Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sånn! Mens jeg venter på delene fra War så har jeg ryddet plass.

Setter opp serverne med en gang via en wifi-adapter, og så blir nettverksledning andreprioritet da det er en nokså tidkrevende jobb og må låne en høyere stige.

Dette blir spennende :)

Du burde sakt hva du trenger min venn, 8x psu, 8x hk+ram+cpu og mye annet liggende. Har tilogmed en nye psu som reserve om noen tar kveld.

Hva er det slags hk+ram+cpu kombo du har?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, cpu kjøling er litt av hvert. Noen har denne:NH-C14, og denne: Hyper TX3 evo. Men nå kjører jeg ikke cpu folding så det betyr ikke noe lenger.

HK er 9 x Msi Z77A-GD55, ram er 9 x crucial ballistix 2x4gib -1866, psu er 9x fractal newton r3 600 og 800w

Lenke til kommentar

Virker som HFM.net ikke er helt med på notene nå om dagen. Kan det være noe feil ved re-installeringen jeg har gjort, som gjør at den ikke viser riktig ppd. Den viser ca.50% av ppd iforhold til det den burde være om en ser på tpf. v7 clienten viser jo helt feil den også, men det er en kjent sak :wee:

post-135107-0-98876400-1400256627_thumb.png

Lenke til kommentar

Da har War sendt 17kg med deler til meg. Håper på å motta dette i løpet av neste uke ^^

Har fri fra og med torsdag og hele helgen neste uke, så har god tid til å sette dette opp. Har fått montert nye stikkontakter til serverne.

Når jeg er ferdig med vgs så er det klart for nettverksstudier. Har lenge tenkt på serverdrift, men nettverk er utrolig morsomt og mye gøyere! :)

Folding@Home håper jeg på å kunne kjøre i mange år framover. Om ikke jeg får kjørt det hjemme, så får jeg bare se om jeg får satt de andre plasser.

Lenke til kommentar

Med nettverk/driftejobb snakker vi arbeidsplass med serverrom :dribble:

Yupyup ^^

Min første ordentlig nettverksjobb så langt blir å arrangere et LAN til høsten ^^ 40-50 besøkende c:

Gleder meg til senere jobber.

Vurderer å sette opp en egen pc som en nettverksrouter hjemme. Asus-routeren min holder på å smelte, og med 2-3 servere til som i ny og né kommer til å makse ut upload/download-speed, så tror jeg at litt kontroll er nødvendig :S

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Med nettverk/driftejobb snakker vi arbeidsplass med serverrom :dribble:

Yupyup ^^

Min første ordentlig nettverksjobb så langt blir å arrangere et LAN til høsten ^^ 40-50 besøkende c:

Gleder meg til senere jobber.

Vurderer å sette opp en egen pc som en nettverksrouter hjemme. Asus-routeren min holder på å smelte, og med 2-3 servere til som i ny og né kommer til å makse ut upload/download-speed, så tror jeg at litt kontroll er nødvendig :S

Hehe, min og. Snart har jeg 300/300 og jeg bruker upload til linux deling. rt-n66u er min router, den beste jeg noen gang har hatt.

Lenke til kommentar

Gratulerer til kongen av folding på Team Hardware -alias- med 2 milliarder poeng

Takk, men det blåser kraftig på toppene så det varer kanskje ikke lenge før man er skjøvet ned. Ser at War var over 5 mill i døgnproduksjon nylig, men enn så lenge så går jeg for 3 milliarder hvis jeg rekker det før jeg blir tatt igjen eller at BA tar slutt, mulig jeg må gire opp noe fra høsten av for å klare det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...