Arve1234567890 Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 HFM og V7.4.4 passer ikke sammen (enda), hvis det er det du prøver på? Først kan du jo teste om du får alle PCene inne i en og samme V7 (add-knappen nede i venstre hjørne), da vet du iallefall at de godtar tilkoblinger! Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 HFM og V7.4.4 passer ikke sammen (enda), hvis det er det du prøver på? Først kan du jo teste om du får alle PCene inne i en og samme V7 (add-knappen nede i venstre hjørne), da vet du iallefall at de godtar tilkoblinger! Det er nettopp det som heller ikke funker :c Ssh funker knallbra, men FAH sitt system? Nope. Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Har du husket å restarte etter at du la inn IP-adresse? Jeg har personlig ikke møtt problemer, men dog har jeg bare prøvd med passord-forbindelse! Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Har du husket å restarte etter at du la inn IP-adresse? Jeg har personlig ikke møtt problemer, men dog har jeg bare prøvd med passord-forbindelse! Restarte hele pcen? :s Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Holder å restarte FAH-serveren, ikke bare klienten, men da er det like enkelt nesten å restarte hele PCen Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Holder å restarte FAH-serveren, ikke bare klienten, men da er det like enkelt nesten å restarte hele PCen My uptime! Og så har jeg brukt litt tid på å få 70k/68k ppd på 660Ti'ene, og alt klusser som regel seg til etter en reboot :c Kan heller ta det når jeg skal flytte serverne. Ble ikke flytting idag, men fikk da satt opp bittelitt kjøling. Et skumgummirør på 5cm i diameter med en gammel, men kraftig vifte i enden. Alt er teipet sammen med gaffateip. Røret er koblet med flere rør, som går ned til 1etasjen som har god, kald luft. Denne går rett opp til vifta, som dytter det på ett av 660Ti' korta. Hjalp litt! Kortet sank med 5 grader i temp Har kikket etter 120mm vifter med 200+ CFM. Tenkte at jeg kan greie meg med 180-190CFM, da de er litt billigere. Liker å ha god airflow Bedre med en høy strøm av mellomvarm luft, enn en lav strøm av glovarm, brennhet luft som man lurer på kommer til å smelte alt av ledninger :s Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Prøv å legg inn pc-navnet i Hfm istedet for ip-adresse, fant jeg ut etter mange timer med hodekløe Om det kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Holder å restarte FAH-serveren, ikke bare klienten, men da er det like enkelt nesten å restarte hele PCen My uptime! Og så har jeg brukt litt tid på å få 70k/68k ppd på 660Ti'ene, og alt klusser som regel seg til etter en reboot :c Da kan du jo heller ta en start stop av FAH-servicen, er noe etc/init/FAHClient stop eller noe sånt kan du litt linux, så kan du vel denne og Prøv å legg inn pc-navnet i Hfm istedet for ip-adresse, fant jeg ut etter mange timer med hodekløe Om det kan hjelpe deg. Jeg har faktisk stikk motsatt erfaring Og da tenker jeg ikke på hodekløingen, for den hadde jeg også Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Prøv å legg inn pc-navnet i Hfm istedet for ip-adresse, fant jeg ut etter mange timer med hodekløe Om det kan hjelpe deg. pc-navnet funker heller ikke. Grr :s Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg gjorde det slik, i HFM la jeg inne ip-adresse til PC'en jeg ville overvåke. i FAH klienten la jeg inn ip adresse: 127.0.0.1 0.0.0.0-255.255.255.255 og begge med passord. Dette funker konge. Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Eller bare 0.0.0.0/0 Kan bekrefte at dette fungerte for meg også. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Curecoin innhenter oss om 4 uker, og det samme gjør ooitsme med meg om 4 måneder. Sistnevnte leverer hele 20 mill PPD som er det samme som hele laget vårt, men jeg lurer egentlig på hvor lenge de klarer å holde dette trykket oppe. Det må jo være sommer der disse gutta også holder til og ooitsme leverer sitt bidrag fordelt på omkring 600 WUer +/- som tilsvarer omkring 33K pr. WU, noe som betyr GPU-folding. Han må jo ha en foldingfarm på mellom 100 - 200 kort for å klare dette. Jeg trodde ikke dette var mulig, hvis han ikke er en bedrift e.l. da. De har opprettet en egen statistikk som viser hva de håver inn, samt PPD, og han her har faktisk levert over 1 mill poeng pr. time i en periode.: http://curecoin.net/index.php/en/inside-curecoin/stats Edit: Rettet skrivefeil som skal være 4 måneder for ooitsme med hensyn til for hvor lang tid det går før han tar meg igjen! Endret 27. mai 2014 av -alias- Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Ja jeg lurer selv på hvem de er, disse ooitsme. Om det er en enkeltperson som holder parken sin under ett og samme tak, ville det ha overasket meg stort! Da snakker vi en hovedsikring på over 100A på norske spenninger, og et avkjølingsystem uten om det vanlige. Det å ha 20 stk 1000W varmeovner på i samme rom, skaper endel utfordringer. Jeg mener selv jeg er blind og ikke kan se hvordan de får/og bruker datakraften, de som miner i øverste sjikt. Her kan spekulasjonene komme å gå som de vil. Om du har 100-200stk gpu'er, har du sommer hele året Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 ooitisme har visst 204 clienter, antar det er GPU alle. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hvis han folder med så mange klienter snakker vi om 50KW stort strømforbruk som er hinsides hva en privat kan ha, så vi snakker nok om en bedrift som tester noe over et gitt tidsrom. Det har vi sett tidligere også, men ikke i denne størrelsen, men det støtter jo saken uansett. Håper han / de går lei før de valser over meg. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Er ikke helt sikker på dette, men i følge Stanford har brukeren 204 clienter aktive de siste 7 dagene. Ikke lett for meg å sjekke nå, sitter på flyplassen i Helsinki på vei til Kina. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Sjekket nå, ooitisme har 249 clenter aktiv. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 For å si det enkelt, hvem bryr seg om det da? La oss levere de som kan, de andre for kjøre sin egen båt. Jeg tror de detter av lasset, det samme trudde jeg om dere sum er foran meg på listen til hv.no. Men der tok jeg feil gitt, hehe. Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Vel det er som du sier, de får kjøre/seile sin egen båt. Slike ekstremtilstander er likevel artig å ta tak i å diskutere Du kan være inne på noe der, for øyeblikket faller det flere fra enn det kommer nye til: Endret 28. mai 2014 av Crawler123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå