Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle "andre" war brukere har tilsammen 30k poeng totalt. war finner ikke igjen 500k ppd nå de siste 4dagene, det er 2mill totalt, så det kan ikke være feil brukernavn eller team heller. :hmm:

war burde være et enkelt brukernavn å få inn riktig :green:

Endret av Crawler123
Lenke til kommentar

Så bra :love:

Ingen ting er vell bedre enn slike bidrag for F@H. Om de ender på toppen av statistikken, så er det formålet som må applauderes.

Litt konkurranse og blest er alltid bra. Bruke masse resurser på en fiktiv valuta er sikkert vell og bra, men enda bedre blir det når datakraften blir donert til forskning :D

Go Curecoin :new_woot:

Mer info om Curecoin:

http://www.curecoin.us/index.php

https://bitcointalk.org/index.php?topic=603757.0

Edit:

Står en del om det på forumet til F@H også. Det lukter litt svindel spør du meg, men svindleren støtter en god sak får jeg håpe. Bare det ikke skader Standford mer enn det gagner.

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=16&t=25254&hilit=curecoin

Edit nr 2:

Håper alle blir sittende på Team Hardware. Jeg føler meg langt fra sikker på motivene og langsiktig effekt av Curecoin. Vi donerer vårt bidrag til F@H. I ordet donasjon ligger det til grunn at vi gir uten å få noe tilbake, annet enn den gode følelsen.

Curecoin kan være en trussel mot dette. Men jeg er åpen for at jeg tar helt feil. Håper selvsagt på det beste.

Men enn så lenge.. fold som før for Team Hardware. :)

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Spennende døgn, advance-parameteret mitt lasta ned XX18 og coilwine gikk bananas.

Har alle serverene på advanced^^

La inn beta, fikk 9101

Finner ikke ut av PPD-problemene mine heller.

Sjekket alle loggene, ingen har error av noe slag.

Får restarte alle maskinene imorgen.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jepp, det bildet sier at Curecoin kommer som en rakett, og jeg antar hvis de holder akselrasjonen de har nå i 2 - 3 uker til så har de tatt oss igjen innen 2 - 3 måneder, kanskje før. I går leverte de 108,499,062 poeng og i dag ser det ut til at de passerer 110.000.000, noe som vil si 3,4 milliarder ++ i måneden.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Jepp, det bildet sier at Curecoin kommer som en rakett, og jeg antar hvis de holder akselrasjonen de har nå i 2 - 3 uker til så har de tatt oss igjen innen 2 - 3 måneder, kanskje før. I går leverte de 108,499,062 poeng og i dag ser det ut til at de passerer 110.000.000, noe som vil si 3,4 milliarder ++ i måneden.

Jeg håper for all del at dette med Curecoin kan være et positivt bidrag for F@H på kort og lang sikt.

Logikken svikter allikevel når jeg leser enkelte av begrunnelsene til personene bak Curecoin. De sier at det er synd å se at så mange foldere slutter med folding for å starte med mining.

Jeg vil med sikkerhet si at de som slutter med F@H for å starte med mining representerer en liten gruppe. Men de som slutter med mining og muligens starter med F@H er mye større.

I dag er det kun ASCII som gjelder for mining. CPU og GPU er for lengst utrangert til fordel for ASCII. Så her kan vi med sikkerhet si at enkelte føler seg grundig lurt (de som driver med BA blir bare småtasser til sammenlikning). Og nettopp denne gruppen vil være målgruppen for Curecoin om jeg ikke tar helt feil.

Ergo blir argumentet fra Curecoin sin side litt søkt da de hevder at dette er et tiltak for å motvirke brukerflukten fra F@H til mining.

Men for all del, dersom F@H får mer bidrag i form av økt regnekraft, skal ikke jeg være negativ til det elementet isolert sett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...