Gå til innhold

Anbefalte innlegg

okay. da har du installert grafisk versjon og konsollversjon og begge starter opp ved oppstart. Finn ut hvor den grafiske er installert og bare fjern den. Har selv aldri brukt den grafiske versjonen, men hvis det er noe unsinstall til den så kan det kanskje lønne seg å bruke det tilå fjerne den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tenkte mer på å overtale noen på hardware.no at denne saken er for en så god veledighet at de vil være posetivt å minne folk på den. Altså med en pitteliten artikke. med progresjon. Nesten litt i samme stil som disse "hva skjer på forumet" artikkelene.

 

Ny tråder og stickier tror jeg hjelper lite da det allerede eksisterer minst 3 aktive tråder på dette emnet og en av de allerede er sitcky.

Lenke til kommentar

Jeg tror heller ikke at det vil hjelpe noe mer med flere tråder, desverre. Man vet dog aldri, man kan jo ctrl + c/v fra stats-siden, og lage en ny tråd hver mandag, så kan man legge opp til at de forskjellige bruker'ne legger inn sin stats for hver uke også, for de som vil det?

 

Kunne vært en ide i alle fall.. Da vil vi ha en ny tråd hver uke på hitlisten..

Lenke til kommentar

Ny tråd hver uke tror jeg blir labert mottat av moderatorer... men man vet jo aldri. :)

 

Jeg mente at vi har en tråd, ikke nødvendigvis sticky( jeg leser av en eller annen grunn nesten aldri de trådene som er sticky selv :dontgetit: ...) som blir oppdatert av en av oss i ny og ne. Ca hver 14 dag? Der skal det skrives opp:

 

- Nådde vi målsettingen fra forrige "checkpoint"

- Plassering, går vi opp, ned +?++

- Poeng

- Poeng pr dag

- Brukere, hvor mange nye, aktive, CPUer ++

- Grafer (alltid gøy å kommentere :p (trøtt nå ja)

- Ny målsetting (etter ønske eller anbefaling fra trådeskriver eller publikum)

- "Pep-talk", altså litt godsnakk for å booste moralen vår ++ anbefalinger om tiltak etc..

 

Hadde noe slikt vært kult? Den brude da eksklusivt skrives av EN av folderne så ikke det blir en fjerde "generell snakk"-tråd om det samme :)

Sikkert best å IKKE ha som sticky, for da er den lettere å se når den plutselig er der, men den er derimot også vanskeligere å finne for de andre når den går ut i bunnen av lista...eller.. innspill??

 

Må selvfølgelig snakke med redaksjonen om dette også da og se hva de er villige til å bidra med av forsidestoff da... :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg tenkte i går kveld at det hadde kanskje vært greit med en trå der man skriver en update hver søndag siden EOC har last 7 days som en del av statestikken og de begynner ny uke på søndag. Jeg tar gjerne på med den oppgaven. Fine punkter du hadde der aeinstein. Tenkte også man kunne tatt med "ukens klatrere" for å instpirerer nye foldere. Det er jo gjerne de som klatrer fortest ;)

 

MEN; dersom det skla legges i en tråd er det litt vesentlig hvor den tråden legges. FOlk leser forskjellige deler av forumet. Eneste grunnen til at denne tråden fikk min oppmerksomhet igjenn var at den tilfeldigvis dukket opp høyt på "siste 24 timer" en gang jeg var innom der. Med det er vel på langt nær allle forumbrukerene som bruker den funkjsonaliteten. Så hvilken del av forumet er mest aktiv? hvor en slik tråd kunne hørt hjemme?

Lenke til kommentar

Det er ikke godt å si hvor den burde ligge... jeg tenke mest på at den bare skulle ligge her i denne kategorien. Men det var takket være jungeltelegrafen at jeg fikk vite om tråden.... så... kanskje et annet sted? Noen med tips? :dontgetit: For vi kan vel ikke bare legge den et sted heller. Kanskje under "Brukerbidrag" :) Dette er jo nesten en arbeidslogg da?

 

Kan ikke du bare tenke videre på det Xell. Så tar du på deg å skrive det? Men hver 14 dag er sikkert nok... :) kanskje

Lenke til kommentar

Er på utkikk etter diverse statistikker til både team og user. Hvor kan jeg finne dette?

 

Hadde en WU som den ene maskinen brukte over en uke på. Tror den gav så mye som 700 poeng, men jeg er ikke helt sikker i og med at en annen WU ble ferdig omtrent samtidig.

 

Har nå 4 maskiner som folder 24/7 her i heimen, hvor av 3 er AMD64 i området 2800+ til 3200+. Har i tillegg en 3000+ og et hovedkort liggende på lur, men jeg tviler det blir så veldig populært om jeg setter inn enda en maskin her i huset. :p

Lenke til kommentar
Kan legge opp til en kommentar-tråd også? Slik at man kan skryte litt av innsatsen forrige uke.. hehe

6233351[/snapback]

Det kan vel komme i de tre trådene som allerede eksistere? Da har jo alle dem i "Mine innlegg" også allerede :) .

 

Høres kjempebra ut Xell :thumbup: . Da kan vi vel legge den i worklogs da :D .

 

 

 

BTW: Vi hadde nettopp 45'604 poeng "Last 24 hours"!! 50k og nye farge er ikke langt unna nå nei! Nå er neste mål: 300 aktive brukere siste 7 dager?

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden (bare de 4 første innleggene :p) men fant ut at jeg vil være med på dette her, etter å ha lest den hardware.no artikkelen. Så, jeg anga 37651 som teamnummer, er det noe jeg må gjøre for å "kvalifisere" meg til å henge på hardware.no-s team? Bruker ca samma brukernavn som her, bare endret litt for å ikke forveksle med bandet med samme navn :cool:.

Hvilke porter, hvis noen, trenger jeg å åpne i brannmuren for at forbindelsen mellom Standford og min F@H klient skal gå smoth ( <- hvis dette er svart på før i tråden beklager jeg spm)? Spør, da den står på

"Completed 0 out of 10000000 steps (0)"

og har gjort det en liten stund nå. Den bruker ikke noe båndbredde heller ifølge TaskMan :hmm:.

Edit: Glem det, den har flytta på seg, alt vel.

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar

Bruk ett brukernavn som ingen andre benytter fra før, er søkefunksjon på htt://folding.stanford.edu Bruk gjerne ditt brukernavn som du fra før av bruker på forumet, men ikke noe must. Deretter sette opp laget 37651 og vips du er med på HW.no sitt lag. :)

 

Trenger ikke å forwarde noen porter eller noe i routeren da F@H kjører på port 80 fra før om jeg ikke tar feil. Port 80 = http, så hadde denne vært stengt så hadde man stort sett ikke klart å sufre på nettet uten å fikle til en annen løsning.

Lenke til kommentar

CanibalCorpse: velkommen :) De forskjellige WUene bruker veldig forskjellig tid på det de skal gjøre. Det er jo forskjellig kompleksitet i disse proteinene. Det viktigste er å se på CPU-lasten. Båndbredde brukes kun når hele WUen er ferdig og skal sendes inn og man skal motta en ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...