Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er flere som gir samme tilbakemelding vedrørende core 17.

Vil tippe det er den økte pågangen fra Curecoin som skaper denne situasjonen. Og det vil være merkelig om det ikke blir en midlertidig situasjon.

Det virker som de rett og slett går tom for WUer for GPU. Situasjonen var den samme sist i en periode, og det har vært stabilt relativt lenge etter den episoden.

Håper det blir like stabilt i neste runde når de får kompensert for økt regnekraft fra lykkejegerne hos Curecoin :)

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=18&t=26361

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Sånn! Da var pakken ankommet postkontor. Får nok hentelapp imorgen tidlig uansett.

Orker ikke å vente til jeg kan bli kjørt hjem, så har fått låne ei tralle på en skole i nærheten. Bor så å si 10min unna byen, så det er ikke en spesielt lang tur :S

Poster en liten samlet arbeidslogg her, med bilder osv. litt senere ^^

Lenke til kommentar

Tror nok også mange i curecoin ikke får ned jobber. Så klart spekuleres det nok mer der i hvordan en får ned de beste jobbene til enhver tid. Las i går at det var en som hadde 16 stk gpu som stod som ready, og dette er jo folk som skal "tjene" penger. Let the discussion begin :cool:

Selv får jeg ned p13000-serien enda, men såg i dag tidlig at det var et bytte til p9408.

Lenke til kommentar

Woah.

Skjønner ikke hvordan/hvorfor da.

9mill PPD? Virker som om noen har vunnet i lotto/er konsernsjef i Statoil.

Store gpu farmer, ta bare han på toppen, avg 11mill PPD dvs

~115x 7950

~100x 7970 / 280x

~55x 290x

Coin-folkene har gjerne 40 gpuer osv i store farmer i stua.

De trudde at de tjente penger på å mine så nå sitter de på store farmer^^

Er plenty av folk som har tjent penger, gjelder bare og spille kortene sine riktig. Har selv tjent minet inn ca 12.000,- siden november, men det er sant det at lønnsomheten har sunket ekstremt mye de siste 3-4 mnd.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

Trekker man fra kvadratmeterene man kunne leid ut, hardware og strøm blir det neppe mye til overs.

Kjip for de som fikk tilbud om å få betalt i BC for noen år siden, takket nei og i dag ville de BC være verdt 100.000 ganger mer en de valge i dollar^^

For eks 2000BC for en spillejobb , nei heller 50 dollar.

Lurer på om det er dop-penger mange av disse farmene kommer fra.

På videoer ser man slitene strøk og slitene unge folk , men 500 skjermkort har de.

Lenke til kommentar

Så, jeg bygde War sine deler i den største ATX-kassa jeg hadde.

Den var for liten.

Vurderer nå å bygge hele setupet på et bord, da får jeg plass til én GPU til. Sn1ken sitt hovedkort ser ikke ut til å fungere, men skal teste mer etterpå :)

Tok meg drøye 3 timer å bygge kassa og rydde etterpå. Laster opp noen bilder imorgen, skal jobbe litt mer med farmen, samt finne en hylle som jeg kan ha hovedkortene på.

For å få en 4de gpu inn på mitt eget hovedkort, kan jeg bruke en enkel 200w-psu for hovedkort+cpu og bruke molex-pcie adaptere på PSU'en war sendte - og håpe på at ingenting tar fyr! Eventuelt så kan jeg feste alt sammen bedre :p

Lenke til kommentar

Woah.

Skjønner ikke hvordan/hvorfor da.

9mill PPD? Virker som om noen har vunnet i lotto/er konsernsjef i Statoil.

Store gpu farmer, ta bare han på toppen, avg 11mill PPD dvs

~115x 7950

~100x 7970 / 280x

~55x 290x

Coin-folkene har gjerne 40 gpuer osv i store farmer i stua.

De trudde at de tjente penger på å mine så nå sitter de på store farmer^^

Er plenty av folk som har tjent penger, gjelder bare og spille kortene sine riktig. Har selv tjent minet inn ca 12.000,- siden november, men det er sant det at lønnsomheten har sunket ekstremt mye de siste 3-4 mnd.

Sjekk disse:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=193084.0

https://bitcointalk.org/index.php?topic=603757

Ser ut som om CureCoin er noe nytt nå - virker som om de får penger for å folde.

Nå ble jeg litt trist iallfall, når de legger alt opp til å kjøre på ett team.

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Sant :p

Men igrunnen en litt mystisk idé. Som om å lage en Bit-bitcoin hvor folk som miner bitcoin får betalt for å mine bitcoin-i-bitcoin. Hvis noen skjønner hva jeg mener, lol.

Utrolig hvordan penger kan drive folk til å kjøre på 190mill ppd.. Er bra at vi har fått til nesten 25mill ppd uten å få betalt! :3

Lenke til kommentar

Fra onsdag ettermiddag kraftige regnbyger med torden.

Liker ikkje å la riggene mine stå på uten at jeg har mulighet for å slå de av (dvs hvis eg ikkje er i leiligheten) med sånt værvarsel; hva gjør dere andre egentlig? Mtp hvor følsomt elektronikk er så skal det jo ikke mer til enn et lite lynnedslag i nærheten så har du svidd vekk hardware til et par tusen kroner?

Er ikke det slik foreldregenerasjonen har lært oss? Eller er det fortsatt tilfelle at et slikt utslag når kontakten i veggen nå om dagen? Det en bør bruke vern på er signalkabler og annet som går ut av hjemmet. Jeg har aldri dratt ut eletriske komponenter under tordenvær. Jeg har ødlagt en mobil på et rustent hotell i utlandet pga nedslag.

Forøvrig bruker jeg 2x client på mobilen , fra den kan jeg slå av samtlige rigger når jeg måtte ønske :)

Lenke til kommentar

Kan si det slik, i alle de årene jeg har foldet har jeg ikke mistet noe på grunn av at de rydder på loftet(lyn og torden)

Mine maskiner kjører for fult uansett vær.

Skruer jeg av maskinene er det på grunn av meg. Varme ute ca 21c inne 29.3c

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...