Gå til innhold

Anbefalte innlegg

advance er bare en sikkerhet da beta kan få ned jobber med 5% av PPD for tiden.

 

V7 bare gjetter PPD basert på historikk så den må gå en stund for å bli justert rett.

Bakdelen med dagens jobber er at de er 10 ganger så store (får like mye poeng, men knuser færre WUs)

Vi får håpe beta kommer tilbake snart med PXX92jobber med TPF ned i 2 min igjen.

 

Du burde komme opp i 190-220K ish avhengig av den eksakte type jobb + avbrytelser.

 

Nå kverner jeg på en 9202-pakke med en TPF på 2:11 og en PPD på 217-218k. Litt kjekkere enn de store 9300 og 9301 pakkene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg rengjort og lagt på ny kjølepasta på samtlige CPUer på G34-serveren som har fusket i det siste, men det ble ingen forskjell. Node 0 og 1 får raskt for høy temperatur, alarmen går og når den passerer 89 Celsius blir maskinen slått av, noe som tar 2 - 3 minutter.

 

Jeg kjenner på kjøleren for hver CPU og ingen av dem er varme, men kjølige og fine, men pumpa kan jo selvsagt være defekt likevel. Tror jeg skal bytte om på 2 av pumpene og se om problemet flytter seg til neste CPU. Hvis dette ikke skjer så mistenker jeg at det kan være en sensor som viser feil verdi, men er det mulig?

 

Edit: Byttet om pumpe på socket 1 og 3 og visa versa, men ingen forskjell, så pumpene er i orden.

 

War eller noen andre som kan mer enn meg, kan man disable sensoren i socket1 på noen måte fra Ubuntu?

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Nope,ingen ting i bios som berører sensorer.Når serveren starte og jeg går i bios vises det at CPU1 allerde da har temperatur "High", og alarmen går umiddelbart når jeg gårut derfra og booter. Men straks jeg er inne i Ubuntu faller temperaturen til normal (samme som de øvrige). Når så foldingen starter går temperaturen på CPU1 rett i taket og når 89 Celsius oppnåsslården seg av. Og som jeg sa tidligere, jeg kan ikke ved å ta på pumpa kjenne at chippen er noe varmi det hele tatt.

 

La også inn det du foreslo over her,men hvordan/hvilken kommando kjører hva?

Lenke til kommentar

Jeg er ny donor her. Naboen ba meg bli med, som allerede er bruker her. Begynner å bli kaldt ute så greit å "fyre" litt. Sørum kommune.

Maskin:

cpu: 4670k

gpu: gtx680cu2

 

Ikke oc.

 

Spørsmål: finner meg ikke på noen lister, hvordan kommer jeg inn der?

 

Edit: Programmet har kjørt 1 times tid og har logget meg inn på teamet i programmet.

Under configure og identity har jeg lagt inn Team:37651 og bruker: LSBurhol.

Ennå ikke tjent ett poeng.

Endret av Lashtian1
Lenke til kommentar

Jepp, har passkey. Slikt langt langt nummer beskrevet i en guide et sted.

Ser ut som det KAN være et problem med at driverne til GPU ikke nødvendigvis støtter noe har jeg lest i et forum.

 

Men har nå foldet i ca. 30 minutter i den appen i chrome jeg har blitt anbefalt uten å tjene noe der og. Det er klart at det skal ikke være motivasjonen men hey, er jo noe av morroa med poeng da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...