T_A_G Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Blir litt tullete å sammenligne bråkete referansekjøler, med ett kort med skikkelig 3part. Min erfaring er værtfall at AMD kortet jobber mer feilfritt en nVidia kortet, som stadig trenger tilsyn. Den erfaringen har jeg også, jeg har klokka skjermkortet mitt tullete men det streika først etter jeg gikk over 13,3v. Da kødda driverne seg til og jeg måtte slette intel HD4000 driverne. Lenke til kommentar
T_A_G Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Edit: slettet. Endret 28. juni 2014 av T_A_G Lenke til kommentar
T_A_G Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Vel, siden jeg har bestemt meg for 2 nye kort så kan jo jeg drepe mitt 7870...installert hd4k intel dvi så jeg kan våkne med 640x280pi hvis det dør..blast from the past! Overklokking.no ! Edit: 1, hvis dere ikke ser aktivitet innen mandag så har vel jeg kastrert meg selv(humor). Endret 27. juni 2014 av T_A_G Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Urgh, stikker på en kort ferie og så får jeg problemer med 660Ti-korta. De leverer like bra som 560Tiene atm virker det som, eller så får jeg bare dårlige WU's. Skal se på det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Blir litt tullete å sammenligne bråkete referansekjøler, med ett kort med skikkelig 3part. Min erfaring er værtfall at AMD kortet jobber mer feilfritt en nVidia kortet, som stadig trenger tilsyn. Amd vet jeg ikke noe om, men selv har jeg nvidia og de kjører megafint uten problemer. Har testet hvor lenge jeg kan kjører uten restart, 3uker og 5dager, restart på grunn av winup. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Stabilitet blir relativt med så mange ulike kort, bruk og annen hardware. Kun 3% av kortene mine er fra amd, men de står for 97% av problemene for min del. Lenke til kommentar
T_A_G Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hei, nå har jeg trålet tråden fra side 1200 og til å med vert på F&H sine forum sider, og problemet mitt er at jeg for ikke lagt til en GPU slott. Har skaffet meg 2X R9 270X 4GB men når jeg prøver å adde en gpu til under slotts så dukker det opp en CPU slott til, gjorde to forsøk men clienten min addet bare da en cpu slott til med en tilhørende 0xa4 prosjekt. Eneste måten jeg fikk F&H til å regne på "3" oppgaver(CPU,GPU og GPU) var å sette GK*ene i crossfire og restarte hele clienten min.(7.3.6) Så ifra et 7870 som var overklokket som ga ca 83k PDD og TPF 4min 1sec hvis jeg lot maskinen vere, til 2xR9 270X Stock PDD 69k og TFP 4min 11sec. Så i skrivende stund sier clienten min dette. Hopper og spretter og er over alt, jeg spør pent om hjelp:) Lenke til kommentar
T_A_G Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hei, nå har jeg trålet tråden fra side 1200 og til å med vert på F&H sine forum sider, og problemet mitt er at jeg for ikke lagt til en GPU slott. Har skaffet meg 2X R9 270X 4GB men når jeg prøver å adde en gpu til under slotts så dukker det opp en CPU slott til, gjorde to forsøk men clienten min addet bare da en cpu slott til med en tilhørende 0xa4 prosjekt. Eneste måten jeg fikk F&H til å regne på "3" oppgaver(CPU,GPU og GPU) var å sette GK*ene i crossfire og restarte hele clienten min.(7.3.6) Så ifra et 7870 som var overklokket som ga ca 83k PDD og TPF 4min 1sec hvis jeg lot maskinen vere, til 2xR9 270X Stock PDD 69k og TFP 4min 11sec. Så i skrivende stund sier clienten min dette. Hopper og spretter og er over alt, jeg spør pent om hjelp:) Buggy buggy Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Du har vel to muligheter da: 1: Avinstaller og installer på nytt (husk at hvis du vil bruke HFM må du bruke versjon 7.3.6 enn så lenge, nyeste 7.4.something fungerer ikke med HFM enda)! Da vil klienten finne ut at du har en CPU og to GPU, og sette opp alt som det skal være (forhåpentligvis) 2: Stopp hele FAH (høyreklikk nede i taskbar), finn config.xml i C:\Users\<BRUKERNAVN>\AppData\Roaming\FAHClient og manuelt legg inn slots slik du vil. Deretter starter du FAH fra startmenyen! Husk FAH og FAHControl er to forskjellige ting FAHcontrol er bare grafisk kontrollvindu Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Æsj, 01:02 datt 8 pcer ned pga internett døde. Får fikse det imorgen Lenke til kommentar
tHz Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Da er det på tide å starte folding igjen Hvem er disse Curecoin folka? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Noe drop av points for meg, tror jeg skal restarte 660Ti'ene når jeg kommer hjem. Virker veldig mystisk dette. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Da er det på tide å starte folding igjen Hvem er disse Curecoin folka? http://curecoin.net/index.php/en/ De er også på facebook: https://www.facebook.com/Curecoin Endret 29. juni 2014 av -alias- Lenke til kommentar
tHz Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 http://curecoin.net/index.php/en/ De er også på facebook: https://www.facebook.com/Curecoin Ah. Burde vel egentlig klart å Google det selv... men takk for at jeg ikke fikk en lmgtfy.com link Men skjønte ikke helt det som stod der. De fleste har jo ikke ASICs tilgjengelig? så det er jo bare vanlig protein folding man gjør der uansett. Lenke til kommentar
T_A_G Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Du har vel to muligheter da: 1: Avinstaller og installer på nytt (husk at hvis du vil bruke HFM må du bruke versjon 7.3.6 enn så lenge, nyeste 7.4.something fungerer ikke med HFM enda)! Da vil klienten finne ut at du har en CPU og to GPU, og sette opp alt som det skal være (forhåpentligvis) 2: Stopp hele FAH (høyreklikk nede i taskbar), finn config.xml i C:\Users\<BRUKERNAVN>\AppData\Roaming\FAHClient og manuelt legg inn slots slik du vil. Deretter starter du FAH fra startmenyen! Husk FAH og FAHControl er to forskjellige ting FAHcontrol er bare grafisk kontrollvindu Måtte bite i det sure eple ja, takk for forslaget nr 2 og hjelpen. Lurer litt på om de nye driverne til amd CCS(14,10) er litt for nye, har brukt 4 timer på og få load på begge kjernene og TPF er 21min 43sec. Nesten en og halv dag på en oppgave prosjekt 13000/1, hvis dette er normalen så var ikke R9 270 kortet noe kjempe kjøp akkurat Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Hmm, hørtes ikke helt bra ut 2 min kan du regne med det skal ta Bruker selv 14.3 driverne Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 http://curecoin.net/index.php/en/ De er også på facebook: https://www.facebook.com/Curecoin Ah. Burde vel egentlig klart å Google det selv... men takk for at jeg ikke fikk en lmgtfy.com link Men skjønte ikke helt det som stod der. De fleste har jo ikke ASICs tilgjengelig? så det er jo bare vanlig protein folding man gjør der uansett. Har ikke satt meg så veldig inn i hva de i detalj driver med, men slik jeg har forstått det så er dette en gjeng tidligere minere som nå har et konsept hvor man ved å folde for Stanford under corecoin-teamet får betalt for foldingen med corecoins. Jeg kjenner igjen flere av brukerene (les donorene) der som tidligere foldet for andre team med 4p maskiner, så jeg tror ikke man trenger tilgang til ASICS for å joine Corecoin. Men de fleste som folder der bruker rigger de tidligere brukte til mining. De har et forum som er tilgjengelig på hjemmesiden deres. så det er bare å spørre i veg der. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 ..blast from the past! Overklokking.no ! Alt var bedre før! Jeg har faktisk en gammel Overklokking.no t-skjorte i skapet fortsatt. Dras frem i anledning langvarig gaming og LAN Lenke til kommentar
tHz Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 http://curecoin.net/index.php/en/ De er også på facebook: https://www.facebook.com/Curecoin Ah. Burde vel egentlig klart å Google det selv... men takk for at jeg ikke fikk en lmgtfy.com link Men skjønte ikke helt det som stod der. De fleste har jo ikke ASICs tilgjengelig? så det er jo bare vanlig protein folding man gjør der uansett. Har ikke satt meg så veldig inn i hva de i detalj driver med, men slik jeg har forstått det så er dette en gjeng tidligere minere som nå har et konsept hvor man ved å folde for Stanford under corecoin-teamet får betalt for foldingen med corecoins. Jeg kjenner igjen flere av brukerene (les donorene) der som tidligere foldet for andre team med 4p maskiner, så jeg tror ikke man trenger tilgang til ASICS for å joine Corecoin. Men de fleste som folder der bruker rigger de tidligere brukte til mining. De har et forum som er tilgjengelig på hjemmesiden deres. så det er bare å spørre i veg der. Holder meg til Hardware.no jeg Men det gir jo mening om det er en gjeng tildligere minere. For de har jo en voldsom ytelse seg imellom. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Uff, ut å sjekke nå da. 39K for én WU er fryktelig lite..Noen andre som ser noe galt her?http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=627080 Tar en restart av alle pcene, men lar WU'ene som er der stå foreløpig. Kan jo lufte litt også 27 grader der nå (stabilt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå