Thor. Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Endelig er jeg ikke på sisteplass 1326 Thor 79 2 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Sykt! Det høres jo knallbra ut! Skal tro om man trenger skjermkort da, det er vel mulig at hovedkortet nekter å starte opp hvis det ikke står noe skjermkort i? 6222571[/snapback] man må bare passe på å sette biosen til "halt on no error". Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Høhø! Faen hvor fort det går med min egen PC Er oppe i 24 WU og jeg starta kl 17 ^^ Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 hvor mange poeng! høres mer ut som om pcen din er ustabil og wuen feiler. når wuene feiler sendes di inn og du får 1 ny. og så om igjen! du får bare ett par poeng eller noe for ufulstendige wuer! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) hvor mange poeng! høres mer ut som om pcen din er ustabil og wuen feiler. når wuene feiler sendes di inn og du får 1 ny. og så om igjen! du får bare ett par poeng eller noe for ufulstendige wuer! 6224564[/snapback] Er ikke et step en WU da? PCen er da stabil? Ah, starta visst klokka 14 Name: p773_vln2.8nopbc-com Download time: June 1 13:49:20 Progress: 33% [|||_______] Endret 1. juni 2006 av Zappza Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 nei. ett step er ett step. en frame er en frame. og det er 100steps eller 400frames på 1 wu(work unit), det varierer. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 nei. ett step er ett step. en frame er en frame. og det er 100steps eller 400frames på 1 wu(work unit), det varierer. 6224811[/snapback] Ah Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) de fleste skoler har jo masse pc'er som står på hele tiden uten nesten å gjøre noe. de skulle hatt en F@H-interessert it-ansvarlig :!: innstallerte faktisk F@H på en av pc'ene på skolen, funka bra det. men når jeg restarta pc'n for å sjekke at alt stemte måtte man plutselig ha administratorrettighetr for å logge seg inn igjen. kanskje skolens strømregning ville øke hvis pc'ene ble satt til å folde Endret 1. juni 2006 av O.J Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Strømregningen er mange bekymret for. Med F@H på maksimal last vil en gjennomsnittlig (ganske "high-end") datamaskin øke strømforbruket tilsvarende en lyspære i forhold til null last. Man må også huske at datamaskin som bruker f.eks. 200W effekt også slipper ut 200W varme. De fleste har varmovner med termostat. I den kalde tiden av året kan man da med god samvittighet ha maskinen på hele døgnet på full last uten at det merkes på strømregningen. Tatt fra hw.no guide Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 de fleste skoler har jo masse pc'er som står på hele tiden uten nesten å gjøre noe. de skulle hatt en F@H-interessert it-ansvarlig :!: innstallerte faktisk F@H på en av pc'ene på skolen, funka bra det. men når jeg restarta pc'n for å sjekke at alt stemte måtte man plutselig ha administratorrettighetr for å logge seg inn igjen. kanskje skolens strømregning ville øke hvis pc'ene ble satt til å folde 6225075[/snapback] Det skal jeg gjøre! Installere F@H på alle 45 PC-ene jeg har admin tilgang på. Da får jeg nok litt fart på ratingen min, hvis jeg bare blir registrert av siden Alle PCene er 2,4 ghz Pentium Celeron Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 de fleste skoler har jo masse pc'er som står på hele tiden uten nesten å gjøre noe. de skulle hatt en F@H-interessert it-ansvarlig :!: innstallerte faktisk F@H på en av pc'ene på skolen, funka bra det. men når jeg restarta pc'n for å sjekke at alt stemte måtte man plutselig ha administratorrettighetr for å logge seg inn igjen. kanskje skolens strømregning ville øke hvis pc'ene ble satt til å folde 6225075[/snapback] Det skal jeg gjøre! Installere F@H på alle 45 PC-ene jeg har admin tilgang på. Da får jeg nok litt fart på ratingen min, hvis jeg bare blir registrert av siden Alle PCene er 2,4 ghz Pentium Celeron 6225216[/snapback] Du er it-ansvarlig for en skole eller bedrift? selv om det bare en 2,4GHz celeren, så er det tross alt 45 PC'er det er snakk om. vil klatre fort på rankingen da. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du er it-ansvarlig for en skole eller bedrift? selv om det bare en 2,4GHz celeren, så er det tross alt 45 PC'er det er snakk om. vil klatre fort på rankingen da. 6225304[/snapback] Nja, om jeg er it-ansvarlig vet jeg nå ikke, men jeg har admin-tilgang til PCene La oss bare si at jeg er en vanlig elev med litt skill i passord finning Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du er it-ansvarlig for en skole eller bedrift? selv om det bare en 2,4GHz celeren, så er det tross alt 45 PC'er det er snakk om. vil klatre fort på rankingen da. 6225304[/snapback] Nja, om jeg er it-ansvarlig vet jeg nå ikke, men jeg har admin-tilgang til PCene La oss bare si at jeg er en vanlig elev med litt skill i passord finning 6225361[/snapback] du skylder deg selv å få det til da Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 du skylder deg selv å få det til da 6225382[/snapback] Huh? Det er jo til et godt formål Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) du skylder deg selv å få det til da 6225382[/snapback] Huh? Det er jo til et godt formål 6225441[/snapback] hm, mente at du skylder deg selv å få innstallert det på alle maskinene. skolen merker neppe noe til det. ps: formulerer meg dårlig Endret 1. juni 2006 av O.J Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 hm, mente at du skylder deg selv å få innstallert det på alle maskinene.skolen merker neppe noe til det. ps: formulerer meg dårlig 6225457[/snapback] Skolen merker ikke en dritt. Laster ned så mye dritt på maskinen min uten at de har merket det (1-2gb dagen), så jeg ser ikke helt hvordan de skal finne ut at jeg har startet en skjult tjeneste som kjøres i bakgrunnen He he, da er vi to Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har klusset litt med mappen så jeg får 2 prosesser år jeg starter. Hvilken er den grafiske? Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ser at Hw.no produserer nesten 42000 poeng pr døgn. Første mål må være å passere 45000. Skal se om jeg ikke kan få satt opp 10 maskiner til fra min side. Selv står jeg nå for ca 15000-16000 i uka og målet er å nå 20000. Fortsatt god folding. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg har klusset litt med mappen så jeg får 2 prosesser år jeg starter. Hvilken er den grafiske? 6225647[/snapback] veldig vanskelig å si uten å vite noe som helst om hva det er du har gjort. Du må nok gå litt mer i dyben i hva du legger i "klusset" før noen kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg merket at jeg både har den grafiske og cmd utgaven av programmet i bakgrunnen. Filnavnene er de samme. Kan vise filstruktur når jeg er kjemme. Men screenshot over hvilke filer som skal være der og ikke hadde hjulpet meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå