Chavalito Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Tror jeg skal teste FAHBench på laptopen kun for moro skyld. Ikke mye å rope hurra for, men 2 x GTX 880m skulle vel greie noe da. Edit: Litt off topic, men vi har passert 27000 innlegg i denne tråden. Endret 12. september 2014 av Chavalito Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Takker, men for å være ærlig. Gammel nyhet for meg, men bra for andre. Ikke negativt ment min venn. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Men en kjempenyhet dersom HW.no velger å implementere FAHBench i sine fremtidige tester av GPU. Jo flere ganger F@H blir nevnt, jo større er sjansen for å rekruttere nye potensielle "foldere". Også blir det enklere å følge med på hvilken betydning gitte GPU har for oss som skal folde Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Minner igjen om muligheten for å gjøre et godt kjøp av 295x2 om dagen. Ifølge denne artikkelen er dette tilbudet gjeldende i en begrenset periode: http://www.tomshardware.com/news/amd-r9-295x2-promotion,27588.html Norske priser: https://prisguiden.no/sok?pg-q=295x2&n=0 Endret 12. september 2014 av Sn1ken Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Er det fortsatt en mulighet? Mtp. at det ikke er noen som har det på lager for under 11000, mener jeg... Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Det er nylig innført, så forhandlerne som kjøper kort fra leverandør nå får disse til redusert pris. Så det er bare å bestille en plass der prisen er lav, så blir det levert når kortet kommer inn på lager. De som sitter med store lager fra før (komplett.no f.eks,) "taper" i realiteten sammenliknet med den prisen de betalte for kortet mot leverandør i sin tid. Men dersom de nå kjøper nye kort til lavere pris, kan det gå opp i opp. Hva som skjer med markedet etter et slikt tiltak fra leverandør er enda usikkert. Tenker da på om prisen går tilbake til den samme, eller om den ender opp på en permanent lavere pris. Da er risiko størst for de som sitter med store lager de har kjøpt inn til høye priser. Hvis det er en forklaring som gir mening? Så for all del. Dette er et høyst reelt tilbud. Men det vil bety noe venting for de som eventuelt bestiller hos noen som ikke har kortet på lager Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Du har nok rett, de (ytterst) få som har satt ned prisen, er "butikker" som ikke HAR eget lager. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Norek er leverandør til alle i norge, så nei tror ikke de taper noe, men de tjener mye om prisen går ned. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Har kjørt i gang GPU-serveren igjen, fikk ned core17 P1300x på alle fire kort, men foldingen starter ikke! Etter 2 timer snakker vi 0,03% framgang. Hva er det som skjer? Endret 12. september 2014 av -alias- Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Det vet jeg ikke om jeg har opplevd før -alias- Du kjører ikke remote desktop eller noe slikt? Du har koblet til skjerm og tastatur til PC med GPU? Du har testet å dra folding power til off og tilbake til full? Restart av PC? Hva sier log? Endret 12. september 2014 av Sn1ken Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Vis oss loggen alias, vi kan ikke si deg hva som kan være galt uten? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Sist jeg hadde sånn tok jeg reinstall (uten å hake av for slett data) Da gikk den rett inn ferdig oppsatt. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Takk for svar alle sammen, men jeg sjekket nå etter en 1 time til, og da har det skjedd ting. Alle klientene er nå passert 8% og samlet PPD er 265K PPD, som jeg antar er opp mot normalt. Men synd at det tar omkring 2 1/2 time før foldingen starter. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Det tok en stund da jeg fyrte opp igjen sist lørdag, men da snakker vi 20-30 minutter. Det må da være en grunn til dette... Lenke til kommentar
War Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 20 min høres mer rett ut. I begynnelsen kalkulerer den masse data. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Client-type advanced #must Fant ikke ut hvor jeg valgte denne verdien, har du noen skjermbilder som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) config, slot, merke gpu og add om ny parameter eller edit om du har gammel. får ikke lastet opp filer siste uka på forumet. Test: (nettlenke gikk) Endret 12. september 2014 av War Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 På første siden i denne tråden står alle råd og tips forklart. Har skrevet noe PM med Arve1234 om å gjøre det til en egen tråd for alle som ønsker å starte med folding. Men veldig mye info er å finne i første post. Ellers er det alltid noen som er rask på pletten og følger opp. Slik som nå. Nevner det bare så flere kan få muligheten til å sette seg inn i F@H Team Hardware 1.2.3 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Det aller meste står i førstepost, men man kunne kanskje hatt en point-by-point oversikt over installasjon og innstillinger av v7 windows-klient (som er aktuelt for de aller, aller fleste). Kanskje hw.no kunne lagt en guide rundt dette, gjerne med bidrag fra denne tråden... EDIT: http://folding.extremeoverclocking.com har forresten ikke funket de siste to oppdateringene... Endret 12. september 2014 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Takk for svar alle sammen, men jeg sjekket nå etter en 1 time til, og da har det skjedd ting. Alle klientene er nå passert 8% og samlet PPD er 265K PPD, som jeg antar er opp mot normalt. Men synd at det tar omkring 2 1/2 time før foldingen starter. Samme her. Hver gang jeg tok en fresh install tok det år og dag før alt kom i hakk igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå