Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble en rma på sapphire kortet etter en liten chat med kundeservice. Så da er den saken grei.

Men er fortsatt på jakt etter den nye typen vifte som asus har kommet med. De nyeste kortene er utstyrt med denne vifta (AMD 280x/290/290x GTX780 osv), så den er vanskelig å få tak i skjønner jeg. Og rma går nok ikke på dette kortet.

Lenke til kommentar

Irriterende, går fra beta til advanced for å spare 25w per maskin? Hva skjer jo jeg får ned nå 13000/13001.

Skal ikke mye til nå før neste alle maskinene mine går av, har 32.2c i stuen nå?

Fikk ned 9201, bra da kjører jeg normalt. Bestemte meg for å skrue av om om jeg fikk en til p130xx. Er nå 32.6c inne. Men jeg har øl, hehe.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Irriterende, går fra beta til advanced for å spare 25w per maskin? Hva skjer jo jeg får ned nå 13000/13001.

Skal ikke mye til nå før neste alle maskinene mine går av, har 32.2c i stuen nå?

Fikk ned 9201, bra da kjører jeg normalt. Bestemte meg for å skrue av om om jeg fikk en til p130xx. Er nå 32.6c inne. Men jeg har øl, hehe.

Derfor jeg vil flytte alt ut :p

Lenke til kommentar

Derfor jeg vil flytte alt ut :p

Ja flått min venn, men det kan jeg ikke gjøre. Så de går vel snart av hos meg, sorry.

Lenke til kommentar

Har fyrt i gang server nr. 5 igjen, klokket den litt ned og da holder den normale temperaturer også på CPU hvor pumpa fusket tidligere.

Stat-server hos Stanford kommer og går, men har vært nede de siste seks timene. Så statistikken vår er i ferd med å gå i gulvet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...