPU enn CPU. Hva som gir mest PPD totalt må man forske litt på selv :)

Lenke til kommentar

Skulle tro 850 holdt. Kommer litt ann på hva annet skrot du har i kabinettet.

Står i signaturen. Caviar Black disken har jeg ikke satt inn enda. Så ja, skulle tro PSU holdt. Min 5960X er ikke overklokka spinnvilt heller, kjører den på 4.0 Ghz og 1.15v. Så å sette CPU til stock vil ikke hjelpe stort tror jeg.

Lenke til kommentar

Hva fjerner v7 auto nå, la du til 2x gpu måtte du selv fikse det. Så om det stemmer det du skriver så er det bra.

Betroz: Husk alltid og sette klienten på pause før du forandrer noe. Noen ganger må du og lukke helt og starte opp igjen.

Ja satt alltid jobbene på pause først. Fjerna alt og la til alt på auto, og da setter den CPU til 15 tråder og setter opp kun 1 GPU, andre skjermkortet blir ikke lagt til på auto.

Lenke til kommentar

Testet for moro skyld CPU på stock hastighet. Fikk fail på CPU i folding fordet...WTF!?

Når Battlefield 4 spillet kommer i posten skal jeg teste det, fordi det stresser flere CPU kjerner og skjermkorta godt. Kan jeg spille online i det i flere timer, så burde maskina være stabil (i tillegg til de andre stress testene jeg har passert) Så hva skjer med FAH da dere? Bugs eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...