Arve1234567890 Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 På AMD-kort syntes jeg det er bedre å bruke beta eller ingen client-type for tiden Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Takk å mye Sn1ken, Var var jeg online. Så da blir den på de neste 16timene ) Lenke til kommentar
War Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Noterer meg at vi har fått fire helt nye foldere 5 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Christian_BT: Bruker du samme navn når du folder?War: nei 5 når christian for levert sin første wu. PS: ikke oppdatert de 2 siste gangene, så er vel nede. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Christian_BT: Bruker du samme navn når du folder? War: nei 5 når christian for levert sin første wu. PS: ikke oppdatert de 2 siste gangene, så er vel nede. Går under mitt fulle navn: Christian_Thorkildsen, Folder på Medium, Pga Cpu temp skyter i været, Gpu er rundt 65¤C, Ikke ille, Hehe ) Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Noterer meg at vi har fått fire helt nye foldere Noterer du alle brukerene på en aluminiumsplate? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Noterer meg at vi har fått fire helt nye foldere Noterer du alle brukerene på en aluminiumsplate? Jeg vil ha en smiley med mitt navn ^!^ EDIT fått 42K poeng i løpet av de siste 9 Timene, Dette er på Medium. Endret 17. september 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Noterer meg at vi har fått fire helt nye foldere Noterer du alle brukerene på en aluminiumsplate? Jeg vil ha en smiley med mitt navn ^!^ Det skal du få. Skal stikke innom War personlig jeg (han er ikke så god på smiley ) slik at det kommer en brukbar smiley på plass. Og til deg Crawler 123, du kjenner vell War? Aluminimsplate? Det koster jo ingen ting. Han har en bunke med sånne Acer bærbare som han skriver på Takk så mye for bidraget til alle nye som har kommet til de siste dagene Stats for de nye folderne: her og for Christian_BT Endret 17. september 2014 av Sn1ken Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Nå skiftet det plutselig til core15 på samtlige 4 kort, enda jeg har satt de til advanced. Er det kanskje noe jeg ikke har gjort, må de resettes? Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Ikke greit å si -alias-. Sjekket riggene mine nå, og alle har core 17. 2 maskiner fikk nylig ned core 17, men det er AMD GPU. Derfor jeg anbefaler en blanding, ettersom det varierer hvilke prosjekt som bil tildelt AMD og Nvidia. Hvordan det påvirker å folde med Nvidia når 9xx serien vet jeg heller ikke. Om du sjekker under GPU og edit, og ser der at advanced flag ligger inne, har du ihvertfall gjort alt rett. http://i.imgur.com/DJKF1du.jpg Det er vist fortsatt slik at Nvidia under linux = core 17 Endret 17. september 2014 av Sn1ken Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Hvor høy er temp på cpu, hvor mye poeng klarer du på cpuen og kjører du på 4500? Alias: Du kan prøve beta, kjører selv på advanced og core 17. Ser jeg dem, c15 så vet du hva jeg gjør Endret 17. september 2014 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Husker ikke poeng i farta, er på skolen nu. Kjører på 4.5/1.285V temp er ca 80, men da er den på full (som kjører nå, droopa medium) har en bordvifte som kjøler ned radatoren. Bare for å være sikker ^!^ Jeg spiller ikke så mye som før, venter på Fc4 og gta 5. Så er på nettet mest, da kan jeg likegodt folde ^!^ Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er overklokking noe å vurdere for meg? Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Stort sett lite å hente på klokking når det kommer til Folding da det er 100% belastning over en lengre periode. Og får du ustabil klokk, så feiler WU og du kan miste 10 timer med innsats og sitte igjen med 0 poeng. Stort sett så øker effektforbruk mye mer enn du får igjen i poeng. Så mitt tips. Kjør stock når du folder Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Riktig, Er ikke mye å hente i poeng på cpu om du overklokke. Har en 3770K som jeg kjører på 4200, den gir meg 35000 ppd. Vurderer å bytte den ut med en 5960x Leste noen tester at den ligger på ca 120w på 3300, på 4500 lå den på over 200w. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Lastet ned teamwiever til Z2'en. Da skal jeg koble den opp idag. Om det funker så kam jeg holde et øye med tempen selv på skolen Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Ikke greit å si -alias-. Sjekket riggene mine nå, og alle har core 17. 2 maskiner fikk nylig ned core 17, men det er AMD GPU. Derfor jeg anbefaler en blanding, ettersom det varierer hvilke prosjekt som bil tildelt AMD og Nvidia. Hvordan det påvirker å folde med Nvidia når 9xx serien vet jeg heller ikke. Om du sjekker under GPU og edit, og ser der at advanced flag ligger inne, har du ihvertfall gjort alt rett. http://i.imgur.com/DJKF1du.jpg Det er vist fortsatt slik at Nvidia under linux = core 17 Sjekket det og det står advanced der! Jeg lot dem stå slik og ser nå at det begynner å komme ned core17, så da er jeg fornøyd igjen, men må kanskje vurdere om jeg skal legge om til Linux. Alias: Du kan prøve beta, kjører selv på advanced og core 17. Ser jeg dem, c15 så vet du hva jeg gjør Det ser ut til å ordne seg igjen, en omgang core15 tåler jeg. Edit: Nå har jeg lagt inn v5.0 av EVGA Precision X, satt viftene på 70% og da ligger høyeste temperatur på 76 Celsius, ned fra 85 grader så dette ser ut til å fungere fint. Blir spennende å se om det gir noe utslag på PPD over tid. Endret 17. september 2014 av -alias- Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Forskjell på dette: http://folding.stanford.edu/client/ Og denne? http://folding.stanford.edu/nacl/ Har fått 2bsom mens jeg foldet og browset på nettet, mens urørt så klarer den 16Timer, Bare uheldig eller? Folder nå også, Egentlig gjort det i hele dag ) Ingen som orker å få Gpu til bruk? Kun Cpu som er på 100%, Foretrekker helst at mitt 280 skal bli brukt ) Endret 17. september 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har faktisk opplevd det samme når jeg folder på GPU og Cpu samtidig samt bruker maskinen. Men det er ikke godt å si hva som er sammenhengen, for det er svært skjeldent. Ikke sikkert det har sammenheng med GPU og CPU folding + bruk heller. Det er bare noe jeg "tror" etterssom det er eneste felles jeg ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå