-alias- Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Takker, skal løpe opp og prøve. Tok en restart først, det dobblet ppd. Deilig å leie lokaler de kan stå i. 0 støy, 0 varme hjemme. Samt 12000KW (effekt) AC (3000W om på) Har på en ac på 1200W nå i et rom på 150kvm. Sammen med 4 supermicro og 11 gpuer og temp i rommet er 20c. Nice, både PPD og temperaturer! Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Takker, skal løpe opp og prøve. Tok en restart først, det dobblet ppd. Deilig å leie lokaler de kan stå i. 0 støy, 0 varme hjemme. Samt 12000KW (effekt) AC (3000W om på) Har på en ac på 1200W nå i et rom på 150kvm. Sammen med 4 supermicro og 11 gpuer og temp i rommet er 20c. Må være sabla gøy å være War! Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Gøy å være 1 mil fra serverene :O trur ikke det Trenger en måte å logge inn på ubuntu på. Noen ideer? TW funka på en maskin etter 30 paste i terminalforsøk mener jeg. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Gøy å være 1 mil fra serverene :O trur ikke det Trenger en måte å logge inn på ubuntu på. Noen ideer? TW funka på en maskin etter 30 paste i terminalforsøk mener jeg. SSH? Evt RealVNC om du vil ha med desktop, mener det skal fungere https://www.realvnc.com/ Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) TeamViewer fungerer optimalt under Ubuntu for meg. Kan også resette riggene ved behov. Jeg bruker kun 64-Bit versjonen. http://www.teamviewer.com/no/download/linux.aspx TeamViewer i aksjon. Endret 8. juli 2014 av -alias- Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 En stund siden jeg foldet nå, men regner med å fyre opp riggen igjen neste uke en gang, så håper å få noen få PPD etter hvert. Det vil si, hvis alt går etter planen da. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Hurra Kanskje vi kommer opp på det nivået vi lå på. Uansett er dette ny sommerrekord for laget. TW funker på en maskin, skal se om jeg klarer det på resten. Skal egentlig legge inn alt på nytt med like passord og like metoder. Mye kernet-valg og errorer nå i boot på maskinene, så kan ikke restartes uten skjerm og tastatur ol. Var det sånn at alias har prøvd nyeste ubuntu og gikk ned i ppd? Dvs jeg legger inn 12.04? Min xx86-rigg driver å rooter, kjører en ny 01 og ppd er 200 Skal restarte den. Endret 9. juli 2014 av War Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Jeg tror at alias prøvde 13.04 og han gikk ned i PPD ja. Gikk tilbake til 12.04 hvis jeg husker rett. Har selv 13.10 (tror jeg) på riggen min, men har ikke prøvd å folde med det enda. Og får se hvordan temepraturer og slikt blir framover, begynner å bli sommer i Spania også. Endret 9. juli 2014 av Chavalito Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Leste i går at core 18 er ut til kun win32 og at hfm.net er snart klar. Sommeren i spania er nå på det varmeste, juli og august er jo de varmeste månedene. I dag melder de 28-30c i stavanger, og nå er luftfuktigheten over 90%. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 27 i Trondheim og ett 780ti gjør det varmt hjemme. Alt er oppe å kjører nå, blir lettere mot vinteren^^ Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Offisiell måling i Bergen nå 30.6 Har derfor roet ned littegrann på foldingen, er jo konstant 27 grader i leiligheten selv med full gjennomtrekk Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Heldigere jeg da, der jeg bor i Spania vil ikke temperaturen gå over 20 grader de neste 14 dagene, bortsett fra en dag da den vil bikke 25 grader. Så jeg regner med at det ikke skal bli noe stort problem å folde en ukes tid, deretter blir det stopp i 14 dager pga besøk. PC rommet blir omgjort til soverom da. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Jeg tror at alias prøvde 13.04 og han gikk ned i PPD ja. Gikk tilbake til 12.04 hvis jeg husker rett. Har selv 13.10 (tror jeg) på riggen min, men har ikke prøvd å folde med det enda. Og får se hvordan temepraturer og slikt blir framover, begynner å bli sommer i Spania også. Det er korrekt, 13.04 fikk alt til å gå i sirup så da var ikke valget vanskelig, inn igjen med 12.04. Så ordtaket "Never change a working system" skal gjelde for meg heretter. Endret 9. juli 2014 av -alias- Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Snodig at serveren leverer 80% dårligere poeng helt til reboot, for å så gjøre det samme til reboot. Alle temp er fine. Snodig. 6386ES kjører nå etter reboot XX01 på 528000 med TPF på 10:16 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Var 27 grader inne uten noe varme eller pcer, og med alle vinduer åpne. Er 25 grader ute idag. For varmt. Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Pga den varme sommertemperaturen her i Oslo har jeg midlertidig stoppet min 4P. Dessverre ikke noe særlig mulighet for noe gjennomtrekk her i sentrum. Mulig jeg lar maskinen stå å folde om natten, men på dagtid blir det rett og slett for varmt Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Har måttet slå av mine maskiner også. Over 31 grader ute i dag og inne ble det uutholdelig... Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Var ute i regnværet i går kveld. Putekassen var helt tørr inni, og har ikke noe spesielt i seg. Skal se om jeg får noe i de. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Nestegang noen skal ha seg en pute og de stikker hånda nedi så blir de blitt av hissige vifter samtidig som de får strøm. Må nesten sette opp kamera også^^ Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Nestegang noen skal ha seg en pute og de stikker hånda nedi så blir de blitt av hissige vifter samtidig som de får strøm. Må nesten sette opp kamera også^^ En gammel hengekøye er alt som er oppi den. Brukes ikke lenger :3 I stedet for å borre hull trakk jeg nettledning igjennom ventilen jeg normalt fikk luft fra. Strøm er det jo der ute. Blir spennende dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå