Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er litt rart. CPUen min har en temp på 34 grader på 100% load

6293731[/snapback]

du har ikke tilfeldig vis noe amd med "cool 'n'quiet vel? jeg var litt frustrert over mine 2 AMD som ikke ville folde noe serlig kjapt. etter mye frem og tilbake så fant jeg ut at jeg hadde dobbelt med "nedklokking", Det hjalp ikke å skru det av i bios siden power-controlleren i LInux var vel så flink til å halvere cpuklokka. Så den gikk på 100% men på halv klokke :p

Thor: Den logg-fila er fra 5. juni til i dag og det ser ut som om du har jobbet med samme WU hele denne perioden. Den ligger på 71% på slutten av loggen. Det som er litt rart er at det ser ut som om programmet stadig slår seg av og på. en anne ting jeg la merke til var denne meldingen:

A potential conflict was detected:

Process 248 is currently running and may also be a client with Mach. ID 1.
Program will now exit. Upon restart, this check will not be done -- 
you may wish to check that no client is currently running in
C:\Folding before restarting.

Dette kan være 2 prosesser som prøver å skrive til de samme filene noe som kan gi korrupte data.

Sjekk prosesser (taskmanager) og se om det er flere FAH504-Console.exe eller FahCore_NN.exe som kjører. Dersom det er det så går du på start > run og kjører services.msc . Se om det er flere FaH prosesser i lista. Dersom du har doblet kjerne eller HT kan du selvsagt kjøre flere prosesser men da må du passe på at de kjører fra forskjellig katalog, feks. c:/folding/id1 og c:/folding/id2

Sjekk disse tingene først så frå vi nok orden etter hvert. :) Men logfila di indikerer i hvertfall ikke at du har levert noen pakker den siste uka, men det ser ut til at systemet ditt hikker litt, så bare vi får orden på det så vil det nok gli unna litt glattere ;)

Lenke til kommentar
Mine maskiner folder for fullt ennå. Bestilte litt ekstra RAM til den nyeste, slik at den får litt futt på foldingen. 1350 poeng i går, ny rekord for min del :D

6294588[/snapback]

Sjekk ramforbruket til Fah_Core. Den bruker ikke stort ;) Det er noen proteiner som bruker litt ekstra mye ram i starten, men bortsett fra de tror jeg man tjener lite på alt over 512MB ;)

Lenke til kommentar
Mine maskiner folder for fullt ennå. Bestilte litt ekstra RAM til den nyeste, slik at den får litt futt på foldingen. 1350 poeng i går, ny rekord for min del :D

6294588[/snapback]

Sjekk ramforbruket til Fah_Core. Den bruker ikke stort ;) Det er noen proteiner som bruker litt ekstra mye ram i starten, men bortsett fra de tror jeg man tjener lite på alt over 512MB ;)

6295417[/snapback]

Gjør ikke noe som helst, da jeg har et hovedkort og en 3000+ til overs. Da blir det litt "billigere" på papiret om jeg skulle handle inn resten av delene til enda en maskin ;)

Lenke til kommentar
Kan F@H komme til å krangle med bittorrent-programmer, og gå ut over hastigheten?

6295448[/snapback]

FaH bruker svært liten båndbredde og kun når den skal sende og motta pakker. Den er også en veldig lavprioritets prosess som er flink til gi fra seg resurser til andre programmer. Med andre ord: bittorrent-klienten tar det den trenger, Fah tar resten :)

Lenke til kommentar

hm så dette da, men jeg er ikke noe rev på feilsøking av F@H

"A potential conflict was detected:

Process 248 is currently running and may also be a client with Mach. ID 1.

Program will now exit. Upon restart, this check will not be done --

you may wish to check that no client is currently running in

C:\Folding before restarting."

Lenke til kommentar
du har ikke tilfeldig vis noe amd med "cool 'n'quiet vel? jeg var litt frustrert over mine 2 AMD som ikke ville folde noe serlig kjapt. etter mye frem og tilbake så fant jeg ut at jeg hadde dobbelt med "nedklokking", Det hjalp ikke å skru det av i bios siden power-controlleren i LInux var vel så flink til å halvere cpuklokka. Så den gikk på 100% men på halv klokke :p

6295403[/snapback]

Har CnQ ja. Men er ikke meningen med dette at PCen skal bruke full CPU når den trenger det? At den klokker ned når CPUen ikke er i bruk?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...