Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor mange poeng! høres mer ut som om pcen din er ustabil og wuen feiler. når wuene feiler sendes di inn og du får 1 ny. og så om igjen! du får bare ett par poeng eller noe for ufulstendige wuer!

6224564[/snapback]

Er ikke et step en WU da? :blush:

 

PCen er da stabil?

 

Ah, starta visst klokka 14

 

Name: p773_vln2.8nopbc-com

Download time: June 1 13:49:20

Progress: 33% [|||_______]

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

de fleste skoler har jo masse pc'er som står på hele tiden uten nesten å gjøre noe.

 

de skulle hatt en F@H-interessert it-ansvarlig :!:

 

innstallerte faktisk F@H på en av pc'ene på skolen, funka bra det. men når jeg restarta pc'n for å sjekke at alt stemte måtte man plutselig ha administratorrettighetr for å logge seg inn igjen.

 

kanskje skolens strømregning ville øke hvis pc'ene ble satt til å folde :hmm:

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Strømregningen er mange bekymret for. Med F@H på maksimal last vil en gjennomsnittlig (ganske "high-end") datamaskin øke strømforbruket tilsvarende en lyspære i forhold til null last. Man må også huske at datamaskin som bruker f.eks. 200W effekt også slipper ut 200W varme. De fleste har varmovner med termostat. I den kalde tiden av året kan man da med god samvittighet ha maskinen på hele døgnet på full last uten at det merkes på strømregningen.

 

Tatt fra hw.no guide

Lenke til kommentar
de fleste skoler har jo masse pc'er som står på hele tiden uten nesten å gjøre noe.

 

de skulle hatt en F@H-interessert it-ansvarlig :!:

 

innstallerte faktisk F@H på en av pc'ene på skolen, funka bra det. men når jeg restarta pc'n for å sjekke at alt stemte måtte man plutselig ha administratorrettighetr for å logge seg inn igjen.

 

kanskje skolens strømregning ville øke hvis pc'ene ble satt til å folde :hmm:

6225075[/snapback]

Det skal jeg gjøre! Installere F@H på alle 45 PC-ene jeg har admin tilgang på. Da får jeg nok litt fart på ratingen min, hvis jeg bare blir registrert av siden :(

 

Alle PCene er 2,4 ghz Pentium Celeron :whistle:

Lenke til kommentar
de fleste skoler har jo masse pc'er som står på hele tiden uten nesten å gjøre noe.

 

de skulle hatt en F@H-interessert it-ansvarlig :!:

 

innstallerte faktisk F@H på en av pc'ene på skolen, funka bra det. men når jeg restarta pc'n for å sjekke at alt stemte måtte man plutselig ha administratorrettighetr for å logge seg inn igjen.

 

kanskje skolens strømregning ville øke hvis pc'ene ble satt til å folde :hmm:

6225075[/snapback]

Det skal jeg gjøre! Installere F@H på alle 45 PC-ene jeg har admin tilgang på. Da får jeg nok litt fart på ratingen min, hvis jeg bare blir registrert av siden :(

 

Alle PCene er 2,4 ghz Pentium Celeron :whistle:

6225216[/snapback]

 

Du er it-ansvarlig for en skole eller bedrift?

 

selv om det bare en 2,4GHz celeren, så er det tross alt 45 PC'er det er snakk om. vil klatre fort på rankingen da.

Lenke til kommentar
Du er it-ansvarlig for en skole eller bedrift?

 

selv om det bare en 2,4GHz celeren, så er det tross alt 45 PC'er det er snakk om. vil klatre fort på rankingen da.

6225304[/snapback]

Nja, om jeg er it-ansvarlig vet jeg nå ikke, men jeg har admin-tilgang til PCene :whistle:

 

La oss bare si at jeg er en vanlig elev med litt skill i passord finning :innocent:

Lenke til kommentar
Du er it-ansvarlig for en skole eller bedrift?

 

selv om det bare en 2,4GHz celeren, så er det tross alt 45 PC'er det er snakk om. vil klatre fort på rankingen da.

6225304[/snapback]

Nja, om jeg er it-ansvarlig vet jeg nå ikke, men jeg har admin-tilgang til PCene :whistle:

 

La oss bare si at jeg er en vanlig elev med litt skill i passord finning :innocent:

6225361[/snapback]

 

du skylder deg selv å få det til da ;)

Lenke til kommentar
du skylder deg selv å få det til da ;)

6225382[/snapback]

Huh?

 

Det er jo til et godt formål :)

6225441[/snapback]

 

hm, mente at du skylder deg selv å få innstallert det på alle maskinene.

skolen merker neppe noe til det.

 

 

ps:

formulerer meg dårlig :)

Endret av O.J
Lenke til kommentar
hm, mente at du skylder deg selv å få innstallert det på alle maskinene.

skolen merker neppe noe til det.

 

 

ps:

formulerer meg dårlig :)

6225457[/snapback]

Skolen merker ikke en dritt. Laster ned så mye dritt på maskinen min uten at de har merket det (1-2gb dagen), så jeg ser ikke helt hvordan de skal finne ut at jeg har startet en skjult tjeneste som kjøres i bakgrunnen ;)

 

He he, da er vi to :p

Lenke til kommentar
Jeg har klusset litt med mappen så jeg får 2 prosesser år jeg starter. Hvilken er den grafiske?

6225647[/snapback]

 

veldig vanskelig å si uten å vite noe som helst om hva det er du har gjort. Du må nok gå litt mer i dyben i hva du legger i "klusset" før noen kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...